2009-05-07, 21:15
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
https://www.flashback.org/showpost.php?p=16534723&postcount=25
En högst speciell signatur. Jag anmälde en liknande till modsen för säkerligen någon månad sedan men fick aldrig något svar på hur dom ställde sig till det. Så bra att du tar upp det, Lemasive!
Citera
2009-05-07, 21:18
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
En högst speciell signatur. Jag anmälde en liknande till modsen för säkerligen någon månad sedan men fick aldrig något svar på hur dom ställde sig till det. Så bra att du tar upp det, Lemasive!
OK, för oss som är lite tröga:

vad är det för särskilt med signaturen ni talar om här?
Citera
2009-05-07, 21:19
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
OK, för oss som är lite tröga:

vad är det för särskilt med signaturen ni talar om här?
Den begagnar vissa mytiska specialtecken för att i vissa webläsare inkräkta på inläggsutrymmet. Texten skrivs alltså vertikalt istället för horisontellt.
Citera
2009-05-07, 21:46
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Den begagnar vissa mytiska specialtecken för att i vissa webläsare inkräkta på inläggsutrymmet. Texten skrivs alltså vertikalt istället för horisontellt.
Jag ser bara bokstäverna ZALG, blandat med lite andra tecken. Tar inte stor plats alls. Jag har Internet Explorer.
Citera
2009-05-07, 22:11
Medlem
PacmanSwes avatar
Både Macaele och Lemasive har jobbiga signaturer blandar alltid ihop dom med själv inlägget
Citera
2009-05-07, 22:12
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Både Macaele och Lemasive har jobbiga signaturer blandar alltid ihop dom med själv inlägget
Fin felstavning där.
Nå, varför skulle våra signaturer vara jobbiga? För att dom innehåller mycket text och tar plats?
Installera Flashscript om du inte redan har det så tar signaturerna mycket mindre plats och är inte lika iögonfallande.
Citera
2009-05-07, 22:36
Bannlyst
Mer fascinerande är ju den poetiska upprepningen som förekommer om man tittar på användarinformationen i termen av...

"Mitt nick är taget från Coq Rouge"

Förekommer både i signaturen, Biography, samt även i Interests.

Känsligt och finstilt trummas budskapet in med en blysläggas kärleksfulla intonation.

Min fem cent...

Jag förnekar för övrigt all kännedom om att jag skulle ha en enorm och provokativ signatur.
Citera
2009-05-07, 22:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddes
Användaren som länkades till är moderator och som sådan tillhör vederbörande en annan användargrupp än den vanlige medlemmen. Olika behörigheter sätt till olika användargrupper. Bland annat kan kan användargruppen "moderatorerna" ges fler rader i signaturen.

Alltså, jag skulle inte tro att ni hittar en vanlig medlem med en sådan skrymmande signatur.
Nu var det ett tag sen jag var moderator men jag vill minnas att det inte alls är så som du säger. Jag tror att 5-radersbegränsningen gäller för alla, mods också. Däremot tror jag att om man hade en signatur med fler än fem rader innan begränsningen kom hade man också kvar samma signatur efteråt, fast utan att kunna editera den, för då skulle man fått ett felmeddelande.

Nu är ju den där förbannade medlemslistan FORTFARANDE inte tillbaka så jag kan tyvärr inte leta upp några bra exempel, men i sinom tid kanske.
Citera
2009-05-07, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Nu var det ett tag sen jag var moderator men jag vill minnas att det inte alls är så som du säger. Jag tror att 5-radersbegränsningen gäller för alla, mods också. Däremot tror jag att om man hade en signatur med fler än fem rader innan begränsningen kom hade man också kvar samma signatur efteråt, fast utan att kunna editera den, för då skulle man fått ett felmeddelande.

Nu är ju den där förbannade medlemslistan FORTFARANDE inte tillbaka så jag kan tyvärr inte leta upp några bra exempel, men i sinom tid kanske.

www.google.com

Lemasive Flashback Användare

testa det
Citera
2009-05-07, 22:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
www.google.com

Lemasive Flashback Användare

testa det
Ja, att hitta en användare som jag redan vet namnet på är ju inga problem. Men det är ju inte det jag ska göra.
Citera
2009-05-07, 23:19
Medlem
Rostmannens avatar
https://www.flashback.org/member.php?u=132203

Har alldeles stor signatur som är jobbigt skriven i versaler.

Ständigt gnällande.
Citera
2009-05-08, 00:15
Medlem
Kenty-59s avatar
Tycker att min signatur är bra om jag får säga det själv..
Ska vara en kort slagkraftig signatur som speglar användarens profil..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in