Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Är nästan 100% säker på att detta inte är den riktiga Jake The Snake.
Hur ska en 27 årig arbetslös person som fortfarande bo hemma kunna ha haft sådan stor kunskap om så många olika saker om inget av detta vore självupplevt.
Jag menar ta bara vissa av hans tidigare aktietips som exempel bland annat.Som många ggr visade sig vara klockrena.
Han har stor kunskap om olika platser och ställen runt om i världen.
Tror helt enkelt inte ett smack på att det är denna killen som är den riktiga Jake The Snake som skrev magisk apa och sedemera även bloggen tragisk apa.
Finns även andra anledningar till att jag inte tror på att det är denna kille som är den riktiga Jake The Snake men dessa saker är inget jag vill gå in på här.
Magisk Apa var en bluff, den var påhittad från början till slut. Jag har
viss insyn i den kriminella världen och beskrivningarna på Magisk Apa om den var i de flesta fall
helt felaktiga. Vidare så publicerade han sina aktietips
dagen efter, så det var inte så svårt att få den "klockrena"! Vidare så skrev han så många inlägg per dag att han omöjligt kunde ha ett fast jobb samtidigt,
skriverierna var en heltidssysselsättning.
Indecline skrev dessutom om skrotaffärer med Ryssland,
där har jag insyn, och jag kan säga att det är m-å-n-g-a år sedan man kunde göra skrotaffärer med Ryssland, det var en av de första reformer Putin genomförde, att göra det omöjligt för ryssar att sälja metallskrot till EU. Alltså har
Indecline enbart trollat i tråden här, och hans trovärdighet borde i fortsättningen liga på stadigt minus här på FB!
Vem som är JtS har jag ingen som helst uppfattning om, det kan mycket väl vara JH. Vad det gäller Erwik så spelar det väl i sammanhanget underordnad roll om det var han eller JH som skrev Stureplan Ocensurerat; om nu JH flyger på att ha varit JtS, Magisk Apa och Stureplans vackraste, så kan ju Erwik ta tillfället i akt att bli av med sin egen skitiga byk. Stureplan Ocensurerat var ju närmast smickrande för de omnämnda i jämförelse med de andra "alsterna".