Finest, Alexander Erwik.
"The real Jake the Snake
tisdag 11 november 12:28
För 1,5 år sen var jag fast beslutsam att ta reda på vem som låg bakom nicket Jake The Snake på flashback, magisk apa, stureplans vackraste och en rad andra sajter. Sajter som i åratal förtalat mig å det grövsta. Mannen som en gång i tiden fick mig att byta bostad för att min adress lades ut på nätet samtidigt som Jake uppmanade folk att misshandla mig. Periodvis har detta varit rena rama helvetet. Det sista året har jag dock lärt mig att hantera det. Men det har alltid funnits där i bakhuvudet och jag har inte direkt googlat mig själv på ett bra tag. 90 % av den skit, de lögner och de påhopp som dyker upp när man skriver mitt namn på google är författat av en och samma person. Idag vet jag vem den här personen är. Jag vet nog mer om 'Jake' idag än vad han vet om mig. Han har nämligen synat mig på långt avstånd. Låt mig säga såhär - ni som läst hans alster genom åren har kanske gått på att det här är en snubbe som rört sig i bättre kretsar och vet vad han snackar om. Ni har blivit blåsta. Killen är en fullständig bluff. Det finns inga maffiakontakter, det finns inga dyra utlandsresor, det finns inga flådiga utekvällar eller snabba cash. Det finns bara en liten ynklig stackare utan jobb i en förort, hemma hos mamma, med skulder upp över öronen och bitterhet upp till gommen. Jag är inte lika rädd idag. Jag tycker mest synd om den där snubben som lagt sina senaste tre år på att spy galla över mig och andra. Vad är det för jävla liv du lever? Jag tycker att det är dags att du frågar dig själv det.
Jag höftar naturligtvis inte ihop det här. Jag har sett dokumentation som bevisar att X är Jake The Snake på flashback, Magisk apa, stureplans vackraste och eventuellt även stureplan ocensurerat. Jag har också säkra bevis och två trovärdiga källor som berättar att X ligger bakom de vidrigaste kommentarerna på Lindas blogg såväl som Dominikas. Och som styrker att allt det här hänger ihop. Jag känner mig otroligt lättad över att ha kommit till botten med det här. Nu behöver jag inte längre kolla ryggen när jag rör mig ute. Vara orolig för att jag inte vet hur faran ser ut. Nu vet jag exakt vilket ansikte jag ska passa mig för. Och jag kan inte annat än säga att det känns skönt. En otrolig lättnad.
Eftersom X ännu inte är dömd för något så har realtid valt att inte 'hänga ut' honom med namn. Jag kommer att följa det exemplet. Tills vidare. Eftersom han ännu inte är dömd för nåt. Ännu.
Läs mer här!
http://www.realtid.se/ArticlePages/200811/10/20081110192247_Realtid095/20081110192247_Realtid095.dbp.asp
Läst: 430 ggr Kommentarer: 13
Från: SannaE, (K) Postat: 2008-11-11, 14:55
Den där profilen förvånar mej inte ett dugg.
Stackars patetiska männsika den där X
Från: Åsa (Gäst) Postat: 2008-11-11, 14:41
Jo det är en liten kille i Nacka som är förr 1981..
Arbetslös och går i psykiatrisk vård.
Från: Dr Snake (Gäst) Postat: 2008-11-11, 14:35
"Det finns bara en liten ynklig stackare utan jobb i en förort, hemma hos mamma, med skulder upp över öronen". Måste vara en lite snorunge?? Vem över 25 bor hemma hos sin mamma??
Från: Kalle (Gäst) Postat: 2008-11-11, 14:14
Ge oss ett efternamn!
Från: sofie (Gäst) Postat: 2008-11-11, 14:12
Jag är verligen glad för din skull! Så vidriga och personliga påhopp som han ägnat sig åt är fruktansvärda både mot dig och andra!
Kram!
Från: blogganalytikern (Gäst) Postat: 2008-11-11, 14:02
Sjuka människor det finns. Jag lider med Linda som återigen måste läsa skiten andra skriver i hennes kommentarer.
PS. Om ett par månader kommer du tigga och be om att få mig till finest. På 17 dagar har jag kommit upp i 700 besökare per dag, och mer ska det bli. Då får du dessutom en bloggare mitt ute i Atlanten också, det du.
http://blogganalys.blogg.se
Från: Åsa (Gäst) Postat: 2008-11-11, 13:46
Antagligen så kommer hans namn ut på flashback.
Rätt åt han!!
Skulle du bli sur om någon skrev hans namn i kommentarerna?
Från: Leiah (Gäst) Postat: 2008-11-11, 13:27
Vilket pinsamt as! Och varför får den skriva på 1000 Apor för?!
Det är ju helt sjukt att en sån som den får fortsätta hålla på!
Hur som helst, nu vet du iaf vem den är, och det måste kännas bra på ett sätt.
Från: mingelrich, (M27) Postat: 2008-11-11, 13:07
Måste kännas otroligt skönt för dig, glad för din skull. Alltid stått på din sida om du trott annat. Kram /RIchard
Från: Cissi (Gäst) Postat: 2008-11-11, 12:53
Det är hemskt hur en persons bitterhet kan skada andra. Jag är glad för din skull och hoppas att rättvisan ska skipas.
Från: Amy (Gäst) Postat: 2008-11-11, 12:42
Skönt att det kommer att lösa sig Alex. Nu inser nog "Jake" att "Karma is a bitch"!!!
Från: lottis, (K44) Postat: 2008-11-11, 12:33
Vi håller på DIG, Alex !!!
Ge aldrig efter för ondskan !
Från: Ace, (M22) Postat: 2008-11-11, 12:32
Nice!