2026-08-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Jo. Vare sig man är torsk eller ej så är det nog svårt för många att uppskatta ett knull där kvinnan kollar i telefonen eller mer eller mindre spelar död. Personligen söker jag själv efter kvinnor som verkar ha hög integritet och som faktiskt ger skenet av att de uppskattar sitt jobb. Dessa finns och det är dessa som de flesta män vill träffa. Jag har själv fru och även om vårt sexliv inte är superhett längre sen vi fick barn så händer det fortfarande ibland. Det är förstås fantastiskt, men jag vill ha mer, och det är där som sexarbetare kommer in i bilden.

För egen del var mitt bästa sexköp en polska för drygt fem år sen. ~4000 SEK för två timmar och då hade hon sitt egna lilla program som vi följde. Det började med ett väldigt ytligt snack om vem jag var och vem hon var och hur hennes lokal såg ut. Jag blev här bjuden på en alkoholfri drink, vatten och en frukt. Sedan går vi vidare till ett snack om vad jag vill få ut av träffen med henne och därefter blev det någon andningsövning och ryggmassage på mig i en tio minuter. Fantastisk miljö. Långsamt försvinner mina kläder och lika långsamt försvinner hennes. All eskalering sker på hennes initiativ och vid något skede blir hon lite dominant i hur jag ska tillfredställa henne med tunga och fingrar... Hon är tydlig i sin kommunikation och skyr sig inte från att visa med egna händer osv. Till slut når hon klimax. Därefter gick det vidare till passionerat kyssande och vidare missionär tills jag når klimax igen och igen...

Det är ju det här som de flesta män vill betala för. Illusionen om att det är ömsesidigt älskande under loppet av mötet. Därefter är det som att man aldrig träffats tidigare. Antar att du som utfört GFE reflekterat om det här en del. Som köpare förstår ju jag att det hela är ett skådespel, men jag undrar för din skull om det är "enklast" att omfamna stunden och också låtsas att det är på riktigt, eller om det är en mekanisk process som accepteras för att kunna ta ut mer per timme?
Låter som ett härligt möte ni haft
Jag brukar däremot diskutera önskemål och vad kunden vill få ut av träffen i skrivstadiet. På så vis sållar jag bort kunderna jag inte klickar med och kunden får mer valuta för sina pengar när vi väl ses.

Enklast för mig är att jag zoomar ut lite, och skådespelar. Alltså jag går in i rollen som flickvän i detta fallet (kan va vad som helst). I huvudet blir det en mekanisk process mest för att inte förlora mig själv men det är klart jag även omfamnar stunden och njuter om det är en skön kund. Jag mjölkar inte för att få ut så mycket som möjligt per timme men vet ju att ju bättre jag spelar och ju närmare känslan av att vara kundens flickvän jag är desto mer troligt är det att han kontaktar mig snart igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in