2008-11-19, 15:15
  #517
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole99
hey smurf-tjejen som spelar i JH;s lilla löjliga filmsnutt, vad betyder "faktafattiga" ? Är det något nytt modeord eller?

Ajajajaj.

Kan riktigt se framför mig hur hårt ditt hemska påhopp tog på flygvärdinnan...
2008-11-19, 15:19
  #518
Medlem
happyhunds avatar
Snälla, kan vi lägga ned spekulationerna om FV är en kille. Hon är en tjej. Orka tjaffsa om det. Och Flygis, sluta bry dig, det är bara idioter som håller på ändå.

Appropå bilden på SVs klocka, borde inte hans händer vara mer väderbitna efter alla slagsmål osv om det är en bild på JTSs klocka?

Kul att swaye hittat hit oxå
2008-11-19, 15:22
  #519
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhund
Snälla, kan vi lägga ned spekulationerna om FV är en kille. Hon är en tjej. Orka tjaffsa om det. Och Flygis, sluta bry dig, det är bara idioter som håller på ändå.

Appropå bilden på SVs klocka, borde inte hans händer vara mer väderbitna efter alla slagsmål osv om det är en bild på JTSs klocka?

Kul att swaye hittat hit oxå

Är ju vänsterhanden han visar.Däremot slår han enbart KO med sin höger.
2008-11-19, 15:30
  #520
Bannlyst
Den lille människan

Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Är ju vänsterhanden han visar.Däremot slår han enbart KO med sin höger.

sanningen kanske är den att den lille människan inte slåss alls utan bara har hittat på allt.......
2008-11-19, 15:33
  #521
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Du sitter ju och kollar åt vänster varje gång du ska hämta upp en ny mening efter alla eeeeh och öhhhh där det även finns en ljuskälla. Är det ett ticks du har eller hänger det en lapp där med vad du ska säga? Inget konstigt i och för sig om man har problem att memorera saker...

Ehhh...tror du ska hålla en låg profil. Du framstår som lite enkel i fämförelse med flygis. Lite som blockmongot i skolan som retade tjejerna då det var enda sättet du kunde få uppmärksamhet på. Nu har du vuxit upp och beter dig på samma sätt på internet, när du nu inte spöar på din överviktiga förortsfru.
2008-11-19, 15:33
  #522
Medlem
happyhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Är ju vänsterhanden han visar.Däremot slår han enbart KO med sin höger.

Så han är den enarmade slagskämpen? Sparar vänserhanden för fototillfällen
2008-11-19, 15:35
  #523
Medlem
happyhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole99
sanningen kanske är den att den lille människan inte slåss alls utan bara har hittat på allt.......

Omöjligt.
2008-11-19, 15:37
  #524
Medlem
Ni som säger att Flygvärdinnan inte är trovärdig på filmklippet, vad skulle vara trovärdigt då?
Om hon satt i strålkastarljus och visade hela ansiktet? Om hon la fingrarna på en Bibel och svor, och sedan lät CSI kolla de fingeravtrycken? Om hon tårögd och teatralisk sa "Jag är en kvinna som lovar att jag inte är en man" (likt Stina Ekblad på Dramaten)? Eller om hon rabblade allt i vild frenesi med ett rasande tempo, utan minsta tillstymmelse till tvekan (the Ranelid way)?

Hur hade ni gjort om ni blivit anklagade för detta?
Ringt Silbersky? Vänt er till Efterlyst och bett dem filma i motljus? Kontaktat ett produktionsbolag, för att få till en riktigt läcker rulle?

Det är det som är så hemskt med dessa anklagelser från pr-kvinnan och co -
det är väldigt svårt för den lilla människan (ursäkta Flygis) att bli fri från alla misstankar sedan.
2008-11-19, 15:39
  #525
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole99
hey smurf-tjejen som spelar i JH;s lilla löjliga filmsnutt, vad betyder "faktafattiga" ? Är det något nytt modeord eller?


vad lustig du är, och våldsamt engagerad i ämnet, 9 poster alla på den här tråden...dags att ge upp snart?
2008-11-19, 15:40
  #526
Medlem
swaye says hey

Citat:
Ursprungligen postat av happyhund
Snälla, kan vi lägga ned spekulationerna om FV är en kille. Hon är en tjej. Orka tjaffsa om det. Och Flygis, sluta bry dig, det är bara idioter som håller på ändå.

Appropå bilden på SVs klocka, borde inte hans händer vara mer väderbitna efter alla slagsmål osv om det är en bild på JTSs klocka?

Kul att swaye hittat hit oxå


Yes.. Har läst hela tråden under de senaste dagarna.. Har bara inte lagt mig i.. Tänkte nog inte nog göra det nu heller.. Bara presentera mig lite. Hej hej.
2008-11-19, 15:42
  #527
Medlem
jojjemas avatar
Jag har ringt Joakim på numret som fanns ute men det var avstängt.Har nån hans nya?
2008-11-19, 15:45
  #528
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Jag har ringt Joakim på numret som fanns ute men det var avstängt.Har nån hans nya?


Ja, 0735379112

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in