Man, 39 år gammal, 190 cm, 87 kg (vet inte min bf % men jag är i bra form...) tränat hela mitt liv och haft styrketräning som ett komplement sedan tonåren. Är på inget sätt någon biff, men har inte heller några ambitioner att bli det. Dras med en idrottsrelaterad skada sedan ett år tillbaka som vägrar läka. Klev på hgh för ca 6 veckor sedan i hopp om det ska hjälpa till. Ser det också som en 40-års service
Har läst runt och valde att ta det säkra före det osäkra och började trappa från 2 IU ed, from imorgon ligger jag på 5 IU, 5 d on 2 d off, fördelat hälften morgon, hälften eftermiddag. Detta blir min maxdos. Jag kommer ligga på totalt 5 månader. Överväger att lägga in 250 mg testo e e5d 10 v med påföljande pct.
Tränar så mycket det går pga skadan, det blir 3-4 ggr i veckan, allt från lätt träning till lite tyngre lyftpass, men vissa veckor blir det tyvärr inget alls. Äter alltid hyfsat sunt men dricker alkohol och äter vad jag vill på helgerna. Det jag märkt efter ca 6 veckor är att tex sidfett på buken som brukar svårt att komma åt har försvunnit, har gått ner ca 2 kg sedan start. Sen känns det som att min uthållighet ökat. I övrigt inget att notera, skadan varken bättre eller sämre.
Jag undrar om någon har erfarenheter av hgh och dess förmåga att läka skador? Någon som upplevt positiva effekter och i så fall efter hur lång tid och med vilken dos?