2008-11-19, 14:02
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det känns som om Flygvärdinnan kunde fläka ut muttan i mitten av Stureplan och samtidigt skriva ett inlägg och fortfarande så skulle somliga tro att det är en kille som skriver.

Inte mig emot.

Nä men jag instämmer i det du säger.Givetvis kommer det alltid finnas folk som oavsett vad Flygvärdinnan gör fortfarande kommer tro att det är en kille vid namn Joakim som är Flygvärdinnan.

Visste ni föresten att Dominika och Ervik är en och samma person?
2008-11-19, 14:03
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swaye
Flygis är ju knappast någons kuttersmycke.. She got brains.. Hon är bara ingen skvallerkärring..

Du har väl också träffat han som påstår sig vara Jake Tha Snake?
2008-11-19, 14:04
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
sätt dig och spela in en snutt själv utan att komma av dig, och få fram ett öhh eeehh... hur fan skulle jag kunna läsa nåt som står på ett papper med den masken och i det ljuset?
du verkar ju inte riktigt klok själv.

Du sitter ju och kollar åt vänster varje gång du ska hämta upp en ny mening efter alla eeeeh och öhhhh där det även finns en ljuskälla. Är det ett ticks du har eller hänger det en lapp där med vad du ska säga? Inget konstigt i och för sig om man har problem att memorera saker...
2008-11-19, 14:05
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det känns som om Flygvärdinnan kunde fläka ut muttan i mitten av Stureplan och samtidigt skriva ett inlägg och fortfarande så skulle somliga tro att det är en kille som skriver.

lite så ja...
2008-11-19, 14:12
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Du sitter ju och kollar åt vänster varje gång du ska hämta upp en ny mening efter alla eeeeh och öhhhh där det även finns en ljuskälla. Är det ett ticks du har eller hänger det en lapp där med vad du ska säga? Inget konstigt i och för sig om man har problem att memorera saker...

vafan jag tittar ju i mobilen samtidigt som jag spelar in för att försäkra mig om att jag finns med på bilden och inte är halv!
det finns inget manus så ni får ursäkta att man tar sig en stund och reflekterar över vad som ska hoppa ur ens mun härnäst

anledningen till att det låter intränat är att jag fick göra om det några ggr
för jag jag sa fel och pratade otydligt i kombination med att jag hade lättat på handen så huvudet kommit ur bild!

Skicka hit en kameraman så lovar att jag att sköta mig bättre!

snälla människor jag är liksom inte ena hälften av cohen duon...

2008-11-19, 14:17
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
vafan jag tittar ju i mobilen samtidigt som jag spelar in för att försäkra mig om att jag finns med på bilden och inte är halv!
det finns inget manus så ni får ursäkta att man tar sig en stund och reflekterar över vad som ska hoppa ur ens mun härnäst

anledningen till att det låter intränat är att jag fick göra om det några ggr
för jag jag sa fel och pratade otydligt i kombination med att jag hade lättat på handen så huvudet kommit ur bild!

Skicka hit en kameraman så lovar att jag att sköta mig bättre!

snälla människor jag är liksom inte ena hälften av cohen duon...

Åt andra hållet...
2008-11-19, 14:24
Bannlyst
Skapa er en verklig bild av JH

Till alla ni som undrar om det är JH som skriver all denna dynga i alla nämnda bloggar, varför åker ni inte hem till honom eller ringer till honom? Alla hans uppgifter,telefonnummer och adress finns ju utlagda på nätet eller i Eniro och Hitta. De uppgifterna kan ju inte vara svåra att få tag på. Jämför honom med filmen och se om det verkligen är han. Fråga honom om det är han som är JH och skriver all denna skit. Kan väl knapast vara olagligt att ställa en fråga till någon eller att besöka någon som privatperson om man uppträder normalt och korrekt för övrig.
Då kanske vi får reda på hur det verkligen förhåller sig och slipper spekulera så mycket.
Är det inte lite märkligt att JH aldrig själv har reagerat på allt som skrivs om honom på nätet?
2008-11-19, 14:24
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Åt andra hållet...

ärligt kolla på filmen i fullscreen, det ligger ingenting där och även om det gjorde det så krävs det en syn som inte ens stålmannen kan ha för att kunna LÄSA det med den ljussättningen....

hade jag läst från ett manus hade jag väl sagt det. det är fortfarande JAG på filmen och det är fortfarande MIN blogg det var väl det som var frågetecknen?
Eller ser jag ut som en Joakim?
2008-11-19, 14:33
Medlem
thefisks avatar
Citat:
ärligt kolla på filmen i fullscreen, det ligger ingenting där och även om det gjorde det så krävs det en syn som inte ens stålmannen kan ha för att kunna LÄSA det med den ljussättningen....

hade jag läst från ett manus hade jag väl sagt det. det är fortfarande JAG på filmen och det är fortfarande MIN blogg det var väl det som var frågetecknen?
Eller ser jag ut som en Joakim?

Ja! Du hade ju precis samma typ av skägg som Joakim har...
2008-11-19, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swaye
Flygis är ju knappast någons kuttersmycke.. She got brains.. Hon är bara ingen skvallerkärring..

FV, är det din smurf som talar nu?
2008-11-19, 15:11
Medlem
feeling blue

Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
FV, är det din smurf som talar nu?

Nä, inte direkt va.. Jag och flygis känner inte varandra, men vi känner till varandra.. Försvarar inte de elakheter hon skriver, men jag tycker att folk borde hajja att hon är en tjej och sluta hacka på henne.
Senast redigerad av swaye 2008-11-19 kl. 15:20.
2008-11-19, 15:11
Bannlyst
Hey smurf-tjejen

hey smurf-tjejen som spelar i JH;s lilla löjliga filmsnutt, vad betyder "faktafattiga" ? Är det något nytt modeord eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in