2026-08-17, 16:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-Rejbrand
Jag har just nu publicerat en film om sommarens resor till Danmark:

https://youtu.be/yqX5jBTXS9A

Det blev tre resor: en ”misslyckad”, en lyckad och en mycket lyckad.

Min förhoppning är att den här filmen kan nyansera bilden av sexköp, säljarna och sexköparen.

I den här korta filmen framgår med viss tydlighet varför jag åker till Danmark: Det handlar om ett mycket grundläggande psykologiskt och känslomässigt behov. För en del människor som lever med funktionsnedsättning eller neuropsykiatrisk funktionsvariation är köp av fysisk närhet, även om det ”bara” handlar om kramar, handhållning och smekningar, en livlina.

I min långa film berättar jag hela min historia:

https://youtu.be/h5s3PjwmzN4

(Jag hoppas att jag inte bryter mot någon av forumets regler med det här inlägget. De händelser som beskrivs i filmerna är samtliga helt och hållet förenliga med alla tillämpbara svenska och danska lagar och regler.)

Jag har bara tittat på den korta filmen, jag ska titta på den långa vid tillfälle.

Cred till dig som vågar gå ut och berätta, dessutom med ditt riktiga namn. De flesta av oss i branchen som uttalar oss här på forumet vill vara anonyma. Både kunder och providers. Anonymitet pga stigma och lagstiftning (kunder). Men faktum är att lagstiftningen även gör att providers kan hamna i trubbel med myndigheter, men det är har inte med trådämnet att göra och det har diskuterats i en massa andra trådar.

Jag har skrivit det en massa gånger, det finns förmodligen lika många anledningar att sälja sex som som det finns sexarbetare men den minsta gemensamma nämnaren är pengar. Detsamma antar jag gäller köpare. Det finns lika många anledningar som det finns köpare. Det är åtminstone så jag har uppfattat mina kunder jag har träffat på. Visst, det är sexuellt laddat och man köper ett sällskap/uppmärksamhet och tjänster. Men alla kunder har ändå inte samma bevekelsegrunder.

Det finns så mycket fördomar om den här branschen. Gäller både säljare och köpare.
Citera
2026-08-17, 18:04
Medlem
Jag går till horor för jag inte kan få knull på vanligt sätt.
Jag hatar krogen och är ganska otålig som person och klarar inte av att lägga ner tid på nån för att eventuellt få knulla.
Jag är kanske inte jätte oattraktiv men jag bryr mig extremt lite om kvinnor och raggar aldrig.
Jag tror jag är ganska normal till utseendet för att vara 42 år gammal.

Hade KK nåt år och det var helt okej, men jag kunde ändå inte knulla när jag ville och tjejerna blev kära i mig till slut.

Min absoluta dröm är att bara ta det jag vill ha och knulla dom.
Ser man en snygg tjej på stan drar man med henne hem direkt och knullar, inte massa prata och raggande för att kanske få knulla nästa vecka.

Hade jag varit miljardär så hade jag haft 10 nya tjejer i veckan att välja bland.
Dom skulle ha en egen gård typ där jag kunde komma och bara knulla precis vem och när jag ville.
Citera
2026-08-17, 20:22
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
...
Vg gäller kåthet så menade jag från providerna sida. Att en kund som köper våra tjänster är kåta är ganska självklart, även om det finns kunder som primärt är ute efter annat än bara sexuellt umgänge.

Men jag håller som sagt verkligen inte med om att det du sa om att ha känslor för den man har sex med är att föredra. Ja, kåthet är också en känsla och man har känslor för i stort sett alla man interagerar med. Det går liksom inte att undvika. Men Carl.A skrev till en skribent att det är stor risk för att han skulle kunna bli kär i en provider. På Carls inlägg svarade du att det är att föredra att man har starkare känslor för den man ligger med.

Jag håller alltså inte med om att känslor (som i det här fallet med tanke på inlägget du citerade skulle vara kärlek/förälskelse) för den man ligger med är att föredra när det är fråga om en affärsuppgörelse. Min erfarenhet som sexarbetare. Möjligt att du har en annan, men för mig personligen har det enbart blivit SJUKT JOBBIGT när en kund blir kär. Kontakter jag har avslutat pga så obekvämt.

Sen blev jag citerad av en användare som uttryckte sig konstigt och menade att horan kan tänka att hon "i varje fall var värd att betala". Ja, det tänker horan alltid. Det är därför vi jobbar. Lite som att horan är den som är kåt och förälskad och blir besviken för att det inte blir nåt mer än bara knulla.

Så slå dig själv i pannan lite och läs om allt så kanske det blir rätt.
Jag talar bara utifrån köparens sida. Det vore helt underbart att vara förälskad i en SW man ligger med, liksom det är med en vanlig tjej man är förälskad i. Sedan lade jag till att man bör ha "alla hästar hemma". Man måste ju ta hänsyn till människan man har framför sig (eller bredvid, under sig etc.).
Förälskelse handlar väldigt mycket om attraktion, särskilt när man inte känner personen så värst mycket. Och man vill ju helst känna attraktion till den man ligger med. Annars kommer vi in på det där att båda måste fejka, även köparen vid en transaktionsakt.
Citera
2026-08-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag går till horor för jag inte kan få knull på vanligt sätt.
Jag hatar krogen och är ganska otålig som person och klarar inte av att lägga ner tid på nån för att eventuellt få knulla.
Jag är kanske inte jätte oattraktiv men jag bryr mig extremt lite om kvinnor och raggar aldrig.
Jag tror jag är ganska normal till utseendet för att vara 42 år gammal.

Hade KK nåt år och det var helt okej, men jag kunde ändå inte knulla när jag ville och tjejerna blev kära i mig till slut.

Min absoluta dröm är att bara ta det jag vill ha och knulla dom.
Ser man en snygg tjej på stan drar man med henne hem direkt och knullar, inte massa prata och raggande för att kanske få knulla nästa vecka.

Hade jag varit miljardär så hade jag haft 10 nya tjejer i veckan att välja bland.
Dom skulle ha en egen gård typ där jag kunde komma och bara knulla precis vem och när jag ville.
Så för att sammanfatta ditt inlägg: Du vill inte ha någon partner, därför köper du sex.

Du drömmer också om att leva som Musk, som gör just så. Men han skaffar barn med alla, du tänkte att de skulle bo en vecka på en gård och sedan bytas ut - det är mer åt Epsteinhållet.
Ja, ja.
Det fetade är fullt möjligt, utan att vara miljardär.
Citera
2026-08-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Så för att sammanfatta ditt inlägg: Du vill inte ha någon partner, därför köper du sex.

Du drömmer också om att leva som Musk, som gör just så. Men han skaffar barn med alla, du tänkte att de skulle bo en vecka på en gård och sedan bytas ut - det är mer åt Epsteinhållet.
Ja, ja.
Det fetade är fullt möjligt, utan att vara miljardär.

Är okej med barn så länge jag slipper umgås med dom eller ta hand om dom, haha.
Citera
2026-08-17, 21:00
Medlem
Den här dikten är mycket fin men om man närläser den textkritiskt, kan man se att Fröding hade en helt annan poäng än vad de allra flesta tror eller tolkar, dvs att det är synd om honom, typ. Och det är det kanske ändå, förvisso.

Jag köpte min kärlek för pengar,
för mig var ej annan att få.
Sjung vackert i skorrande strängar,
sjung vackert om kärlek ändå.

Den drömmen som ej besannats,
som dröm var den vacker att få.
För den, som ur Eden förbannats,
Är Eden ett Eden ändå.

Men han säger att kärleken är saligare om man står utanför: FÖR DEN, inom kommatecken, som ur Eden förbannats är Eden ett Eden ändå. Den som inte förbannats ser inte Lustgårdens skönhet.
Jag ser Lustgårdens skönhet men hoppas ännu att bli undantaget som bekräftar regeln.
Senast redigerad av TreponemaPallidum 2026-08-17 kl. 21:06.
Citera
2026-08-17, 21:17
Bannlyst
Jag tror det är väldigt vanligt idag. De allra yngsta killarna på jobbet som inte ens är 25 sitter och snackar om att dra ner till Tyskland just för detta. Killarna är cirka 180 cm ser helt okej ut fast tydligen kan de inte få tjejer i Sverige. Det kommer inte som en chock för mig, med tanke på att svenska unga tjejer har helt orimliga krav och vill bara knulla med 1 % av killarna.

Om du inte nöjer dig med någon som är fet gammal eller alldaglig numera och du verkligen insisterar att du vill ha en snygg tjej precis som såna tjejer du ser på Instagram då är det nästan ett måste att betala för cirka 99% av männen i Sverige i alla fall. Jag vill ha fel fast frågan är har jag det?
Citera
2026-08-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricAndersson
Jag tror det är väldigt vanligt idag. De allra yngsta killarna på jobbet som inte ens är 25 sitter och snackar om att dra ner till Tyskland just för detta. Killarna är cirka 180 cm ser helt okej ut fast tydligen kan de inte få tjejer i Sverige. Det kommer inte som en chock för mig, med tanke på att svenska unga tjejer har helt orimliga krav och vill bara knulla med 1 % av killarna.

Då är det illa och det här är ju sånt som alltid förut varit väldigt stigmatiserat. Har aldrig hört nån som diskuterat köpesex varken på jobbet eller andra ställen. Men tiderna förändras tydligen.
Citera
2026-08-18, 08:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag talar bara utifrån köparens sida. Det vore helt underbart att vara förälskad i en SW man ligger med, liksom det är med en vanlig tjej man är förälskad i. Sedan lade jag till att man bör ha "alla hästar hemma". Man måste ju ta hänsyn till människan man har framför sig (eller bredvid, under sig etc.).
Förälskelse handlar väldigt mycket om attraktion, särskilt när man inte känner personen så värst mycket. Och man vill ju helst känna attraktion till den man ligger med. Annars kommer vi in på det där att båda måste fejka, även köparen vid en transaktionsakt.

För mig som provider så har det varit enbart varit sjukt jobbigt och påfrestande när en kund har blivit förälskad. Det är redan en relation i obalans. Utan pengar skulle vi inte ens ses, än mindre ligga. Att då lägga till förälskelse gör att relationen skevar än mer. För mig har det bara varit sjukt besvärande när en kund har sagt att han är förälskad eller jag på annat sätt märkt det. Jag är förälskad och kär på helt annat håll.

Det betyder inte att man inte uppriktigt kan gilla varandras sällskap (jag gillar alla mina befintliga kunder) och att mina kunder verkligen uppskattar sexet och tycker att jag är attraktv. Men förälskade är de inte. En fördel med att träffa kunder som är gifta. De har sitt och jag har mitt. Vi ses utan "känslor". Även om vi gillar varandra så är det ingen förälskelse inblandat.

Edit: Ja, vi är helt vanliga människor men det är INTE en helt vanlig relation. Det är det som är skillnaden.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-18 kl. 08:48.
Citera
2026-08-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
För mig som provider så har det varit enbart varit sjukt jobbigt och påfrestande när en kund har blivit förälskad. Det är redan en relation i obalans. Utan pengar skulle vi inte ens ses, än mindre ligga. Att då lägga till förälskelse gör att relationen skevar än mer. För mig har det bara varit sjukt besvärande när en kund har sagt att han är förälskad eller jag på annat sätt märkt det. Jag är förälskad och kär på helt annat håll.

Det betyder inte att man inte uppriktigt kan gilla varandras sällskap (jag gillar alla mina befintliga kunder) och att mina kunder verkligen uppskattar sexet och tycker att jag är attraktiv. Men förälskade är de inte. En fördel med att träffa kunder som är gifta. De har sitt och jag har mitt. Vi ses utan "känslor". Även om vi gillar varandra så är det ingen förälskelse inblandat.

Edit: Ja, vi är helt vanliga människor men det är INTE en helt vanlig relation. Det är det som är skillnaden.
Jag förstår precis.
Är man en sund person kan man inte bli förälskad i en provider på riktigt. Ja, man kanske kan få starka känslor, vara mycket attraherad, längta efter nästa träff och även ha romantiska fantasier. Men allt är en illusion, just så som Fröding beskriver: "En dröm som är vacker att få". Det handlar om att vara medveten om det, precis som han, för att dels få utbyte av transaktionen, dels inte vara besvärande, krävande eller needy gentemot henne.
Jag vet inte ens om det är möjligt att bli förälskad på riktigt i en provider, jag tvivlar på det. Nu har jag bara begränsad erfarenhet, men även med de mest attraktiva jag mött, har själva träffen varit tämligen begränsad till det "mekaniska". Det har blivit mer som "kuken måste ha sitt", för att citera den numera bortgångne brottarstjärnan som "försvann" några dagar, då han var i Las Vegas.
Citera
2026-08-18, 22:08
Medlem
Som SW skulle jag svara att det finns säkert lika många anledningar som det finns kunder, men jag förvånades ändå över hur många som söker närhet. Beröring av en kvinna. Min vanligaste tjänst av det jag erbjuder är GFE. Mycket kyssar, hångel, kramar, erotisk massage och mjuk sex. Och då är det av singelmän som upptagna, ii alla åldrar
Citera
2026-08-19, 18:11
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftVelvet
Som SW skulle jag svara att det finns säkert lika många anledningar som det finns kunder, men jag förvånades ändå över hur många som söker närhet. Beröring av en kvinna. Min vanligaste tjänst av det jag erbjuder är GFE. Mycket kyssar, hångel, kramar, erotisk massage och mjuk sex. Och då är det av singelmän som upptagna, ii alla åldrar

Jo. Vare sig man är torsk eller ej så är det nog svårt för många att uppskatta ett knull där kvinnan kollar i telefonen eller mer eller mindre spelar död. Personligen söker jag själv efter kvinnor som verkar ha hög integritet och som faktiskt ger skenet av att de uppskattar sitt jobb. Dessa finns och det är dessa som de flesta män vill träffa. Jag har själv fru och även om vårt sexliv inte är superhett längre sen vi fick barn så händer det fortfarande ibland. Det är förstås fantastiskt, men jag vill ha mer, och det är där som sexarbetare kommer in i bilden.

För egen del var mitt bästa sexköp en polska för drygt fem år sen. ~4000 SEK för två timmar och då hade hon sitt egna lilla program som vi följde. Det började med ett väldigt ytligt snack om vem jag var och vem hon var och hur hennes lokal såg ut. Jag blev här bjuden på en alkoholfri drink, vatten och en frukt. Sedan går vi vidare till ett snack om vad jag vill få ut av träffen med henne och därefter blev det någon andningsövning och ryggmassage på mig i en tio minuter. Fantastisk miljö. Långsamt försvinner mina kläder och lika långsamt försvinner hennes. All eskalering sker på hennes initiativ och vid något skede blir hon lite dominant i hur jag ska tillfredställa henne med tunga och fingrar... Hon är tydlig i sin kommunikation och skyr sig inte från att visa med egna händer osv. Till slut når hon klimax. Därefter gick det vidare till passionerat kyssande och vidare missionär tills jag når klimax igen och igen...

Det är ju det här som de flesta män vill betala för. Illusionen om att det är ömsesidigt älskande under loppet av mötet. Därefter är det som att man aldrig träffats tidigare. Antar att du som utfört GFE reflekterat om det här en del. Som köpare förstår ju jag att det hela är ett skådespel, men jag undrar för din skull om det är "enklast" att omfamna stunden och också låtsas att det är på riktigt, eller om det är en mekanisk process som accepteras för att kunna ta ut mer per timme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in