Citat:
Ursprungligen postat av Nitro Light
MSN Problem
Hej alla glada data proffs

!
Nu r det s hr att jag frsker att ta bort mitt nya "MSN Beta" men det gr inte riktigt som jag har tnkt mig. Jag har tagit bort det i Kontrollpanelen och s men det finns tydligen fortfarande kvar p datan. Den finns varken i C disken eller D disken. Hur fr jag bort det hr? Jag vill ha en gammlare veriation av MSN men den till lter mig icke! Hjlp tack! =)
jag hadde exakt samma problem jag mailade msn o fick deta det kan hjlpa alla hra fr jag postade 2-3 olika nya trdar men ingen hjlp fick man
Fr att lsa detta problem ber vi dig om att gra fljande:
1. Ta bort den nuvarande versionen av Messenger frn din datamaskin. Var vnlig att flja fljande steg enbart om du har en version av Messenger som krdes innan du mottog felmeddelandet.
a. Klicka p "Start" och sedan "Kr". Skriv sedan in nedanstende kommande och klicka p "OK":
CONTROL APPWIZ.CPL
b. Leta reda p MSN Messenger eller Windows Live Messenger under "Nyligen installerade program".
c. Klicka p "Ta bort".
d. Flj stegen fr att ta bort Messenger.
2. Fr att frskra dig om att Messenger r borttaget frn Windows Installer database, eller om du upplever problem med att ta bort Messenger, var vnlig att flja fljande steg:
a. Installera Windows Installer CleanUp Utility.
i. Besk fljande webbsida:
http://support.microsoft.com/kb/290301/sv
ii. G ned p sidan och klicka sedan p "Hmta paketet med Windows Installer Clean Up nu".
iii. Klicka p "Kr" eller "ppna" fr att installera programmet.
b. Klicka p "Start" och sedan "Alla program". Klicka sedan p " Windows Install Clean Up".
c. Markera MSN Messenger eller Windows Live Messenger frn listan "Installerade produkter". Klicka sedan "Ta bort".
d. Upprepa steg c tills samtliga Messenger produkter r borttagna.
e. Klicka p "Avsluta".
3. Starta om din datamaskin.
4. Installera den senaste versionen av Messenger:
a. Besk fljande webbsida:
http://get.live.com/messenger/overview
b. Klicka p "Ladda ned nu" eller "F det gratis" och klicka sedan p "Spara" fr att spara installationsfilen p din datamaskin.
c. Dubbelklicka p den nedladdade filen fr att installera Messenger. Var vnlig att flja stegen som ges fr att fullfra installationen. Om du fortfarande mottar ett felmeddelande, g till steg 5.d