Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Han måste i alla fall ge sitt godkännande till det, ingen annan har makten att avgöra det.
Nej, jag passar inte in i skendemokratier där mördare som Churchill, Bush och Blair förblir ostraffade fast de mördat miljoner medan median skriver smörja om Ahmadinejad som aldrig invaderat något land eller krigat mot någon i sitt liv. Om du bara visste sanningen om de som styr den sk ''fria världen'' hade du deserterat till DFR Korea på direkten för du hade inte klarat av att leva under sådana monster. Studera till en början Churchills livs mer ingående så förstår du vilken typ av människa han var...
Jag har nog studerat Churchill mer än dig och det kan jag säga dig att han har inte mördat några miljoner, däremot har han som premiärminister varit ledare för ett land som såg till att nazityskland slogs ner. Hade inte nazityskland besegrats så är det rätt tveksamt att du hade kommit till Sverige, fast eftersom du inte gillar Sverige så hade du väl föredragit det.
Hade Roosevelt lyssnat på Churchills varningar så hade aldrig stora delar av Europa blivit kommunistiskt.
Churchill, han visste vad kommunister var för pack, och det är ju du ett levande bevis på.
Sen verkar du inte begripa vad en demokrati är för något.
Att du skulle få uppleva den dagen då jag flyr till NordKorea finns inte på kartan, däremot hoppas jag få uppleva att du packar väskan och drar dit.