2008-11-19, 23:14
Medlem
MSN Problem

Hej alla glada data proffs !

Nu är det så här att jag försöker att ta bort mitt nya "MSN Beta" men det går inte riktigt som jag har tänkt mig. Jag har tagit bort det i Kontrollpanelen och så men det finns tydligen fortfarande kvar på datan. Den finns varken i C disken eller D disken. Hur får jag bort det här? Jag vill ha en gammlare veriation av MSN men den till låter mig icke! Hjälp tack! =)
Citera
2008-11-19, 23:50
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro Light
MSN Problem

Hej alla glada data proffs !

Nu är det så här att jag försöker att ta bort mitt nya "MSN Beta" men det går inte riktigt som jag har tänkt mig. Jag har tagit bort det i Kontrollpanelen och så men det finns tydligen fortfarande kvar på datan. Den finns varken i C disken eller D disken. Hur får jag bort det här? Jag vill ha en gammlare veriation av MSN men den till låter mig icke! Hjälp tack! =)

jag hadde exakt samma problem jag mailade msn o fick deta det kan hjälpa alla hära för jag postade 2-3 olika nya trådar men ingen hjälp fick man

För att lösa detta problem ber vi dig om att göra följande:

1. Ta bort den nuvarande versionen av Messenger från din datamaskin. Var vänlig att följa följande steg enbart om du har en version av Messenger som kördes innan du mottog felmeddelandet.
a. Klicka på "Start" och sedan "Kör". Skriv sedan in nedanstående kommande och klicka på "OK":
CONTROL APPWIZ.CPL
b. Leta reda på MSN Messenger eller Windows Live Messenger under "Nyligen installerade program".
c. Klicka på "Ta bort".
d. Följ stegen för att ta bort Messenger.

2. För att försäkra dig om att Messenger är borttaget från Windows Installer database, eller om du upplever problem med att ta bort Messenger, var vänlig att följa följande steg:
a. Installera Windows Installer CleanUp Utility.
i. Besök följande webbsida:
http://support.microsoft.com/kb/290301/sv
ii. Gå ned på sidan och klicka sedan på "Hämta paketet med Windows Installer Clean Up nu".
iii. Klicka på "Kör" eller "Öppna" för att installera programmet.

b. Klicka på "Start" och sedan "Alla program". Klicka sedan på " Windows Install Clean Up".
c. Markera MSN Messenger eller Windows Live Messenger från listan "Installerade produkter". Klicka sedan "Ta bort".
d. Upprepa steg c tills samtliga Messenger produkter är borttagna.
e. Klicka på "Avsluta".

3. Starta om din datamaskin.

4. Installera den senaste versionen av Messenger:
a. Besök följande webbsida:
http://get.live.com/messenger/overview
b. Klicka på "Ladda ned nu" eller "Få det gratis" och klicka sedan på "Spara" för att spara installationsfilen på din datamaskin.
c. Dubbelklicka på den nedladdade filen för att installera Messenger. Var vänlig att följa stegen som ges för att fullföra installationen. Om du fortfarande mottar ett felmeddelande, gå till steg 5.d
Citera
2008-11-20, 14:57
Medlem
Tack du underbara människa. Det funkar nu! Massor av tack!
Citera
2008-11-20, 16:33
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Tack du underbara människa. Det funkar nu! Massor av tack!

de lugnt msn beta suger btw
Citera
2008-11-20, 21:06
Medlem
Agree som fan på det ^

Så, en varning för er som laddar hem Beta. Var jävligt säkra på att ni vill ha skiten!
Citera
2008-11-20, 23:28
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Agree som fan på det ^

Så, en varning för er som laddar hem Beta. Var jävligt säkra på att ni vill ha skiten!

vad är det som är så jobbigt med det? jag tycker det funkar hur jävla bra som helst!
massa nya roliga funktioner och framförallt snyggare!
Citera
2008-11-20, 23:29
Medlem
albostyles avatar
Tror fan den heter BETA med en anledning!!!
Citera
2008-11-21, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
vad är det som är så jobbigt med det? jag tycker det funkar hur jävla bra som helst!
massa nya roliga funktioner och framförallt snyggare!

Ja om det funkar är det nog roligt. Har icke funkat på 2 av mina datorer. Även fast en av dom är hyfsat ny (06). Blir kickad så fort jag kommer in och shiat. Nej jag tycker inte om det men gillar du det, fine.
Citera
2008-11-21, 05:07
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Tror fan den heter BETA med en anledning!!!

vete fan asså riktigt dålig om du frågar mej bara designen som är ny typ
sen när man ska ta bort den så blir det värsta problemet den känns bara
onödig
Citera
2008-11-21, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weedmasta
vete fan asså riktigt dålig om du frågar mej bara designen som är ny typ
sen när man ska ta bort den så blir det värsta problemet den känns bara
onödig

Tror att jag fick virus av en messenger plus installation förr
Installerade säkert fel men om du vill så pröva gärna
Citera
2008-12-03, 17:12
Medlem
Vilken skit. Jag kör på gamla 8.0 istället. Betor är oftast sönder buggade och fullt av problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in