Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie
De enda bevis för det tror jag finns i huvudet på Ervik och Dominika. Tror knappast vi kommer att få se nåt konkret åt det hållet. Med en förmodad bortförklaring om att det har att göra med den "pågående" polisutredningen.
Det vrickade är att de gick ut med att de hade konkreta bevis i form av 2 dokument eller liknande, som sedan blev till att de inte hade det utan istället
var det den
mänskliga faktorn alltså någon som skulle ha sett (?)
JH in action spammandes dominika och bloggandes på MA OCH även då min blogg(??) eftersom vi tydligen är samma person.
Och först hette det att JH arbetade på 1000.apor och var skuldsatt till att han i den nya versionen tydligen ska vara arbetslös, det där med skulderna var inte heller sant. Den de pekar ut hade inte en enda betalningsanmärkning
medans de själva däremot hade ett flertal var.
Dominka själv har en skuld på 1.2 miljoner till stadshypotek
och då var det ändå bara 1 av alla skulderna.
Ervik ska vi inte ens tala om.
så det enda som egentligen verkar stämma om JH är att han är skriven hos sin mor
vilket många är... inkl mig själv och indecline.
Hur fan de har kommit på att han är psyksjuk vet jag ej,
ens sjukdomshistoria är väl knappast offentliga handlingar???
De är tysta som fan nu för att de är bortgjorda och det är klart att det är lätt att hänvisa till en pågående utredning,
men det lär ju visa sig förr eller senare och det enda de kan hoppas på nu är att folk hinner glömma bort allt och att det sopas under mattan med tiden.
Hur som helst så tycker jag fan synd om JH som av någon anledning
verkar ha hamnat i onåd hos de två galningarna.