2013-08-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyyman
Läst att om man använder sig ut av tillväxthormon ett tag så kommer ens egna produktion ut av tillväxthormon i kroppen förändras även efter man slutar med kosttillskottet. Stämmer detta?
Någon som har varit med om något sådant?

Om du är orolig över sånt, använd peptider istället. Billigare, och du ökar bara kroppens egen tillverkning av GH. Dosera GHRP-2 eller 6 tillsammans med Mod-GRF 4-5 gånger per dag och du kommer få bra effekt.
Citera
2013-08-26, 17:52
Medlem
Daniel22s avatar
Någon som köpt växt från hushboard som kan rekomendera någon ?
blåtoppar från formfixarn någon som testat dom ?

Citera
2013-09-03, 21:47
Medlem
HGH Frag upplägg

Tjena allihopa! Jag har blivit nyfiken på att köra igång en HGH Frag runda, detta efter att jag låg på IGF1 ett tag och var jävligt nöjd med denna peptid men nu ska jag börja dieta och vill ha lite extra knuff på vägen, har en winnykur i bagaget och den med IGn. Men jag hittar inget bra om hur man ska dosera det, alla verkar göra lite olika och sen har jag lite frågor så om det är någon som kört HGH och kan dela med sig av sina erfarenheter och tips är jag mycket tacksam! Kommer att slänga upp en kurrapport efter jag fått svar på mina frågor så jag vet hur mycket jag ska ta hem!

Ett bra upplägg för HGH, hur mycket ska jag köra varje dag och hur mycket behöver jag ta hem. Jag har en kille som ger mig jävligt bra pris på amerikanska grejer så inget kinaskit här.

Vart ska jag förvara dom? i kylen eller i frysen? sett olika svar på denna.

Någon som använt det under diet och vilka resultat kan man förvänta sig? Jag kommer alltså inte använda detta prepp för att öka i muskelmassa eller styrka utan enbart i dietsyfte. Kommer givetvis också sköta allt runt om som kost och träning. Kommer köra ett upplägg med högt protein lite mindre kolisar bara egentligen runt träningen och sen slänga in lite fett för att få upp kcal på en rimlig nivå.

Tackar och bockar!
Citera
2013-09-03, 22:26
Medlem
köp inte hgh-frag, ta mitt råd eller ångra dig.

köp t3 och clen ihop med testo p och winnar 8v så har du en bra jävla diet som kommer göra susen clen kan du köra alla 8veckor öka bara dosen varannan vecka eller köp hem ketotifen, är du forum nojjig och tror på det du läser så kör 2v on 2v off på clen.

yes hgh-frag är pengar i sjön
Citera
2013-09-15, 15:50
Medlem
Insullin+HGH?

Tja biffar!

Åkte dit på bruk + innehav, nu väntar jag på att få min dom som ja hoppas blir böter.
Det jobbiga är att ja inte bor ensam och att ingen hemma eller familjen/släkten visste att jag dopar mig men allt kom som en chock med husransakan när man haft gäster osv, plus att de hittat en del prep!

Hoppas på att jag behåller körkortet då det inte har gått 2år sen ja tog den! Hade aldrig gått av aas om inte jag riskerat för att pissa för att behålla körkortet, förlorar jag den så förlorar jag jobbet och inga pengar = inga resultat på gymmet!

Jag måste hålla låg profil en stund nu så min fråga är om det är värt att köra på insulin+hgh?
Båda 2 är apotekts vara, blir lite dyrt men vafan det här är det jag lever för!
Skönt att peptider inte syns på tester, så ni om har erfarenhet av det vill jag gärna att ni delar det med mig!

Vill också gröna NK för deras produkter då jag fick labb rapport och grejerna visade sig innehålla rätt ämne! kört bland annat, testo e, testo prop, clen, masteron, winstrol, hcg så dessa är 100% rätt vara iaf.

Mvh
Citera
2013-09-15, 16:27
Medlem
sedans avatar
Den här tråden är för tillväxthormon, inte för labbrapporter. Ha det i åtanke.

/MOD
Citera
2013-09-15, 20:24
Medlem
jonness avatar
Jag tycker ifs att peppisarna inte ger så mycket i sig självt.
Har testat GHRP-2, GHRP-6, CJC, Ipamorelin, MOD GRF 1-29 från olika tillverkare. Även kört IGF1-LR3, Peg-Mgf och IGF1-DES

Tycker faktiskt att lågdos som 4iu/dag av bra HGH (riptropin) ger sjukt mycket bättre resultat än peppisar. Jag jämför nu 4iu HGH med Peppisar då jag läst att GHRP + MOD tillsammans kan utsöndra upp till 4iu naturligt i kroppen varje dag.

Jag fick dock lite finare hud av peppisarna GHRP-2 och GHRP-6. Men thats it. Inget märkbar skillnad inär vi pratar träning. Kanske lite ökad fettförbränning om man tog det innan träning.

Men det blir inte heller så mycket billigare än HGH. Jag kör ca 100iu per mån av HGH. Kostnade hamnar på under 1800:-
ex GHRP+MOD kostade mig ca 1200:- i månaden. Då jag körde 400 mcg/dag.
IGF-1 kostade nästan 1600:- i månaden, då jag tömde 2 vials.
Inte så jättestor skillnad i kostnad, men ger mycket bättre resultat med riktigt HGH. Håller mig till HGH numera när jag kurar.
Citera
2013-09-18, 15:38
Medlem
ni som kör långa hgh kurer (minst 1 år) hur gör ni om ni vill resa... eller stannar ni kvar i sverige tills ni är klara med kuren? kanske dum fråga men undrar ändå?
Citera
2013-09-18, 16:36
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
Jag tycker ifs att peppisarna inte ger så mycket i sig självt.
Har testat GHRP-2, GHRP-6, CJC, Ipamorelin, MOD GRF 1-29 från olika tillverkare. Även kört IGF1-LR3, Peg-Mgf och IGF1-DES

Tycker faktiskt att lågdos som 4iu/dag av bra HGH (riptropin) ger sjukt mycket bättre resultat än peppisar. Jag jämför nu 4iu HGH med Peppisar då jag läst att GHRP + MOD tillsammans kan utsöndra upp till 4iu naturligt i kroppen varje dag.

Jag fick dock lite finare hud av peppisarna GHRP-2 och GHRP-6. Men thats it. Inget märkbar skillnad inär vi pratar träning. Kanske lite ökad fettförbränning om man tog det innan träning.

Men det blir inte heller så mycket billigare än HGH. Jag kör ca 100iu per mån av HGH. Kostnade hamnar på under 1800:-
ex GHRP+MOD kostade mig ca 1200:- i månaden. Då jag körde 400 mcg/dag.
IGF-1 kostade nästan 1600:- i månaden, då jag tömde 2 vials.
Inte så jättestor skillnad i kostnad, men ger mycket bättre resultat med riktigt HGH. Håller mig till HGH numera när jag kurar.

Var handlar du då någonstans?

Rips är dyrt, även om vi räknar på ett bulkpris (25kr/iu) så blir det 3000kr i månaden, jämfört med ghrp+mod där vi hamnar på 1200kr.
Citera
2013-09-24, 15:17
Medlem
cnbs avatar
Tillväxthormon

Hej!

Jag har en vän som är sugen på hgh av något slag som ärlig talat är ute efter lite bieffekter. Det som han vill är att möjligt växa någon cm till och få lite större händer. Han är vältränad och har korrekt bmi

Har du något förslag på vad han kan trycka för ha bäst chans att uppnå detta, och i så fall hur mycket?

Tack,
Citera
2013-09-24, 15:22
Medlem
Säg till han och få sjukdomen gigantism, det är väll hans val om han vill ha det annars går det inte genom hgh pga att din "Polare" antagligen ahr stängda tillväxtplattor redan.
Citera
2013-09-24, 15:24
Medlem
Spliffmeisters avatar
Är han ute efter lite bieffekter? Vad snurrar du om pojk?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in