2008-12-08, 21:38
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ope
Har du varit på krogen någon gång? Alla killar raggar men det är samma som får napp varje gång.

jag har varit på krogen många gånger. varför är det så? (om det är så)
Citera
2008-12-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag har varit på krogen många gånger. varför är det så? (om det är så)

För att det är:

1. Jätteheta
2. Jätterika
3. Jättecharmiga

Troligtvis i den ordningen med

Chansar mest..vad tror du själv?
Citera
2008-12-08, 23:24
Medlem
http://www.rfsu.se/sex_i_sverige.asp

De 10% mest aktiva männen har haft 29-560 partners var. Tillsammans har dessa 10% haft 53% av samtliga samlagspartners.

38% av männen uppger att de när de varit gifta eller sambo har varit sexuellt tillsammans med någon annan än den stadiga partnern.

Exempelvis tillfälliga kontaktar så som krogragg. Jag känner en sån där, han har två flickvänner på olika orter, en reguljär kk och raggar på krogen.
Senast redigerad av p0ope 2008-12-08 kl. 23:51.
Citera
2008-12-08, 23:33
Bannlyst
Jag tror det flesta som köper sex är affärsmän som har mycket pengar och som reser mycket till andra länder, där det är lagligt.

Jag tror inte oerfarna blyga 20-åriga killar köper sex, om dom inte vågar ragga på krogen hur ska dom då våga gå till en prostituerad??

Eller går det inte att vara blyg inför en hora eller?
Citera
2008-12-08, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingapung
Jag tror det flesta som köper sex är affärsmän som har mycket pengar och som reser mycket till andra länder, där det är lagligt.

Jag tror inte oerfarna blyga 20-åriga killar köper sex, om dom inte vågar ragga på krogen hur ska dom då våga gå till en prostituerad??

Hehe, det är tur det finns festivaler, hela skiten är som en stor orgie i princip.

Nej, det står också i länken jag skickade...
http://www.rfsu.se/sex_i_sverige.asp
Nästan 14% av svenska män har någon gång betalat för att få vara sexuellt tillsammans med någon. (1 av 7 alltså)
Betalning för sexuellt umgänge är vanligast bland män i övre medelåldern, 45-59 år.
Flest aktuella prostitutionskontakter hade männen i den yngre medelåldern, 25-34 år.
Senast redigerad av p0ope 2008-12-09 kl. 00:02.
Citera
2008-12-09, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
För att det är:

1. Jätteheta
2. Jätterika
3. Jättecharmiga

för att de har läst The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artists
Citera
2008-12-09, 01:08
Avslutad
Jadu jandi, det kanske är lättför dig som tjej, förmodligen ser du väl rätt bra ut också! Ni kan ju se ut som trasiga skördetröskor i ansiktet och vara osociala och ändå få till det. Du skulle prova vara mig några helger, kille och fulare än synden så skulle de se hur "lätt" det är.
Citera
2008-12-09, 17:18
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
För att det är:

1. Jätteheta
2. Jätterika
3. Jättecharmiga

jag skulle tro att charmig och trevlig räcker långt. jag har iaf aldrig legat med någon rik.
Citera
2008-12-09, 17:19
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Jadu jandi, det kanske är lättför dig som tjej, förmodligen ser du väl rätt bra ut också! Ni kan ju se ut som trasiga skördetröskor i ansiktet och vara osociala och ändå få till det. Du skulle prova vara mig några helger, kille och fulare än synden så skulle de se hur "lätt" det är.

trams.

tycker det är tråkigt att ni tror att killar inte kan få sex om dom inte köper sig till det (eller är jättehet, jätterik och jättecharmig). ni liksom... förminskar alla killar genom att säga så. det stämmer ju dessutom inte ens.
Citera
2008-12-09, 17:42
Medlem
Carleoneyähs avatar
Jag går inte direkt till prostituerade, men jag förstår inte varför det är olagligt att sälja sig själv, det är ens eget liv, egna beslut. Tycker det är rätt så dumt av Sverige att bestämma vad man vill göra med sin kropp?
Citera
2008-12-09, 18:01
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carleoneyäh
Jag går inte direkt till prostituerade, men jag förstår inte varför det är olagligt att sälja sig själv, det är ens eget liv, egna beslut. Tycker det är rätt så dumt av Sverige att bestämma vad man vill göra med sin kropp?

det är inte olagligt. det är olagligt att köpa. korkat argument för övrigt, för så kan man säga om allt.
Citera
2008-12-09, 18:19
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Citat:

trams.

tycker det är tråkigt att ni tror att killar inte kan få sex om dom inte köper sig till det (eller är jättehet, jätterik och jättecharmig). ni liksom... förminskar alla killar genom att säga så. det stämmer ju dessutom inte ens.

Jag måste hålla med EnslaveThemAll- jag känner, eller rättare sagt känner till en del killar och män som är oskulder (och det kan vara män i 55 årsåldern ) just pga de är fula eller på annat sätt socialt stimatiserade. Dock vet jag inte en enda av de kvinnor som är fula som stryk eller knepiga på annat vis som är oskulder. Jag ska ta ett målande exempel. Jag har som granne en dam i 60 års åldern som är mentalsjuk(medicinerar hårt) och väger ca 150 kg. Denna dam har aldrig problem ett få kavaljerer-tvärtom. Det skulle aldrig vara fallet om det varit en man. Det handlar inte om att förminska sig -det är så verkligheten ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in