2008-11-20, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swaye
HAHA. Jag har inte dejtat Jake. Jag föredrar killar som är längre än vad jag är oavsett om jag har stiletter på tassarna. Det är inte Jake, han är 183. Men jag kommer inte blåsa liv i den här tråden igen med några detaljer. Sorry love.

Men du har träffat honom IRL, alltså. Det där med 183 cm, hur vet du det? Jag menar, man brukar kanske säga "ca 1.85" om någon man ska beskriva.
2008-11-20, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Om det var Tilde och hennes pojkvän som gjorde det där på seven eleven så är det ju samma kille som hon nu skaffat barn med som måste varit med.Då denna händelse inte var för så himla länge sedan.

Isåfall förstår jag inte vad jake skulle ha och göra med detta över huvudtaget.Förstår därför inte heller varför han motvilligt skulle prata med dig om detta.

Mycket möjligt att det är jag som bara är trög som vanligt.
Men jag får det inte att hänga ihop.

Oki.. Fick höra att det var en killkompis till henne med och att denne vännen skulle ha varit J.. Men som sagt; den som sa det behöver inte ha rätt.. Och jag minns inte alla detaljer.. Var ju ett år sedan om inte mer.. Om du vet att han som var med på seven är tillsammans med henne nu så är det ju inte J.. Iaf så har J och T hängt lite och det var väl därför han inte ville prata om det. Men nog med spekulationer..
2008-11-20, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Men du har träffat honom IRL, alltså. Det där med 183 cm, hur vet du det? Jag menar, man brukar kanske säga "ca 1.85" om någon man ska beskriva.

Sluta spekulera..

Jake sa att han är 183 cm lång. Simple as that. Men okej. Jake är ca 185 cm lång. Happy? ;-P

Tillägg: Tror förövrigt han skrivit det i MA-bloggen back in the days. Ingen hemlighet med andra ord..
Senast redigerad av swaye 2008-11-20 kl. 01:59. Anledning: tillägg
2008-11-20, 01:56
Bannlyst
Shhhsh hyssj swaye säg inte mer nu...
2008-11-20, 01:59
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole99
rättvisan vinner alltid till slut även om det kan ta lång tid och den kan ta underliga vägar............

och du skribenten man skriver bättre än du

du gör bort dig,
ett litet tips i all välmening, såna som mig tiger man ihjäl...
för om du börjar dividera så har du gjort mig världens tjänst och satt mig i en situation jag älskar och frodas i, och som jag dessutom behärskar bättre än dig även om du övar en livstid.

Oh så nobelt av dig att tala om rättvisa,
om du bara kunde leva som du lär så hade vi ju inte haft några problem här nu.

Det är f.ö inte jag som är en (självutnämnd) skribent/journalist jag är ju bara en simpel bloggerska och ingen viktig alls eller hur var det?

lite självinsikt hade du inte dött av då du är hela branschens stora pajas
det tisslas och tasslas och hånas bakom din rygg från alla möjliga håll och kanter och är väl eg bara en tidsfråga innan Krog Media gör sig av med dig
för att du genom dina personliga vendettor och skattefiffel drar deras namn i skiten.
Då återstår det väl inget annat alternativ än att återgå till att sälja röv på US Video, men det är ju å andra sidan något du är duktig på och tycker om!

man ska följa sitt hjärta och göra det som gör en lycklig.
2008-11-20, 01:59
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Oki.. Fick höra att det var en killkompis till henne med och att denne vännen skulle ha varit J.. Men som sagt; den som sa det behöver inte ha rätt.. Och jag minns inte alla detaljer.. Var ju ett år sedan om inte mer.. Om du vet att han som var med på seven är tillsammans med henne nu så är det ju inte J.. Iaf så har J och T hängt lite och det var väl därför han inte ville prata om det. Men nog med spekulationer..

Det där tror jag inte mycket på. Tilde är tillsammans med en skäggig man som är kortare en 185, dessutom är inte han Jake...

Fan va den här tråden spårar.
2008-11-20, 02:00
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Okej men då hänger jag med.
Nä jag vet inte ifall det var hennes pojkvän.Men det var så det beskrevs i media om jag inte missminner mig.
Men verkar nästan mer troligt att det var en kompis och i detta fallet Jake.
Eftersom han till viss del dementerade det som hänt bland annat.
2008-11-20, 02:02
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Sluta spekulera..

Jake sa att han är 183 cm lång. Simple as that. Men okej. Jake är ca 185 cm lång. Happy? ;-P

Tillägg: Tror förövrigt han skrivit det i MA-bloggen back in the days. Ingen hemlighet med andra ord..

Ja detta stämmer.Jake har gått ut med sin längd.
Big deal verkligen.
2008-11-20, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shambolic
Det där tror jag inte mycket på. Tilde är tillsammans med en skäggig man som är kortare en 185, dessutom är inte han Jake...

Fan va den här tråden spårar.

Läs ordentligt. Jag har aldrig sagt att dem har varit tillsammans. Har bara sagt motsatsen; att dem var vänner. Och att det ryktades att det var J som var med.. Som vän. Ok?

Fint. Då släpper vi det.
2008-11-20, 02:07
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Läs ordentligt. Jag har aldrig sagt att dem har varit tillsammans. Har bara sagt motsatsen; att dem var vänner. Och att det ryktades att det var J som var med.. Men det var det ju inte, det var hennes nuvarande pojkvän.

Fint. Då släpper vi det.

Allright...
2008-11-20, 02:21
Bannlyst
Fler olagliga insiders JH

Det enda man saknar med MA-bloggen är väl egentligen alla insedertipsen
2008-11-20, 02:22
Medlem
Citat:
Sluta spekulera..

Ja, jag är jättehappy och 174.5.
Mannen jag lever med är 195 cm, och stilig! Så vi matchar oavsett klackhöjd!
Vi visste innan, men har kontrollmätt för säkerhets skull.

(På min ena arm bär jag en smäcker Tissot, han har istället en klassisk, stadig Certina.)

Jag tänkte på Jocke i ap-filmen, han ser ut att vara lång som en stång... därav min fråga om Jakes längd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in