2005-09-15, 22:54
Medlem
pit_bull_bobs avatar
sho, har några frågor angående genotropin.
1, om geno inte bygger varför kör man så länge utan steroider, e d för å bli ben hård?
2, skulle det va en dålig ide att att köra typ test å tren i början av en 30 veckors period?
3, skulle det gå att köra primo från början till slut, utan att bli ner stängd för gott ?

tackar/roby
Citera
2005-09-15, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob
1, om geno inte bygger varför kör man så länge utan steroider, e d för å bli ben hård?
2, skulle det va en dålig ide att att köra typ test å tren i början av en 30 veckors period?
3, skulle det gå att köra primo från början till slut, utan att bli ner stängd för gott ?

tackar/roby
1. ja
2. nej
3. kör hcg så blir du inte nerstängd. Primo är onödigt dyrt (sen så är det inte direkt så att primo minska nerstängningen så jättemycket)
Citera
2005-09-16, 19:22
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pit_bull_bob

tackar/roby
2. Lägg tren & testo i slutet för att få kroppen riktigt hård.

/mvh Ikh
Citera
2005-09-16, 22:53
Medlem
Yagas avatar
tänkte lägga på en 10/60 på genot vad säger ni eller ska jag skippa det ?

hur ska jag spruta in genot och vart samt ska jag hålla speciella tider doseringen kommer ligga på 2 enheter om dagen...
Citera
2005-10-05, 12:26
Medlem
tillväxt

vad e den minsta dosen jinotropin man måste ta och hur länge för att det ska hända grejjer

mvh J
Citera
2005-10-05, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FinAir
vad e den minsta dosen jinotropin man måste ta och hur länge för att det ska hända grejjer

mvh J

seek and you shall find...
Citera
2005-10-05, 14:19
Medlem
min4-6MÅN
min 2-4IU 5på/2av

Du bygger inga muskler på det.
Citera
2005-10-26, 17:12
Medlem
Hur farligt är det, bieffekter, tillväxt?

Hejsan alla byggare!

Jag har tränat "rent" i ungefär två år. På sista tiden har jag blivit lite nyfiken på testosteronförhöjande preparat. Har tittat runt lite på forumen och läst allt ifrån decadick, oxhjärta till akne och bitchtits.

Nu undrar jag, som många andra.. Hur farligt är det egentligen med testosteronförhöjande preparat. Då syftar jag inte på en person som överdoserar med massa sprutor och sånt utan någon som tar en enkel "ryssfemmekur". Ca 5 "mg?" per dag.

Jag har läst böcker och artiklar om hur farligt det är, att man skulle få hjärtinfarkt och kuken skulle förtvina och att man tillslut skulle se ut som en kvinna. Men jag vill veta sanningen, från er som använder preparaten.

Hur farligt är det?, vilka bieffekter får man och hur snabbt kan man växa?, är frågor som jag gärna skulle vilja ha besvarade.

Tack för svar!
Citera
2005-10-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daggmask
Hejsan alla byggare!

Jag har tränat "rent" i ungefär två år. På sista tiden har jag blivit lite nyfiken på testosteronförhöjande preparat. Har tittat runt lite på forumen och läst allt ifrån decadick, oxhjärta till akne och bitchtits.

Nu undrar jag, som många andra.. Hur farligt är det egentligen med testosteronförhöjande preparat. Då syftar jag inte på en person som överdoserar med massa sprutor och sånt utan någon som tar en enkel "ryssfemmekur". Ca 5 "mg?" per dag.

Jag har läst böcker och artiklar om hur farligt det är, att man skulle få hjärtinfarkt och kuken skulle förtvina och att man tillslut skulle se ut som en kvinna. Men jag vill veta sanningen, från er som använder preparaten.

Hur farligt är det?, vilka bieffekter får man och hur snabbt kan man växa?, är frågor som jag gärna skulle vilja ha besvarade.

Tack för svar!

Det är skonsammare mot kroppen att injicera än oralt.
Kuken förtvinar inte, det är testiklarna.
Det är en hel vetenskap att behärska om man ens ska trycka första sprutan.
Man måste veta hur man ska medicinera kroppen under och efter kur.
Citera
2005-10-26, 17:50
Medlem
du har ju en egenproduktion av testo som e anpassad för din kropp, vitsen med att tillsätta aas är ju att överstiga den dosen, alltså överdosera

sidoeffekterna styrs av hur känslig du e och hur du doserar, alltså omöjligt att svara på för just dej innan du prövat, men att du får betala nånstans på resans gång är helt säkert, precis som vid andvändning av andra starka mediciner
Citera
2005-10-26, 18:59
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggmask
Hejsan alla byggare!

Tack för svar!

Det går utmärkt att köra låga doser dbol typ 5-10mg i perioder... biverkningar kan det bli på 5mg också även om det är ovanligt. Har läst om flera som fått bitchtits på 10mg dbol fast dom var ganska unga typ 16-19. 5mg dbol ger inte några enorma ökningar men du kommer hamna i positiv kvävebalans vilket ökar proteinsyntesen. 10mg dbol sägs öka syntesen med 500%.. Dock anser jag att du inte ska köra 5-10mg dbol längre än 8 veckor pga att du hämmar din egen testosteronproduktion. Däremot ska du kunna köra ex 5-10mg dbol 4 veckor, sen vilar du 4 veckor, sen börjar du om..
Citera
2005-10-26, 20:39
Medlem
Mest allvarliga biverkningen (som jag ser det) är väl att det blir trist att träna ren efteråt, och att kroppens egen förmåga att växa utan steroider reduceras permanent. Om man tycker det är kul att träna och planerar göra det även om 20 år så finns det all anledning att låta bli. Tyvärr tänker inte unga killar på sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in