2008-11-08, 21:15
Bannlyst
fatt bekraftelse nu: det ar han jag trodde.

Killen ar egentligen en bra kille som har issues. Som person gillar jag honom, men han e som sagt ratt psykad.

Tror vi ska slappa honom nu, han har styrt sitt liv, e nykter och verkar ha pejl pa saker.

Kommer inte namedroppa honom alls, trots att vi tavlade om samma tjej forut. Needless to say, sa vann jag...
Take care Jake!

Du vet vem jag ar!
2008-11-09, 00:54
Bannlyst
fatt bekraftelse fran manga hall nu.

Det ar solklar han jag namnde innan, har lite angest p.g.a all info jag lamnade om honom.
det ar fa personer som har den status han har inom hans jobb. Dock, nar jar hade kontakt med honom via FB sa sade han att han inte visste vem jag var, vilket han han visste. det ar min anledning till varfor jag rattfardigat det jag skrivit.

Som person vet Xallo vem han ar t.ex. Det ar pa den nivan att han ar i toppen av sammhallsskiktet. Dock sa maste jag tillsta att han ar en svikare till mig, vilket jag tar upp med han om jag ser honom. Dock sa bor jag i dubai, london och berlin (plus en medelshavso som jag inte vill namna). Sa jag lar inte mota honom.

Jake, skriv ett svar till mig har inom snarast...
2008-11-10, 13:16
Medlem
thefisks avatar
Indecline.

Okej där ser man.
Jag vet ett företag som sysslar med just skrot som även hade en vd som började på just bokstaven J.Men tror dock inte att de jobbar i england och singapore med detta så är säkert fel företag.

Dessutom känner jag att jag inte vill gräva för mycket i detta just härinne då jag har stor respekt för Jake.Dels för att han hjälpt mig med diverse olika saker och dels för att han verkar ha fått ordning på sitt liv.
2008-11-10, 13:29
Bannlyst
Vem var det som EGENTLIGEN var först med ämnet att håna folk på Stureplan-bilder? Jag vet att Alex skrev om sånt i sin blogg för flera år sen...
2008-11-10, 15:15
Bannlyst
Jag var milt uttryck dyngrak nar jag skrev dem dar inlaggen , hahahhaha

Fett kul!
Naval. Vi kanske far lata batkaptenen vara.
Var shipping han jobbade med tydligen ocksa, skrot narmare bestamt.

Min "kalla" hade sett denna trad ocksa, stor humor.
2008-11-11, 12:47
Bannlyst
Mojligt att jag hade fel om att det inte var samma person...

http://www.realtid.se/ArticlePages/200811/10/20081110192247_Realtid095/20081110192247_Realtid095.dbp.asp

2008-11-11, 12:52
Medlem
Nokias avatar
Mycket intressant!

Men fanns det inte ett inlägg på Stureplans Vackraste där han visade ett kontoutdrag där vederbörande hade ett saldo på ca. 1,7 miljoner? Bor man hemma hos morsan då?

Iofs kan det såklart vara fake osv, men iaf bör han ju tjäna tillräckligt hos schulman för att slippa bo hemma.
2008-11-11, 13:17
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Iofs kan det såklart vara fake osv, men iaf bör han ju tjäna tillräckligt hos schulman för att slippa bo hemma.

Skulle också tro det, men han kanske är mellan lägenheter just nu?

Sedan så är det Realtid som har skrivit artikeln, en sajt känd för att sammarbeta med bland annat Beckroth... 'nuff said!
2008-11-11, 13:58
Medlem
Chamoniards avatar
Ajdå Indecline!

Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
Mojligt att jag hade fel om att det inte var samma person...

http://www.realtid.se/ArticlePages/200811/10/20081110192247_Realtid095/20081110192247_Realtid095.dbp.asp

Indecline,
Jag tror att du i fortsättningen kommer att dras med vissa trovärdighetsproblem!
2008-11-11, 14:00
Bannlyst
Missade att detta i artikeln

Citat:
Realtid.se har också kontaktat Alex Schulman, vd och ansvarig utgivare på 1000 Apor, för en kommentar. Vi skickade följande mejl till Schulman:

– Enligt flera trovärdiga källor är det XX som skriver Stureplans vackraste. Han är också hatbloggaren Magisk Apa och nicket JakeTheSnake på Flashback där han bland annat förföljer homosexuella och judar. Är det lämpligt att Schibsted avlönar denne man?

– Jag vet inte vem denne XX är, men jag kan lova dig att han inte skriver en blogg på 1000apor, svarar Alex Schulman i ett mejl.

– Vi har två säkra källor som säger att det är XX.

– Det finns ingen speciell som skriver. Vi hjälps åt lite, kan man säga.

– Tidigare har du sagt att det inte var du som skrev Stureplans vackraste. När talar du sanning?

Alex Schulman har valt att inte svara på den sista frågan.
2008-11-11, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Indecline,
Jag tror att du i fortsättningen kommer att dras med vissa trovärdighetsproblem!

Far leva med det!

Stod i kommentarsfaltet att personen Realtid syftar till heter Joakim H**én.

Det gor inte min kandidat kan jag tillagga.

Mojligt att jag ar helt ute och cyklar!
2008-11-11, 14:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
Far leva med det!

Stod i kommentarsfaltet att personen Realtid syftar till heter Joakim H**én.

Det gor inte min kandidat kan jag tillagga.

Mojligt att jag ar helt ute och cyklar!

Jag börjar starkt tvivla på att de har fått rätt person - enligt herr Erwik så skulle denna även stått bakom spammingen av Dominika Peczifke och Linda Rosings bloggar, vilket inte direkt låter som Jake the Snakes stil; men vad vet jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in