Jag går inte till prostituerade, däremot kan jag tycka tanken är upphetsande...
Ibland så kikar jag på hemsidor o dylikt av sånna som jobbar o tar på mig själv till bilderna
Vet ej varför, kanske vetskapen av att om jag ville så skulle jag kunna åka till just den damen ja kikar på...
Ja besöker inga horor dock, förmodligen för jag tycker det är överprisat så in i bomben, inte värre än en massage kan jag tycka o de kostar runt 300-500 kr timmen :P Sure, suga kuk kanske inte är samma som o massera nåns axlar men de känns som de flesta gör de me kondom så whatever.
Men ja, ni kan ta de priser ni gör så därför gör ni det, men ja tycker ändå det är överprisat, hade jag varit miljonär hade jag ändå tyckt de va för dyrt, ingen är värd 2000kr timmen.
Dessutom gillar jag inte när någon spelar på mina behov, visst de sker överallt tex i en vanlig mataffär men tar man kostnaden mot tid o jobb så tycker jag den här formen av att utnyttja ett behov är lika illa som o sälja knark.
Nåväl, så långt sträcker sig mina horbesök heheh.
Ikväll ska jag ligga gratis iaf, eller bensinen dit går väl på 12 kr, dessutom får jag stanna hela natten, de låter som en bättre deal

Gott nytt år alla!