Citat:
Är det verkligen det? Jag har noll koll på prostitutionsvärlden, men jag inbillar mig att det finns massor av anledningar till att gå till horor, att det skulle vara eggande, att få utlopp för speciella fetischer med mera. Är det bara folk som inte får knulla annars som går till horor så tycker jag faktiskt ännu mer synd om hororna än jag redan gör.
Måste bara poängtera - jag får knulla annars, bara inte så ofta som jag själv vill. Anledningen till att jag är bitter är av följande anledning:
Förlorade oskulden när jag var 16. Några månader efter knullade jag flera gånger dagligen fram tills att jag var 20. En period knullade jag en ny tjej varje månad i några månader. Det var underbart. Sen plötsligt dog det, och nu har jag inte haft sex på två år. Helt plötsligt tog det STOPP och jag är inne i världens torrperiod. Det är inte acceptabelt, så därför går jag till prostituerade.
Folk brukar säga att jag har för höga krav och att det är därför jag inte får till det. Men jag betalar då hellre för att få knulla en snygg tjej än att gratis få knulla en fet eller ful tjej.