Snälla, kan vi lägga ned spekulationerna om FV är en kille. Hon är en tjej. Orka tjaffsa om det. Och Flygis, sluta bry dig, det är bara idioter som håller på ändå.
Appropå bilden på SVs klocka, borde inte hans händer vara mer väderbitna efter alla slagsmål osv om det är en bild på JTSs klocka?
Kul att swaye hittat hit oxå