2009-05-08, 08:25
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Fin felstavning där.
Nå, varför skulle våra signaturer vara jobbiga? För att dom innehåller mycket text och tar plats?
Installera Flashscript om du inte redan har det så tar signaturerna mycket mindre plats och är inte lika iögonfallande.

haha vilken miss

Men anledningen till att jag tycker att den är jobbig är för att jag brukar blanda ihop dom med inlägget. Menmen, det gör inte så mycket då det är ganska få som har mycket text i sina signaturer
Citera
2009-05-08, 09:13
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Mer fascinerande är ju den poetiska upprepningen som förekommer om man tittar på användarinformationen i termen av...

"Mitt nick är taget från Coq Rouge"

Förekommer både i signaturen, Biography, samt även i Interests.

Känsligt och finstilt trummas budskapet in med en blysläggas kärleksfulla intonation.

Min fem cent...

Jag förnekar för övrigt all kännedom om att jag skulle ha en enorm och provokativ signatur.
Haha, det har jag inte tänkt på. Jag skrev det i Biography och i Interests redan från början, men ingen läste det.

Då skrev jag in det i signaturen för att det skulle bli tydligt, men glömde bort att det stod på andra ställen...
Citera
2009-05-08, 20:46
Medlem
Mr YMCAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag ser bara bokstäverna ZALG, blandat med lite andra tecken. Tar inte stor plats alls. Jag har Internet Explorer.
҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇ ̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚TH ҉ DOOR҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜ ̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒
̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ E E̗̘̙̜̝̞̟̠ ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓ ̔D OF THE ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓ ̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇ EARTH̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠ ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒H ̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌... ͡҉҉

Du kan dölja signaturer i https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions, är det så jävla svårt?
Citera
2009-05-08, 21:15
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr YMCA
҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇ ̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚TH ҉ DOOR҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜ ̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒
̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ E E̗̘̙̜̝̞̟̠ ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓ ̔D OF THE ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓ ̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇ EARTH̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠ ̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏ ̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒H ̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋ ̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞ ̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍ ̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌... ͡҉҉

Du kan dölja signaturer i https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions, är det så jävla svårt?
Vadå, jag har inte gnällt över andras signaturer. Jag undrade bara vad det var för speciellt med signaturen det pratades om.
Citera
2009-05-08, 21:18
Medlem
olllies avatar
Kan rekommendera flashscript. Tonar ner signaturerna i en snyggt subtil grå färg.
Citera
2009-05-08, 21:26
Medlem
Mr YMCAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Vadå, jag har inte gnällt över andras signaturer.
"Du" var ämnat åt Lemasive.
Citera
2009-05-08, 22:03
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr YMCA
"Du" var ämnat åt Lemasive.
Aha!
Citera
2009-05-08, 22:07
Bannlyst
Jag noterar att Lemasive har vunnit en storseger då alla gigantiska överblåsta signaturer har krympt till små små svarta hål. Jag å andra sidan är non-konformistisk till min läggning.

Edit: För de som undrar så har jag på förekommen anledning upptäckt att 500 tecken är den Yttersta Gränsen i landet Signaturia!
Senast redigerad av demiurg2 2009-05-08 kl. 22:12.
Citera
2009-05-09, 01:22
Medlem
chribsson2s avatar
Jag läser alltid signaturerna. Jag skulle vilja hävda att de är en källa till mycket festlig läsning. Demiurgs kanske är aningen lång dock.....
Citera
2009-05-09, 02:22
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Löjligaste klagomålet eveeeeeerrrrr....
Du har nog löjligaste signaturen ever

Jag håller med TS. Rätt störande med större signaturplats än inlägg.
Sen kan man undra sedan när en signatur motiverar 5 rader. Då är benämningen signatur felaktig. De som orkar slå upp ordet finner svaret.

Man kanske kan döpa om det till privat anslagstavla?
Citera
2009-05-09, 02:26
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Löjligaste klagomålet eveeeeeerrrrr....
Snart där! 4 947... tick tack.
Citera
2009-05-09, 07:41
Medlem
Babsies avatar
Håller med, stora signaturer är så himla jobbiga, förstår mig inte på folk som har dessa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in