Citat:
Ursprungligen postat av
DetVarTypisktJu
Tror du dom tycker de själva är fattiga? Hur så? Du har nog inget hum alls om den ideologiska bakgrunden till detta.
De får säkert en massa information ur ett Marxistiskt perspektiv, om de fattigaste i Haiti, Centralafrikanska republiken, Mali osv. Om hur de rikaste lever på de fattigas arbetsinsats och sånt.
Dra tummen ur arslet nu och kolla in den dokumentär som jag länkade för bl.a. din utbildning i historia och bakgrund! Inlägg #
4865 och #
4920. Jag bad ju dig INTE svara innan du sett den!
Ditt marxistiska hjärntvättsskit kan du behålla för dig själv. Du har inte sagt något vettigt eller intressant på fb hittills, bara en massa OT och trams. Ingen, speciellt inte Nordkoreaner, blir hjälpta av konspirationspåhittande historieförfalskare. Jag har redan sagt att om Vietnam, Kina, japan ja alla länder som varit i krig
kunnat gå vidare, till och med Burma visar tecken på att öppnas upp,
varför inte NK. Kom in i 2000-talet liksom, gäller både NK och dig. Att det är svårt för dem förstår vi. Varför det finns folk i väst som fortfarande inte förstår är mysterium.
Nordkorea gör sig till ett offer hela tiden. En liten fet förståndshandikappad mördare som ledare. Vi får hoppas han avrättat fel personer nu, vi vill se ett slut på honom á la ceausescu, som julklapp åt oss alla kanske?