Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-16, 23:18
  #133
Medlem
FISKISCHs avatar
Tänk på att Grapejuice och grapefrukt-juice inte är samma sak. Det första är vindruvor.
Citera
2018-06-17, 12:25
  #134
Medlem
Oxycontin långvarit missbruk fråga

Som topic låter. Jag har ett missbruk ( tar nasalt endast ) Oxycontin.
Får utskrivet 140mg oxy och 30mg oxynorm dagligen.

Jag använder allt i näsan, så det blir totalt sätt 170mg totalt..

Jag känner ju inte speciellt mycket längre. Jag hörde att någon sa att grapefruit blod skulle fungera men då måste man äta dom vanligt väl?
Har ni några tips för att få ett bättre rus.

Ni andra som inte gillar att man gör detta behöver ju inte svara
Citera
2018-06-17, 12:55
  #135
Medlem
Okej tack för alla svar.

Men det är BÄTTRE rus om man tar i näsan än att ta vanligt det måste jag ha rätt på?

MVH
Citera
2018-07-04, 13:02
  #136
Medlem
Ni som brukar dricka juice för att boosta har ni testat Boosta Metadon med lyckade resultat?

Jag tar Metadon dagligen och om jag skulle kunna boosta effekten lite granna typ varannan helg med hjälp av grapefrukt så vore det ju toppen då jag främst skulle vilja känna av smärtlindrings höjningen....
Citera
2018-07-12, 11:37
  #137
Medlem
Ja om jag vill det ska hålla i sig längre så tar jag. Samt tar jag dom magpillerna. Glömt namn. 2st för de innehåller samma enzym. Så sitter effekten i 24-48tim längre. Bra att göra om man ska trappa ut och inte har diazepam,phenazepam eller klonazepam. Ta och drick färskpressad. Den funkar med som e mot magen. Glömt namnet. Finns i jordgubbe, mango mm mm. Drack en liter sån och behövde knappt röra benzo. Ska in på avgiftning om 2mån nu så trappar ut så fort jag kan för att slippa känna så mycket där inne. Samt pratar med psykolog som hjälper mig med min ptsd och ADHD. Så att allt det är klart med. Annars återfall efter 1månad det vet jag.
Phenazepam e bäst. Utan tveckan.
Citera
2018-08-28, 03:33
  #138
Medlem
För mig funkar det att dricka nåt glas innan intag av tex tram skjutsar på lite
Citera
2018-09-11, 12:05
  #139
Medlem
UgLyBastards avatar
vettefan om vanlig blodgrape hjälper.. tveksamt.
däremot så fungerar juicen "Tropicana Golden Grapefruit" mycket bra.
förstärker vet jag ej heller, men det förlänger ordentligt.
Citera
2018-10-02, 11:51
  #140
Medlem
Läst hela tråden nu men väldigt delade meningar ifall röd grapefrukt funkar, eller om det bara är den vita? Funderar på att köpa idag men tror endast det finns röd i min butik.
Citera
2018-10-02, 16:32
  #141
Medlem
Blir det dubbelt med "boost" ifall man både dricker grape och tar någon benzo?
Citera
2018-10-02, 18:49
  #142
Avstängd
KringExs avatar
Jag testade för länge sedan att dricka en halvliter vit grapefruktjuice med fruktkött en halvtimme innan Suboxoneintag. Och ja visst funkade det. Framförallt förlängdes ruset
Citera
2018-10-02, 18:54
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag testade för länge sedan att dricka en halvliter vit grapefruktjuice med fruktkött en halvtimme innan Suboxoneintag. Och ja visst funkade det. Framförallt förlängdes ruset


Intressant. Tog du någon benzo också?
Citera
2018-10-02, 18:55
  #144
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Intressant. Tog du någon benzo också?

Nej. Hade jag gjort det så hade det blivit för mkt boost
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback