2015-03-24, 04:51
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Satan vad skum han verkade hos Skavlan med det där Shining-flinet som han knäppte av och på.
Trodde nästan han skulle flyga på det norska lammköttet och bita henne i strupen
Det var producenten som jävlades med Borg. En kamera på Borg medan Johaug intervjuades och varje gång Borg reagerades valde man att klippa in Borg-kameran. Shining-flinet har han alltid haft, men jag kallar det kaninflinet.

Han var som förbytt de minuter han fick tala om sin skilsmässa. Väldigt obekväm och nervig.
Citera
2015-03-25, 10:56
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
DP har avlat sig med två judar, Bari och Bartal. Om hon avlar sig med Borg kan vi nog anta att även han är jude (judeättling).

Undrar om hon enbart väljer män vars efternamn börjar på B.
Peczynski är givetvis Borgs belöning för de tjänster han gjort för ZOG. Att ingen i media reagerar över att landets statsminister två månader efter en valförlust plötsligt dyker upp med en judinna vid sin sida säger väl allt.
Citera
2015-03-25, 11:09
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Peczynski är givetvis Borgs belöning för de tjänster han gjort för ZOG. Att ingen i media reagerar över att landets statsminister två månader efter en valförlust plötsligt dyker upp med en judinna vid sin sida säger väl allt.

Är Roberta Alenius judinna? I vilket fall hör nog de där tankarna snarare hemma i konspirationsforumet.
Citera
2015-03-25, 12:19
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Är Roberta Alenius judinna? I vilket fall hör nog de där tankarna snarare hemma i konspirationsforumet.
Ursäkta, menade givetvis finansminister.
Citera
2015-03-29, 11:12
Medlem
Anders Borg var ingen Pippi Långstrump ....
http://www.expressen.se/ledare/anna-...pi-langstrump/

... med det visste vi ju redan.
Citera
2015-04-12, 10:17
Medlem
Därför klippte jag av mig tofsen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20612974.ab

Han kan ju alltid skänka den till sin fd fru.
Citera
2015-04-12, 21:08
Medlem
B3rt3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Därför klippte jag av mig tofsen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20612974.ab

Han kan ju alltid skänka den till sin fd fru.
Citat:
– Det blev en period när fotografer var enormt förtjusta att sätta sina kameror precis så här på mig och dra på blixten. Och nästan oavsett vem man gör det på så blir man ju flintskallig, säger Anders Borg i ”Söndagsintervjun i P1”.

– Och då tänkte jag ”fan jag orkar inte, om de ska hålla på så där då orkar jag inte”. Då klippte jag av den.
Han är definitivt sjukare än jag trodde!
Citera
2015-04-12, 21:23
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3rt3l
Han är definitivt sjukare än jag trodde!
Varför skulle han vara sjuk?
Citera
2015-04-13, 01:45
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Varför skulle han vara sjuk?
För att han dumpat sin familj för en polsk hora.
Citera
2015-04-13, 15:45
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
För att han dumpat sin familj för en polsk hora.
Nej, knäppis. För att han tror att han fått en flint av kamerablixtarna. Men han skämtade väl?
Citera
2015-04-22, 09:30
Medlem
Sedan Anders Borg försvann från den politiska arenan vill Alliansen prioritera försvaret och avsätta ännu mer pengar till detta.

Citat:
Alliansen hade inför förhandlingarna krävt 13,7 miljarder kronor i ökade anslag, medan regeringen föreslagit 6,2 miljarder kronor. Folkpartiet har hoppat av förhandlingarna, efter att inte ha fått gehör för än högre anslag.
Källa: http://www.va.se/nyheter/2015/04/17/eniga-om-forsvaret/

Horkarlen Anders Borg är ansvarig för att vårt försvar demobiliserades och monterades ned till förmån för skattesänkningar.
Citera
2015-04-22, 13:56
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Sedan Anders Borg försvann från den politiska arenan vill Alliansen prioritera försvaret och avsätta ännu mer pengar till detta.

Horkarlen Anders Borg är ansvarig för att vårt försvar demobiliserades och monterades ned till förmån för skattesänkningar.
Hur går det ihop med att skatteintäkterna ökade under borgs tid vid makten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in