Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Kolla inlägget "Muta mig" från den sjätte oktober i Koko Kintyres blogg.
Kolla vad Mats Sétreus (Style by Mats) har på sig i inslaget "Ut härifrån!" från serien "Att vara Alex Shculman" under fliken TV.
http://www.1000apor.se/blog/muta-mig
http://www.1000apor.se/tv/“ut-haerifran”?page=1 (3:42 får man se en bra bild)
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Sju månader bara, men jag missade kanske några av dom viktigaste månaderna i mitt liv under den tiden.
Kan jag inte skriva grovt så är det ingen idé att skriva alls.
Han kommenterar sin misshandelsdom (av en journalist).
Om nu inte Jake ar en ren mytoman, verkar det otroligt att det ar Mats som skulle vara bakom FB.s Jake.
Vart far ni iden att Jake slutat knarka? (finns det kalla pa det?)
Fick for ovrigt tva stycken namnforslag pa FB.s Jake, varav atminstone den ena ar ett riktigt psykfall - rik, gjort pengarna sjalv, kraftiga drogvanor (som han gjorde ett duktigt taffligt forsok att dolja nar jag talade med honom.)
Ager isf foretag inom stalindustrin (saljer skrot) i England samt Singapore. Spenderar tid i ryssland har jag for mig.
Far dessutom vredesutbrott lite titt som tatt.
Det som talade emot honom - och det kraftigt, var att denna person helt saknade sjalvkannedom och sjalvironi. Vilket iofs kan forklaras av hans i det tillstandet ratt kraftiga paverkan. (Ladd skapar "the world is mine" syndrom, milt uttryckt).
Det som talade for honom var att personen var klart tillrakligt intelligent, driven, rubbad och nerknarkad for att detta skulle kunna stamma. (Samt de facto att han blev namedroppad som Jake pa grund av nagot som statt i hans blogg. Var tydligen ratt fa personer som varit med vid den tillstallning Jake skrivit om och Vem som da var Jake blev ratt latt att gissa.)
Att jag inte har fler detaljer beror pa att aven jag var helt vack vid tillfallet (och alldeles for ofta generellt for att ha ett dugligt narminne kvar).
Hans fornamn borjar pa samma bokstav som Jake ocksa men ar inte jakob.
Kommentera att Calle Kjolmann har en JTS pa sin lur orkar jag knappt. Sjukt enkel marknadsforing av bloggen.