Citat:
Ursprungligen postat av ilovetuna
Men är du helt verklighetsfrånvänd människa?
Varför skulle en snygg silikonbrud knulla en kille som är lite osäker och inte speciellt snygg? Du tror inte hon kanske väljer en kille som är säker och är snygg? Du skulle tydligen ha valt den osäkraste, fulaste och mest vidriga killen att ha sex med om du kunde välja? Är det en fetisch du har?
Tjejer kan välja i större utsträckning det kan inte killar alltid.
Du borde ha läst om ämnet 100 tals gånger om du verkligen är i den åldern så att du får gå på nattklubb.

du tänker så jävla märkligt.
om du frågar mig så är dom flesta silikonbrudar rätt fula. sen förstår jag inte varför du ens tog upp silikonbrudar, dom flesta tjejer är inte silikonbrudar. och nej, jag skulle inte välja den vidrigaste killen (vem fan skulle vilja ligga med någon man tycker är vidrig?), men jag skulle välja någon jag blev attraherad av. jag var tillsammans med en kille i två år som jag tyckte var skitsnygg och ascharmig och rolig som fan, han själv däremot tyckte inte att han var speciellt snygg och kunde byta kläder och noja över småsaker jättelänge innan vi kunde gå ut.
min poäng är att om alla killar blev lite mer säkra på sig själva och avslappnade och slutade tro att dom är så dåliga så dom måste köpa till sig sex så skulle alla må mycket bättre.