2008-12-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
trams.

tycker det är tråkigt att ni tror att killar inte kan få sex om dom inte köper sig till det (eller är jättehet, jätterik och jättecharmig). ni liksom... förminskar alla killar genom att säga så. det stämmer ju dessutom inte ens.

Klart det går att få sex, men inte med snygga tjejer.
Citera
2008-12-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Achivai
Klart det går att få sex, men inte med snygga tjejer.

Fast å andra sidan är uppfattningen om vad skönhet är (och inte är) högst subjektiv.
Citera
2008-12-09, 22:54
Medlem
Citat:
jag skulle tro att charmig och trevlig räcker långt. jag har iaf aldrig legat med någon rik.

Men är du helt verklighetsfrånvänd människa?

Varför skulle en snygg silikonbrud knulla en kille som är lite osäker och inte speciellt snygg? Du tror inte hon kanske väljer en kille som är säker och är snygg? Du skulle tydligen ha valt den osäkraste, fulaste och mest vidriga killen att ha sex med om du kunde välja? Är det en fetisch du har?
Tjejer kan välja i större utsträckning det kan inte killar alltid.
Du borde ha läst om ämnet 100 tals gånger om du verkligen är i den åldern så att du får gå på nattklubb.
Citera
2008-12-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sloburner
Fast å andra sidan är uppfattningen om vad skönhet är (och inte är) högst subjektiv.

nja det finns en viss riktlinje. Tycker de flesta att ett stort fetto med finnar är snygg?
Citera
2008-12-10, 12:51
Medlem
Citat:
trams.

tycker det är tråkigt att ni tror att killar inte kan få sex om dom inte köper sig till det (eller är jättehet, jätterik och jättecharmig). ni liksom... förminskar alla killar genom att säga så. det stämmer ju dessutom inte ens.

Jag tror snarare att det är en viss typ av tjejer som förminskar killar, de tjejer som beter sig på ett sådant sätt att osäkra och oattraktiva killar inte ens vågar försöka, all heder åt dig om du inte är en av dessa tjejer för övrigt
Citera
2008-12-10, 18:50
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilovetuna
Men är du helt verklighetsfrånvänd människa?

Varför skulle en snygg silikonbrud knulla en kille som är lite osäker och inte speciellt snygg? Du tror inte hon kanske väljer en kille som är säker och är snygg? Du skulle tydligen ha valt den osäkraste, fulaste och mest vidriga killen att ha sex med om du kunde välja? Är det en fetisch du har?
Tjejer kan välja i större utsträckning det kan inte killar alltid.
Du borde ha läst om ämnet 100 tals gånger om du verkligen är i den åldern så att du får gå på nattklubb.

du tänker så jävla märkligt.

om du frågar mig så är dom flesta silikonbrudar rätt fula. sen förstår jag inte varför du ens tog upp silikonbrudar, dom flesta tjejer är inte silikonbrudar. och nej, jag skulle inte välja den vidrigaste killen (vem fan skulle vilja ligga med någon man tycker är vidrig?), men jag skulle välja någon jag blev attraherad av. jag var tillsammans med en kille i två år som jag tyckte var skitsnygg och ascharmig och rolig som fan, han själv däremot tyckte inte att han var speciellt snygg och kunde byta kläder och noja över småsaker jättelänge innan vi kunde gå ut.

min poäng är att om alla killar blev lite mer säkra på sig själva och avslappnade och slutade tro att dom är så dåliga så dom måste köpa till sig sex så skulle alla må mycket bättre.
Citera
2008-12-10, 19:19
Medlem
Är man inte charmig och avslappnad så är det väldigt svårt att bli det.
Citera
2008-12-10, 20:04
Medlem
jandis avatar
Citat:
Är man inte charmig och avslappnad så är det väldigt svårt att bli det.

jobba på självkänslan.
Citera
2008-12-10, 21:27
Medlem
Citat:
jobba på självkänslan.

Fint standardsvar, vissa personer är helt enkelt inte bra socialt. Det behöver verkligen inte ha något att göra med självkänslan, det kan ha att göra med saker som är omöjliga att påverka, men det har samma effekt: Inga brudar.
Citera
2008-12-10, 21:55
Medlem
ganglere2s avatar
Citera
2008-12-10, 22:15
Medlem
Citat:
Fint standardsvar, vissa personer är helt enkelt inte bra socialt. Det behöver verkligen inte ha något att göra med självkänslan, det kan ha att göra med saker som är omöjliga att påverka, men det har samma effekt: Inga brudar.

Sen kan det ha att göra med att, som nämts tidigare i tråden, det blir en ond cirkel. Dålig självkänsla gör det svårt att få brudar och svårt att få brudar kan ge dålig självkänsla, iaf på just det området.
Citera
2008-12-10, 23:26
Bannlyst
Citat:
min poäng är att om alla killar blev lite mer säkra på sig själva och avslappnade och slutade tro att dom är så dåliga så dom måste köpa till sig sex så skulle alla må mycket bättre.

bra sagt. Det är lätt som kille att tro att tjejer kräver nåt som inte finns, eller som man inte kan nå upp till. Ni är ju människor som oss med samma drifter.
Det är inte svårt att få en tjejs intresse om man ser bra ut och är trevlig eller rolig. Det är inte som att kvala in till elitmodell skolan, eller att bli kock hos Gordon Ramsey. Tror du det blir du stel och törs ingenting och blir utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in