Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
Det kanske stavas solidaritet ändå?
Jag gillar Jake, jag tycker om det hans skriver och jag ser honom som en vän
och i många frågor en likasinnad.
Jag tror inte jag är den enda här på FB med dessa åsikter
Jag gör också det, gillar vad han skriver, trots att vår världsbild skiljer sig drastiskt åt. Och trots att han några gånger gick lite över gränsen, i min smak, så ägde han ändå saker som humor, insikter i det mänskliga psyket och viss självkännedom/självkritik som gjorde att man fortsatte läsa. Saker som D.P och A.E lider skriande brist på. Saker som gör att det är ganska lätt att skilja på om två bloggar skrivs av samma människa eller ej. Ibland tycker jag att A.E ändå verkar vara på väg åt ett bättre håll, vad det gäller insikter, som i inlägget Livet prövar karaktärsdragen. Men sen illustrerar han inlägget med en stearinbelyst bild på sig själv, i en pose som skulle göra Rhodins Tänkaren grön av avund
Kom lite ifrån ämnet, visst att JTS har trogna följare på FB. Men om J.H också verkar ha det (eftersom ingen kommer med info), betyder det ändå att de är samma person?