2010-05-01, 23:37
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Tro mig när jag besökte DFR Korea gav jag de en förfrågan om jag fick flytta dit i framtiden och ärendet ska upp till Kim Jong Ils bord. Ledaren kommer bedömma om han anser mig vara berikande för nationen och värdig att bosätta mig där.

Menar du på allvar att din Käre Ledare personligen ska avgöra om du ska få bo där?
Citera
2010-05-01, 23:52
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Tro mig när jag besökte DFR Korea gav jag de en förfrågan om jag fick flytta dit i framtiden och ärendet ska upp till Kim Jong Ils bord. Ledaren kommer bedömma om han anser mig vara berikande för nationen och värdig att bosätta mig där.

Självklart så passar en person som du utmärkt i den diktaturen, för i en demokrati hör du ju självklart inte hemma.
Citera
2010-05-02, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Menar du på allvar att din Käre Ledare personligen ska avgöra om du ska få bo där?
Han måste i alla fall ge sitt godkännande till det, ingen annan har makten att avgöra det.

Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Självklart så passar en person som du utmärkt i den diktaturen, för i en demokrati hör du ju självklart inte hemma.
Nej, jag passar inte in i skendemokratier där mördare som Churchill, Bush och Blair förblir ostraffade fast de mördat miljoner medan median skriver smörja om Ahmadinejad som aldrig invaderat något land eller krigat mot någon i sitt liv. Om du bara visste sanningen om de som styr den sk ''fria världen'' hade du deserterat till DFR Korea på direkten för du hade inte klarat av att leva under sådana monster. Studera till en början Churchills livs mer ingående så förstår du vilken typ av människa han var...
Citera
2010-05-02, 00:04
Medlem
Nihennas avatar
Eftersom du stödjer diktaturer så mycket, stödjer de det beslut som ledde till avrättningar av miljoner ryssar i Sovjet? Eller är det ok att mörda när man är kommunist?
Citera
2010-05-02, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Eftersom du stödjer diktaturer så mycket, stödjer de det beslut som ledde till avrättningar av miljoner ryssar i Sovjet? Eller är det ok att mörda när man är kommunist?
Jag är inte insatt i detta. Självfallet är dödssiffran dock överdriven då den imperialistiska median har ett intresse av att få sina fiender att verka onda när motsatsen är närmare sanningen. Om jag ska stå till svars för de Sovjet mördade får du gärna stå till svars för alla det brittiska imperiet, det amerikanska och alla de andra imperialistiska makterna mördat.

Men Sovjet är OT i denna tråd.
Citera
2010-05-02, 00:32
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Jag är inte insatt i detta. Självfallet är dödssiffran dock överdriven då den imperialistiska median har ett intresse av att få sina fiender att verka onda när motsatsen är närmare sanningen. Om jag ska stå till svars för de Sovjet mördade får du gärna stå till svars för alla det brittiska imperiet, det amerikanska och alla de andra imperialistiska makterna mördat.

Inte ett dugg OT då det var Sovjet som fick igång hela maskineriet Nordkorea.
Citera
2010-05-02, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Inte ett dugg OT då det var Sovjet som fick igång hela maskineriet Nordkorea.
Nej, det är en översimplifiering. USA däremot är än idag i full kontroll över Sydkorea medan Sovjet inte längre existerar. Sydkorea har än idag inte självständighet från USA utan USA har många befongenheter implenterade som Sydkorea inte kan göra något åt. Det belyser den amerikanska ockupationen av mitt moderland. Medan DFR Koreas främsta allierade är grannen Kina är Sydkoreas främsta allierade USA som inte har någon kulturell, historisk eller moralisk rätt till Korea och därför ger jag som korean mitt fulla stöd till DFR Korea och Kim Jong Il. Man får inte heller glömma de sinnesjuka övergrepp amerikanerna begick mot mitt folk och land, t.ex. bombade USA mer bomber mot Pyongyang än vad det bodde människor där.
Citera
2010-05-02, 02:19
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Han måste i alla fall ge sitt godkännande till det, ingen annan har makten att avgöra det.

Nej, jag passar inte in i skendemokratier där mördare som Churchill, Bush och Blair förblir ostraffade fast de mördat miljoner medan median skriver smörja om Ahmadinejad som aldrig invaderat något land eller krigat mot någon i sitt liv. Om du bara visste sanningen om de som styr den sk ''fria världen'' hade du deserterat till DFR Korea på direkten för du hade inte klarat av att leva under sådana monster. Studera till en början Churchills livs mer ingående så förstår du vilken typ av människa han var...

Jag har nog studerat Churchill mer än dig och det kan jag säga dig att han har inte mördat några miljoner, däremot har han som premiärminister varit ledare för ett land som såg till att nazityskland slogs ner. Hade inte nazityskland besegrats så är det rätt tveksamt att du hade kommit till Sverige, fast eftersom du inte gillar Sverige så hade du väl föredragit det.
Hade Roosevelt lyssnat på Churchills varningar så hade aldrig stora delar av Europa blivit kommunistiskt.
Churchill, han visste vad kommunister var för pack, och det är ju du ett levande bevis på.
Sen verkar du inte begripa vad en demokrati är för något.
Att du skulle få uppleva den dagen då jag flyr till NordKorea finns inte på kartan, däremot hoppas jag få uppleva att du packar väskan och drar dit.
Senast redigerad av watson6669 2010-05-02 kl. 02:21.
Citera
2010-05-02, 02:23
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Om du påstår dig inte vara insatt, hur kan du då uttala dig om att antalet mördade är felaktiga?
Citera
2010-05-02, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Jag har nog studerat Churchill mer än dig och det kan jag säga dig att han har inte mördat några miljoner, däremot har han som premiärminister varit ledare för ett land som såg till att nazityskland slogs ner. Hade inte nazityskland besegrats så är det rätt tveksamt att du hade kommit till Sverige, fast eftersom du inte gillar Sverige så hade du väl föredragit det.
Hade Roosevelt lyssnat på Churchills varningar så hade aldrig stora delar av Europa blivit kommunistiskt.
Churchill, han visste vad kommunister var för pack, och det är ju du ett levande bevis på.
Sen verkar du inte begripa vad en demokrati är för något.
Att du skulle få uppleva den dagen då jag flyr till NordKorea finns inte på kartan, däremot hoppas jag få uppleva att du packar väskan och drar dit.
Det är upp till dig om du vill fortsätta leva i den illussion du kallar demokrati som i praktiken aldrig existerat ändå.

Jaja fina ord om din hjälte, rasister går bra men inte de du kallar ''kommunister''. Jag kallar mig inte kommunist utan jag är för alla nationers rätt till självständighet och jag kommer alltid försvara denna princip. Jag är emot de imperialistiska makterna som söker att utöka sin makt och rikedom på andra folk och andra länders bekostnad...Det amerikanska/brittiska imperiet. Allt de har är från blodet av miljoner människor, de var inget innan det och de kommer inte vara något efter det.
Citera
2010-05-02, 02:49
Bannlyst
Låter inte din "ledare" dig komma tillbaka till ditt älskande hemland haha! Mycket du betyder för dem!

Varför flyttade du ens/din familj till Sverige om Nordkorea är så bra? Nu kommer den stora frågan hur kom ni ut ur landet?!
Citera
2010-05-02, 02:54
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Det är upp till dig om du vill fortsätta leva i den illussion du kallar demokrati som i praktiken aldrig existerat ändå.

Jaja fina ord om din hjälte, rasister går bra men inte de du kallar ''kommunister''. Jag kallar mig inte kommunist utan jag är för alla nationers rätt till självständighet och jag kommer alltid försvara denna princip. Jag är emot de imperialistiska makterna som söker att utöka sin makt och rikedom på andra folk och andra länders bekostnad...Det amerikanska/brittiska imperiet. Allt de har är från blodet av miljoner människor, de var inget innan det och de kommer inte vara något efter det.

Du verkar ju inte ha något emot rasister om man ska döma efter dina inlägg i andra trådar, dessutom försvarar du ju Kina som inte vill släppa in andra människor i sitt land.
Det försvarar du dessutom, och då frågade jag dig hur det känns som Korean att sitta i Sverige och uttrycka sig så men jag har inte funnit något svar än.
Illusion är väl något som stämmer bra på dig och din världsbild.
Dömer du f.d Sovjet likadant när det gäller imperialism?
Senast redigerad av watson6669 2010-05-02 kl. 03:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in