2010-07-21, 15:38
Medlem
Glomgolds avatar
BAC-vatten äre väl som gäller annars sabbar man det.
Citera
2010-07-21, 22:27
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Du har rätt gott om pengar va? Köper man två tusen IU gh utan att veta om hur man blandar...... -hmmm... ska du dra 10 IU per dag går det bra med kallt kranvatten...ska du dra mindre så den måste stå bör du ha nåt annat.... lycka till

mvh
Citera
2010-07-22, 10:28
Medlem
Ögonskölj kan du blanda med,finns på apoteket receptfritt (troligen samma sak som du redan har handlat).blanda INTE upp allt HGH på en gång då det är tok känsligt och blir förstört efter väldigt kort tid.Även om du förvarar det i kylen (vilket även är där du ska förvara det blandat).
Vet du hur du doserar,vilka doser (iu) du skall ta,med vad du skall ta det?
Citera
2010-07-22, 13:21
Medlem
FromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolanka
Ögonskölj kan du blanda med,finns på apoteket receptfritt (troligen samma sak som du redan har handlat).blanda INTE upp allt HGH på en gång då det är tok känsligt och blir förstört efter väldigt kort tid.Även om du förvarar det i kylen (vilket även är där du ska förvara det blandat).
Vet du hur du doserar,vilka doser (iu) du skall ta,med vad du skall ta det?

Ögonskölj funkar inte me GH, om inte han ska allt på en gång dvs.
Bac vatten håller mycket längre.
Citera
2010-07-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
Ögonskölj funkar inte me GH, om inte han ska allt på en gång dvs.
Bac vatten håller mycket längre.
blandar han typ 10iu´s per gång så håller det fint med ögonskölj.
därför jag skrev att han inte skulle blanda upp allt på en gång.
visst är bac vatten det bästa att blanda med men även lite halv knepigt att få tag i.
samt att även med bac vatten är hållbarheten inget vidare om man har planer på att ha det i kylen en längre tid.
Citera
2010-07-22, 15:02
Medlem
FromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolanka
blandar han typ 10iu´s per gång så håller det fint med ögonskölj.
därför jag skrev att han inte skulle blanda upp allt på en gång.
visst är bac vatten det bästa att blanda med men även lite halv knepigt att få tag i.
samt att även med bac vatten är hållbarheten inget vidare om man har planer på att ha det i kylen en längre tid.

Med bac vatten håller det upp till 3-4 v. Me ögonskölj 1 dag.
Citera
2010-07-22, 15:45
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
Med bac vatten håller det upp till 3-4 v. Me ögonskölj 1 dag.
Är inte bac-vatten också en koksaltlösning då? Eller innehåller det AA?
Citera
2010-07-22, 16:00
Medlem
simplexx ut blandning

tja
jag har norditropin simplexx hemma och har 2 frågor undrar om jag kan blanda ut det med Bac vatten för att det inte ska bli så mycket kvar i pumpen när jag kör. man blir ju av med lite när man inte har nordipen. jag kör 2ml pumpar med 0.5 nålar eller kan jag ta upp ett helt rör direkt i pumpen och bara byta nål varje dag?

min kur kommer ligga på 2ui per dag 5 on 2 off i ca 17 veckor.
Citera
2010-07-22, 17:12
Medlem
HGH- råd

Hej, jag har tänkt att köra på hgh 3 IU/dag (simplexx) 5 dagar i veckan i en månad till och börja med.
Mitt ändamål är att bli superdeffad ( är hgh bra effektivt för detta ändamål), ligger på kring 9-10 % (uppskattningsvis) och har svårt med den sista biten.
Jag vänder er till er gällande allt som ni kan anmärka på eller tips på gällande denna kur.
(allt ifrån längd, dos, användsningssyfte pct osv osv)

tack,
Citera
2010-07-22, 19:23
Medlem
FromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Är inte bac-vatten också en koksaltlösning då? Eller innehåller det AA?

Nej Bac vatten är inte koksaltlösning (NaCi) utan det är sterilt
vatten tillsatt me 0.9% benzyl alkohol.
Citera
2010-07-22, 20:20
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoke88
tja
jag har norditropin simplexx hemma och har 2 frågor undrar om jag kan blanda ut det med Bac vatten för att det inte ska bli så mycket kvar i pumpen när jag kör. man blir ju av med lite när man inte har nordipen. jag kör 2ml pumpar med 0.5 nålar eller kan jag ta upp ett helt rör direkt i pumpen och bara byta nål varje dag?

min kur kommer ligga på 2ui per dag 5 on 2 off i ca 17 veckor.

Förstår ditt problem... jag hade valt att byta behållare helt på hormonet (för mig de finns vanliga vialer med gummilock att köpa som man kan ha vätska i som ska va sterila.. -finns nog folk här inne som vet bättre) -och samtidigt spätt ut det.. att dra allt i en pump och ha stående och injecta ur är inte bra.. det kommer komma blod och bakterier i lösningen.. även om man inte ser det så blir det ofta lite baksug i pumpen o då hamnar skit där. Jag brukar köra med samma pump o nål som du.. funkar utmärkt, men späd ut lite

mvh

EDIT: kör du aas till? lämna gärna utvärdering på norditropinet och va du tycker när du kört några veckor.
Senast redigerad av Heavyassloaded 2010-07-22 kl. 20:25.
Citera
2010-07-22, 22:07
Medlem
är det en förjävlig tanke i jakten för att tappa det sista underhudsfettet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in