Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Du sitter ju och kollar åt vänster varje gång du ska hämta upp en ny mening efter alla eeeeh och öhhhh där det även finns en ljuskälla. Är det ett ticks du har eller hänger det en lapp där med vad du ska säga? Inget konstigt i och för sig om man har problem att memorera saker...
vafan jag tittar ju i mobilen samtidigt som jag spelar in för att försäkra mig om att jag finns med på bilden och inte är halv!
det finns inget manus så ni får ursäkta att man tar sig en stund och reflekterar över vad som ska hoppa ur ens mun härnäst
anledningen till att det låter intränat är att jag fick göra om det några ggr
för jag jag sa fel och pratade otydligt i kombination med att jag hade lättat på handen så huvudet kommit ur bild!
Skicka hit en kameraman så lovar att jag att sköta mig bättre!
snälla människor jag är liksom inte ena hälften av cohen duon...