Citat:
Ursprungligen postat av gegenuber
Vilka svenskar ser eg upp till USA? frågar du gemene svensk om USA så tror jag nog att det är mer negativt än positivt.. denna diskussion är meningslös ändå. Att ens försöka få en av världens om inte världens mest slutna kommunistiska diktatur att framstå som ett demokratiskt land bevisar ju bara att du trollar. Skulle det vara så att du tror på allt nonsens du skriver och påhittade siffror så tycker jag synd om dig.. Men jag är väl bara "hjärntvättad" av media och USA frände så det spelar väl ingen roll
Ja du skriver som vanligt bara ner länder som Nordkorea.
Jag har besökt landet och vad menar du med trollar? Nordkorea har tusentals vänner här i Europa. Även i Sverige finns Svensk-koreanska vänskapsföreningen och den största vänskapsföreningen till Nordkorea finns i Spanien.
Om Nordkorea var så dåligt hade väl inte tusentals ''upplysta'' européer sett Nordkorea som ett föredöme?
Nordkorea är en större demokrati än Sverige som är imperialister som säljer tusentals med vapen varje år och har miljoner döda på sina händer. Just nu är Sverige upptaget med att våldta och mörda afghaner. Reinfeldt tar order direkt från Barack Obama, vilke superdemokrati Sverige är....