2004-05-16, 13:33
Medlem
johan995s avatar
Om du ska få haka,armbågar,fötter och diverse att växa av växthormoner...får du överdosera som faan....Har flera kompisar som gått på det...Både Genotropin,Norditropin och Kinesisk Växt och dom har fått jävla,jävla bra resultat och inga biverkningar...Så om man kurar med hjärnan och inte överdoserar så e det ingen fara.,.....
Citera
2004-05-16, 13:39
Medlem
*AbsolutVodka*s avatar
min brorsa tar tillväxthormoner för att han är kort han tar ett piller och en spruta om dagen
Citera
2004-05-16, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan995
Om du ska få haka,armbågar,fötter och diverse att växa av växthormoner...får du överdosera som faan....Har flera kompisar som gått på det...Både Genotropin,Norditropin och Kinesisk Växt och dom har fått jävla,jävla bra resultat och inga biverkningar...Så om man kurar med hjärnan och inte överdoserar så e det ingen fara.,.....

JA!!!!! Det var ju detta jag efterfrågade med tråden från början.
Hur mkt körde dem och under hur lång tid?
Citera
2004-05-16, 15:22
Bannlyst
Växer kuken med tillväxthormon??
Citera
2004-05-17, 15:42
Medlem
När vi ändå är inne på området över folk som "kan" ha fått biverkningar av GH. Ta en titt på BB proffset Markus Ruhl. Från tidig karriär till nu.
Hela hans ansikte är MKT grövre än tidigare. Ser inte ens ut som samma person. Sedan så finns det de som säger att sådant kan hända även av AAS bruk. VIll inte använda ordet "miss" bruk
Citera
2004-05-17, 15:43
Medlem
THXs avatar
japp de har ja med sett..
ser absoulut inte ut som han gjorde när han började med BB
Citera
2004-06-08, 23:09
Medlem
tillväxt hormon

Rent teoretiskt, det som jag läst så verkar det som att tillväxt hormon borde vara det absolut bästa.?.
om man bortser från priset så verkar det oslagbart. Har även hört att det svensktillverkade är väldigt "rent" och inte har några direkta biverkningar!? Jag har dock inte hunnit läsa så himmla mycket om det än (ska givetvis plugga vidare i ämnet) men jag undrar om det finns några där ute som har några erfarenheter??? Varför är det inte fler som använder det??

Ös gärna på mig info om allt som har med det här att göra...

thanx
/ Dell
Citera
2004-06-08, 23:35
Medlem
Vilka biverkningar det kan ge är relativt osäkert och obevisat och det är även effekterna till viss del. Mkt spekulationer. Vad gäller biverkningar så spekuleras det bland annat att GH kan orsaka tillväxt i benstommen och utlösa "vilande" sjukdomar. Fd proffsbyggaren Dennis Newman sades ha fått Leukemi utlöst av GH:t, men det var inte riktigt bevisat. Sedan med effekterna är att GH även bygger "nya" muskelfibrer, inte som AAS och vanlig träning som ökar omfånget på fibrerna. Det innebär alltså att man till viss del ändrar sin egen genetik... utgångsläget för att sedan bygga rent efteråt blir ju även bättre då
Vissa tycks dock utveckla anti kroppar mot GH:t vilket gör att de inte får någon effekt överhuvudtaget. Anledningen till att många inte testar det är att det är relativt outforskat område och väldigt dyrt. Vid lägre doser än 4-6 enheter så kommer det troligtvis bara förbränna fett.
Normal pris på 1 enhet ligger oftast kring 35-40 kr, men som vanligt mkt beroende på säljaren. Nu orkar jag inte skriva mer
Citera
2004-06-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Vilka biverkningar det kan ge är relativt osäkert och obevisat och det är även effekterna till viss del. Mkt spekulationer. Vad gäller biverkningar så spekuleras det bland annat att GH kan orsaka tillväxt i benstommen och utlösa "vilande" sjukdomar. Fd proffsbyggaren Dennis Newman sades ha fått Leukemi utlöst av GH:t, men det var inte riktigt bevisat. Sedan med effekterna är att GH även bygger "nya" muskelfibrer, inte som AAS och vanlig träning som ökar omfånget på fibrerna. Det innebär alltså att man till viss del ändrar sin egen genetik... utgångsläget för att sedan bygga rent efteråt blir ju även bättre då
Vissa tycks dock utveckla anti kroppar mot GH:t vilket gör att de inte får någon effekt överhuvudtaget. Anledningen till att många inte testar det är att det är relativt outforskat område och väldigt dyrt. Vid lägre doser än 4-6 enheter så kommer det troligtvis bara förbränna fett.
Normal pris på 1 enhet ligger oftast kring 35-40 kr, men som vanligt mkt beroende på säljaren. Nu orkar jag inte skriva mer

Cleant...

Har ju hört att man inte tappar något alls efter kuren.
och det måste ju vara värt en hel del.
Citera
2004-06-09, 02:55
Bannlyst
Jag har alltid kört rent men gh blir man fan lite sugen på , undra om kuken växer av gh hehe är det ingen som kört gh här som kan berätta lite?
Citera
2004-06-14, 18:35
Medlem
Visst är GH utmärkt. Min högst personliga åsikt är att man bör ha ett par vanliga kurer under bältet samt en fysik som man känner börjar bli förbaskat svår att förbättra utan att göra något riktigt tokigt. Absolut INTE något för nybörjare, och det säger jag inte bara för att vara någon form av översittare, det är trotts allt era kroppar ni racklar på med. Vad gällande testosteron och dylika mer vanligt förekommande preparat finns det djupgående forskning kring och ganska mycket att läsa om ifall man känner att man vill förkovra sig i ämnet.

GH är inte alls riskfritt och innan man kör det bör man vara rätt påläst vad gällande IGF-1, Insulin och allt vad det innebär.

Däremot är det givetvis "rent" då det är kemiskt framställt, precis som egentligen alla andra prepp. Det var bara dom gamla öststats tillväxt-atteraljerna som innehåll kadaver.
Citera
2004-06-15, 08:49
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
.......och inte har några direkta biverkningar!?

inte?

1, du kan få massa sjukdomar
2, risk för stora kroppsdelar
3, bli fattig som en kyrkråtta.

...fast det skulle inte skada och få lite extra muskel celler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in