2008-11-02, 21:39
Bannlyst
Den här tråden riktar sig såklart till dig som har gått/går till prostituerade kvinnor/män för att få sex.

Varför väljer du en prostituerad framför ex ett ragg på krogen? (man kan ju faktiskt få fitta/kuk gratis.....)

Vad tycker du det finns för för och nackdelar med att gå till en prostituerad?

Är det enbart det sexuella du är ute efter, eller är det även någon form av ömhet, närhet eller bekräftelse du är ute efter?

Observera att jag INTE är ute efter att döma någon, moralpredikningar etc.
Citera
2008-11-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Ehm jag skulle ALDRIG få för mig att betala för sex. Intressant att veta varför folk ens skulle betala för det, med tanke på att dom prostituerade ser ganska så skabbiga ut. Vill inte ens veta tanken hur dom luktar men det är bara MIN åsikt.

Det stämmer inte riktigt.
En prostituerad kvinna kan även vara så gudomligt vacker att hela världen stannar upp runt omkring henne, och har man en gång väl fått äran att möta henne ansikte mot ansikte kommer minnet av hennes uppenbarelse hemsöka en varje dag, varje natt, varje år under återstoden av ens liv.
Citera
2008-11-02, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sloburner
Det stämmer inte riktigt.
En prostituerad kvinna kan även vara så gudomligt vacker att hela världen stannar upp runt omkring henne, och har man en gång väl fått äran att möta henne ansikte mot ansikte kommer minnet av hennes uppenbarelse hemsöka en varje dag, varje natt, varje år under återstoden av ens liv.
låter lite som en förälskelse......
Citera
2008-11-02, 23:31
Medlem
rapport88s avatar
Jag har haft sex med prostituerade, men det var för många år sedan. Varför betalade jag för sex istället för att ordna det gratis på krogen? jo, därför att det ligger en massa arbete bakom att ordna det på krogen och chansen är ganska liten att hon har sex med mig efter att hon enbart har pratat med mig i några timmar

Sen får jag ju ha sex med en väldigt vacker kvinna när jag betalar för det, ordnar man det gratis på krogen så är hon oftast inte särkilt snygg. Jag tycker dessutom inte om att ljuga och vara falsk, med andra ord så gillar jag inte att försöka inbilla tjejen att jag tycker om henne och bryr mig om henne när jag i själva verket enbart vill njuta av hennes kropp i ett par timmar

Det är det som är så härligt med att gå till en prostituerad, båda två vet exakt vad som ska hända och båda är eniga om det. Ingen ångest, inga skuldkänslor, enbart sex precis som jag vill ha det

Sen har jag också alltid haft en viss respekt för prostituerade därför att dom inte försöker spela "fina flickor" när dom egentligen tycker väldigt mycket om sex och inte alls ser något fel i att ha sex med många killar, dom flesta kvinnor är väldigt falska och gör allt för att framstå som oskyldiga

Jag ser inget fel i att betala för sex, kvinnan får pengar och mannen får sex, alla vinner.
Citera
2008-11-03, 12:14
Medlem
Mullrets avatar
Gift eller krogen, svar till TS

Kanske lite off topic,

Men när Bill Gates omfrågades varför han gift sig sa han "Saves time"

Eller om man vill vara fri och fågelfri... se nedan.

4 timmar på krogen, 1500:- till drinkar, 500:- till taxi, hångel i nån soffa, vakna svettig och djävlig i någon förort, taxi hem, 500:- till. En bra anledning till "riva av en plåga" för 500 i Helsingör är frestande.. Då vet man vad man får i alla fall. Inga frågande kids i banlonpyjamas som står och glor på en
07.00 i Årsta med en frånskild snarkande MILF i sänghalmen.
Citera
2008-11-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeez
låter lite som en förälskelse......

Ja, olyckligtvis är det så.
Citera
2008-11-03, 15:43
Medlem
MrWins avatar
Jag har prostituerade att tacka för mycket. För 15 år sedan gick jag under en tvåårsperiod till dom och de hjälpte de mig på ett sätt som ingen psykolog kunnat göra. De hjälpte mig över de hämningar jag hade för det motsatta könet. Jag har inget behov av prostituerade idag.
Citera
2008-11-03, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
4 timmar på krogen, 1500:- till drinkar, 500:- till taxi, hångel i nån soffa, vakna svettig och djävlig i någon förort, taxi hem, 500:- till. En bra anledning till "riva av en plåga" för 500 i Helsingör är frestande.. Då vet man vad man får i alla fall. Inga frågande kids i banlonpyjamas som står och glor på en
07.00 i Årsta med en frånskild snarkande MILF i sänghalmen.

Jag har svårt att tro att du verkligen tror att detta scenario är typiskt för ett s.k. one-night-stand.
De allra flesta är säkert mycket billigare om vi nu skall tala om pengar i sammanhanget.
1500 spänn är långt över jag någonsin spenderat på alkohol under ett dygn och med sl tar du dig från Årsta till exempelvis centralen på 19 minuter för några tior.
Försök gärna igen men var lite ärligare nästa gång.

Själv är jag övertygad att de flesta sexköpare har en brist i sitt utseende och/eller personlighet vilket gör att de finner det svårt med att antingen skapa relationer eller att få dem att vara.
Citera
2008-11-03, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Jag har svårt att tro att du verkligen tror att detta scenario är typiskt för ett s.k. one-night-stand.
De allra flesta är säkert mycket billigare om vi nu skall tala om pengar i sammanhanget.
1500 spänn är långt över jag någonsin spenderat på alkohol under ett dygn och med sl tar du dig från Årsta till exempelvis centralen på 19 minuter för några tior.
Försök gärna igen men var lite ärligare nästa gång.

Själv är jag övertygad att de flesta sexköpare har en brist i sitt utseende och/eller personlighet vilket gör att de finner det svårt med att antingen skapa relationer eller att få dem att vara.
Tror du? Jag börjar fundera på om allt egentligen inte bara handlar om att få till det..? Det är just det som jag finner så intressant med denna tråden. Relationer är bara skit, kärlek finns inte, och sex måste man ha så varför inte köpa?
Citera
2008-11-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapport88
Sen får jag ju ha sex med en väldigt vacker kvinna när jag betalar för det, ordnar man det gratis på krogen så är hon oftast inte särkilt snygg. Jag tycker dessutom inte om att ljuga och vara falsk, med andra ord så gillar jag inte att försöka inbilla tjejen att jag tycker om henne och bryr mig om henne när jag i själva verket enbart vill njuta av hennes kropp i ett par timmar

Det är det som är så härligt med att gå till en prostituerad, båda två vet exakt vad som ska hända och båda är eniga om det. Ingen ångest, inga skuldkänslor, enbart sex precis som jag vill ha det

Exakt, jag förstår inte heller varför det är fullt acceptabelt med krogragg men inte ok att betala för sex. Vid one-night-stand så har båda nedsatt omdöma pga berusning och risken är överhängande att någon (oftast tjejen) förväntar sig mer än bara ett snabbt och skönt knull. Samtliga tjejer jag har legat med första kvällen har velat fortsätta träffas och i samtliga fall har det framkallat någon form av ångest hos mig.

Att betala för sex är så uppriktigt och ärligt som det kan bli.
Citera
2008-11-03, 22:40
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Jag har aldrig varit hos prostituerad av den simpla och tyvärr tråkiga anledningen till att jag tycker det är för dyrt. Hade det varit billigare hade jag med största sannolikhet gjort det. Varför? Det är mycket mindre krångel för att få till det, inget förarbete överhuvudtaget. Jag håller inte med om att bara för att man går till prostituerad måste man se ut som quasimodo eller ha frankensteins personlighet. Vad var det Mr Sheen sa? Jag betalade inte för sexet, jag betalade för att hon skulle gå.

Hur som haver, mer sex till folket!
Citera
2008-11-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeez
Den här tråden riktar sig såklart till dig som har gått/går till prostituerade kvinnor/män för att få sex.

Varför väljer du en prostituerad framför ex ett ragg på krogen? (man kan ju faktiskt få fitta/kuk gratis.....)

Vad tycker du det finns för för och nackdelar med att gå till en prostituerad?

Är det enbart det sexuella du är ute efter, eller är det även någon form av ömhet, närhet eller bekräftelse du är ute efter?

Observera att jag INTE är ute efter att döma någon, moralpredikningar etc.

Höt talats om utbud och efterfrågan? gäller alla marknader även köttmarknaden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in