Citat:
Ursprungligen postat av Snezhinka
Det är definitivt en lögn. Jag har personligen tittat hundratals nordkoreaner i ögonen. Båda könen. Unga och gamla.
Det påstods också tidigare här att nordkoreanerna har en radio som inte går att stänga av, ungefär som om folk tvingas att lyssna på radio mot sin vilja. Helt osannt som jag skrev.
Likaså skrönan om att bara vissa hårfrisyrer är tillåtna. Se tidigare post av mig.
Alltså hur orkar man med detta.

Alltså du är fan bara för mycket. De filmar ju för i helvete radion i en dokumentär:
HÄR ÄR RADIOHELVETET, på bild. Nu vad är mest troligt, att du är
FULL AV SKIT eller att BBC har blivit tillsagda av CIA att de ska sätta upp en radio från 50-talet, filma den i och påstå att de inte får stänga av?
http://youtu.be/QSrcLC6Zz54?t=1m44s
Sen vilja jag gärna veta hur de får tag på information om kända popartiser i sydkorea som du påstod? Jag menar, de har 1 tv-kanal, de allra allra flesta har ingen intranätuppkoppling eller ens rinnande vatten. Statlig radio är för i helvete allt de har och jag tror verkligen inte att de spelar sydkoreansk popmusik.
Tell me, vad får de tag på musiken eller bilder av popstjärnor i sydkorea?
Vad är det du inte fattar? Det är ju uppenbart att du inte varit i nordkorea. Kom med några jävla bevis någon gång istället för att skriva så många förbannade lögner.