2008-11-12, 21:44
Medlem
showbizs avatar
Kan det verkligen vara så att det är JtS som sitter på mötet med Sculmans i dedär klippet ? Det är ju farligt likt från bilden iallafall. Jag har aldrig hört att han nämnts som en medarbetare på redaktionen dock.

Fan vilka detektiver ni är ibland
2008-11-12, 21:45
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama
Ok,vem är de då,visst är den retuchade bilden på J---im H--en från realtid,lik personen på filmklippet på tusen apor

Det var precis så jag tänkte, många sammanträffanden gällande JH...
2008-11-12, 21:46
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Ja, då skulle vi ju verkligen få facit.

Nä jag hävdar inte att det skulle vara facit.Men skulle ändå vara intressant att höra.
2008-11-12, 21:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shambolic
Det var precis så jag tänkte, många sammanträffanden gällande JH...

Antagligen - men vad bevisar det mer än att JH jobbar på 1000apor?

Ännu en gång; vad finns det för bevis för att JH skulle vara JtS, författare till båda Stureplans Vackraste-bloggarna, Magisk Apa, (enligt Dominika) Flygvärdinnan och (enligt Alexander Erwik) Stureplan Ocensurerat SAMT ha, med en väldig besatthet, trakasserat Dominika i hennes blogg?

JtS, Flygvärdinnan och Dominikas bloggtroll har olika sätt att formulera sig på. Möjligtvis att jag kan köpa att en nedtonad JtS står bakom den nya Stureplans Vackraste-bloggen, men allt det andra? Väldigt att sträcka på gränserna.
2008-11-12, 21:53
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Ännu en gång; vad finns det för bevis för att JH skulle vara JtS, författare till båda Stureplans Vackraste-bloggarna, Magisk Apa, (enligt Dominika) Flygvärdinnan och (enligt Alexander Erwik) Stureplan Ocensurerat SAMT ha, med en väldig besatthet, trakasserat Dominika i hennes blogg?

JtS, Flygvärdinnan och Dominikas bloggtroll har olika sätt att formulera sig på. Möjligtvis att jag kan köpa att en nedtonad JtS står bakom den nya Stureplans Vackraste-bloggen, men allt det andra? Väldigt att sträcka på gränserna.

Instämmer till fullo.
2008-11-12, 21:53
Medlem
showbizs avatar
Det här kan med stor sannolikhet bli en legendarisk tråd om den sköts rätt... !
2008-11-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Nä man kan inte bevisa de,men nån blogg har nog denne man stått bakom,dom kan ju inte ha fått tag i hans namn från luften,och är de så att han har varit delaktig i stureplans vackraste på 1000 apor så är de ju intressant..
2008-11-12, 22:21
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Det här kan med stor sannolikhet bli en legendarisk tråd om den sköts rätt... !

Tror vi ska kalla in Beckroth som moderator. Då kommer den att leva länge.
2008-11-12, 22:50
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskallen
Det är ganska enkelt,varken det polska freaket eller bögen skulle våga riskera vad dom sitter på om dem inte hade säkra bevis för det. Visst är båda vidriga men dem har även en hel del självbevarelsedrift. Om ni sedan kolla nätet (även flashback) så ser ni snart att Jake alias Joakim Helèn försöket soppa igen alla spår som finns. Med all rätt, att yttra man har kontakter med vissa man inte alls har det med kan skapa stora problem.

Utveckla? Vilka spår har sopats igjen????
2008-11-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Utveckla? Vilka spår har sopats igjen????

Tror han menar bloggarna, magiskapa & tragiskapa
2008-11-13, 00:00
Medlem
Jamaicabananers avatar
Jag skulle bli väldigt besviken om det stämmer att dessa fantastiska bloggar framförts av en vanlig standardgalning istället för en Trainspottingknarkare med aggressionsproblem.
2008-11-13, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Jag skulle bli väldigt besviken om det stämmer att dessa fantastiska bloggar framförts av en vanlig standardgalning istället för en Trainspottingknarkare med aggressionsproblem.
Intressant första inlägg. Underligare att du betalade 30kr för att få börja skriva i tråden direkt.

Man får ju vissa aningar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in