Jag har haft sex med prostituerade, men det var för många år sedan. Varför betalade jag för sex istället för att ordna det gratis på krogen? jo, därför att det ligger en massa arbete bakom att ordna det på krogen och chansen är ganska liten att hon har sex med mig efter att hon enbart har pratat med mig i några timmar
Sen får jag ju ha sex med en väldigt vacker kvinna när jag betalar för det, ordnar man det gratis på krogen så är hon oftast inte särkilt snygg. Jag tycker dessutom inte om att ljuga och vara falsk, med andra ord så gillar jag inte att försöka inbilla tjejen att jag tycker om henne och bryr mig om henne när jag i själva verket enbart vill njuta av hennes kropp i ett par timmar
Det är det som är så härligt med att gå till en prostituerad, båda två vet exakt vad som ska hända och båda är eniga om det. Ingen ångest, inga skuldkänslor, enbart sex precis som jag vill ha det
Sen har jag också alltid haft en viss respekt för prostituerade därför att dom inte försöker spela "fina flickor" när dom egentligen tycker väldigt mycket om sex och inte alls ser något fel i att ha sex med många killar, dom flesta kvinnor är väldigt falska och gör allt för att framstå som oskyldiga
Jag ser inget fel i att betala för sex, kvinnan får pengar och mannen får sex, alla vinner.