2014-05-13, 21:33
Medlem
PrePPas avatar
sorry haha kom på d, måste ju va att ta 24ie, för d va ju d delat på 10(sprutan e ju markerad upp till 10.. eller? blir 0,416... och gångs det med 5 ie då så blir det 2,05 .. så 5 ie måste då blir upp till 20 strecket ca på 1ml insulinspruta?
Citera
2014-05-18, 17:03
Medlem
phtevens avatar
Man, 39 år gammal, 190 cm, 87 kg (vet inte min bf % men jag är i bra form...) tränat hela mitt liv och haft styrketräning som ett komplement sedan tonåren. Är på inget sätt någon biff, men har inte heller några ambitioner att bli det. Dras med en idrottsrelaterad skada sedan ett år tillbaka som vägrar läka. Klev på hgh för ca 6 veckor sedan i hopp om det ska hjälpa till. Ser det också som en 40-års service

Har läst runt och valde att ta det säkra före det osäkra och började trappa från 2 IU ed, from imorgon ligger jag på 5 IU, 5 d on 2 d off, fördelat hälften morgon, hälften eftermiddag. Detta blir min maxdos. Jag kommer ligga på totalt 5 månader. Överväger att lägga in 250 mg testo e e5d 10 v med påföljande pct.

Tränar så mycket det går pga skadan, det blir 3-4 ggr i veckan, allt från lätt träning till lite tyngre lyftpass, men vissa veckor blir det tyvärr inget alls. Äter alltid hyfsat sunt men dricker alkohol och äter vad jag vill på helgerna. Det jag märkt efter ca 6 veckor är att tex sidfett på buken som brukar svårt att komma åt har försvunnit, har gått ner ca 2 kg sedan start. Sen känns det som att min uthållighet ökat. I övrigt inget att notera, skadan varken bättre eller sämre.

Jag undrar om någon har erfarenheter av hgh och dess förmåga att läka skador? Någon som upplevt positiva effekter och i så fall efter hur lång tid och med vilken dos?
Senast redigerad av phteven 2014-05-18 kl. 17:49.
Citera
2014-05-23, 08:47
Medlem
Varför kör man 5on 2of?
Ekonomisk fråga?
Lr är det "bättre"
Tänkte ev köra 7d men blir osäker när alla säger olika?
Sen 5iu.
Citera
2014-05-23, 11:22
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maathias
Varför kör man 5on 2of?
Ekonomisk fråga?
Lr är det "bättre"
Tänkte ev köra 7d men blir osäker när alla säger olika?
Sen 5iu.

Du kan köra hur du vill. Går att köra eod om man vill det också. Men mer GH i systemet genererar såklart mer effekt.
Citera
2014-05-23, 13:49
Medlem
Någon som vet om kan spara sitt tillväxt i insulinsprutan? gjorde det med peptiderna jag hade och det funka ju fint, tänkte om tillväxt är mer känligt?
Citera
2014-07-08, 15:53
Medlem
någon som vet hur många ml / iu
de blir per "klick" på en nutropinaq ipsen pen 10 ?
baterierna har tagit slut :/
kika lite på internet men va ju olika svar så hoppas nån
med egen erfarenhet här vet
Citera
2014-07-28, 00:59
Medlem
Hej jag är 18 år
Och har tillgång till ca 6 iu per dag i en månad helt gratis, då jag fortfarande växer
Så kanske det är bättre att skita i det hela? Eller är det då jag birde använda det för mer axel bredd osv, om det ens blir nån skillnad på 6 iu på en månad? Och kommer det störa min framtida tillväxthormon utsöndring ? Och borde jag använda det när jag deffar eller när jag bulkar, tacksam för svar!
Citera
2014-07-29, 20:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Hur många av er delar upp dosen på morgon och kväll? Jag får brutal ledvärk när jag tar hela dosen på morgonen. Går som en halt, men när jag körde uppdelad dos upplevde jag inga som helst problem med lederna. Funderar på att återgå till att dela upp dosen, 30 min innan frukost och strax innan läggdags. Jag kommer köra året om "ed" så klart.

/ Leif
Citera
2014-07-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hur många av er delar upp dosen på morgon och kväll? Jag får brutal ledvärk när jag tar hela dosen på morgonen. Går som en halt, men när jag körde uppdelad dos upplevde jag inga som helst problem med lederna. Funderar på att återgå till att dela upp dosen, 30 min innan frukost och strax innan läggdags. Jag kommer köra året om "ed" så klart.

/ Leif
Av ren nyfikenhet, hur många iu kör du leif?
Citera
2014-08-23, 13:01
Medlem
hundensårs avatar
Någon som testat produkten USSRTropin? Ska vara somatropin från en inrikesshop.
Citera
2014-08-24, 17:39
Medlem
Fezs avatar
Hittar bara norditropin på en shop i Sverige. Måste väl finnas mer? Inte letat efter hgh förr så har aldrig tänkt på det.
Nån som kan ge mig en fingervisning vad som finns att få tag i och peka lite subtilt åt vilket håll jag Ska leta? :-)
Citera
2014-09-14, 13:06
Medlem
aKAYs avatar
Tjo!

Jag har nu gjort rätt omfattande research kring somatropin i allmänhet och Norditropin Simplexx i synnerhet, inför kommande vinterkur bestående av Norditropin och test e (ev. mast mot slutet).
Vad jag vill säga är att jag har upptäckt att vi inte riktigt har en post som reder ut det här med dosering, timing, hjälpmedel/tilläggsprepp, användningsområden osv för hGH på brädan, så jag tänkte att jag skulle försöka sammanfatta allt i en guide på svenska. Men innan jag lägger dessa timmar på detta tänkte jag bara dubbelkolla att vi inte redan har en sådan på FB som jag har missat, samt att det finns ett intresse för detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in