2008-11-21, 15:07
Bannlyst
JH rädd nu ?

Värst vad död den här tråden har blivit, den dog helt sen JH fick besök hemma i Nacka och blev bjuden på kaffekalas och en nice liten biltur.
Till alla er som fortfarande undrar så är det JH som skriver Stureplans Vackraste. Undrar när 1000apor kommer att göra sig av med honom ?
Här finns en rolig länk :
http://svenskastalkare.wordpress.com/
Varför inte ringa upp Anna Endler och fråga ! Hon finns väl på Eniro som alla andra.
2008-11-21, 15:11
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole99
Värst vad död den här tråden har blivit, den dog helt sen JH fick besök hemma i Nacka och blev bjuden på kaffekalas och en nice liten biltur.
Till alla er som fortfarande undrar så är det JH som skriver Stureplans Vackraste. Undrar när 1000apor kommer att göra sig av med honom ?
Här finns en rolig länk :
http://svenskastalkare.wordpress.com/
Varför inte ringa upp Anna Endler och fråga ! Hon finns väl på Eniro som alla andra.

Varför skulle tråden dö för att JH fått besök, om han nu fått det, såvitt jag vet skriver han inte i den. Det skulle snarare väcka den till liv igen. Berätta mer.

Edit: Han verkar ju snarare totalt orädd då han la ett inlägg på SV så sent som för en timme sen.
2008-11-21, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie
Helen Jóakim?

Jaa, DP och AE läste från någon lönelista och blandade ihop för- och eftermamn.
Det syns ju förresten att HJ på bilden har tjejfrilla... (vi som inte är transsexuella lägger ju märke till sånt).
2008-11-21, 21:52
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag har inget av substans att delge i den här tråden, därför väljer jag att hålla tyst, fler borde följa det exemplet tills de kan presentera konkreta bevis för att JH är JTS!

De enda bevis för det tror jag finns i huvudet på Ervik och Dominika. Tror knappast vi kommer att få se nåt konkret åt det hållet. Med en förmodad bortförklaring om att det har att göra med den "pågående" polisutredningen.
2008-11-22, 01:51
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie
De enda bevis för det tror jag finns i huvudet på Ervik och Dominika. Tror knappast vi kommer att få se nåt konkret åt det hållet. Med en förmodad bortförklaring om att det har att göra med den "pågående" polisutredningen.

Det vrickade är att de gick ut med att de hade konkreta bevis i form av 2 dokument eller liknande, som sedan blev till att de inte hade det utan istället
var det den mänskliga faktorn alltså någon som skulle ha sett (?)
JH in action spammandes dominika och bloggandes på MA OCH även då min blogg(??) eftersom vi tydligen är samma person.

Och först hette det att JH arbetade på 1000.apor och var skuldsatt till att han i den nya versionen tydligen ska vara arbetslös, det där med skulderna var inte heller sant. Den de pekar ut hade inte en enda betalningsanmärkning
medans de själva däremot hade ett flertal var.

Dominka själv har en skuld på 1.2 miljoner till stadshypotek
och då var det ändå bara 1 av alla skulderna.

Ervik ska vi inte ens tala om.

så det enda som egentligen verkar stämma om JH är att han är skriven hos sin mor
vilket många är... inkl mig själv och indecline.

Hur fan de har kommit på att han är psyksjuk vet jag ej,
ens sjukdomshistoria är väl knappast offentliga handlingar???

De är tysta som fan nu för att de är bortgjorda och det är klart att det är lätt att hänvisa till en pågående utredning,
men det lär ju visa sig förr eller senare och det enda de kan hoppas på nu är att folk hinner glömma bort allt och att det sopas under mattan med tiden.

Hur som helst så tycker jag fan synd om JH som av någon anledning
verkar ha hamnat i onåd hos de två galningarna.
Senast redigerad av flygvärdinnan 2008-11-22 kl. 01:53. Anledning: tillägg
2008-11-22, 02:31
Medlem
chribsson2s avatar
Hittills är väl DP den enda nätbullen? Hänga ut en person med namn och personnummer och sedan inte ha på fötterna är ju riktigt illa. Jag skulle gärna se en fängelsedom för att statuera exempel. Skulle det vara helt jävla underbart ironiskt?
2008-11-22, 12:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Fan vilken pinsam tråd med pinsamma människor som inte har något att komma med alls förutom smutskastning hit och dit.

Inget diskussionsunderlag.
Ingen fakta.
Bara dårar.

Sover modsen, lås och släng skiten!

Jag tror faktiskt att vi gör det. Det finns inget som diskuteras. Det är bara en jävla massa tjafs.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in