Mycket uppskattande att läsa denna tråd på bakfyllan. Känns skönt att inte vara ensam.
Ska väl bidra med att berätta att jag sitter med riktigt grov bakfylleångest för tillfället.
-Strulade med en polares gamla ragg (trotts det var en brud där som jag är lite på G med

), vilket känns som en katastrof nu och att jag äventyrar våran vänskap. Känner mig som ett sånt jävla svin trotts att det aldrig har varit eller kommer bli något seriöst mellan dem.
-Förmodligen sumpat bruden jag var på G med.
-Flera timmar av gårdagen är helt svart. Vilket gör mig nojig över allt jag kan ha gjort, sagt eller hur jag allmänt har betett mig.
-Bränt pengar. Trotts att det kanske bara handlar om runt femhundringen så känns det också riktigt mycket skit idag.
Jag har försökt dämpa ångesten med:
Att sova några timmar, vilket fungerade så länge jag sov. När jag vakna var det lika illa igen.
Snusa som en idiot hela dagen, man får väl ut några minuter per snus då livet känns lite bättre.
Duscha (men samvetet det sitter kvar), blev lite bättre när man kände sig fräsch.
Skriva med typ alla man har på facebook och försöka få lite medlidande, vilket bara gjorde saken värre då man fick det lite bekräftat att man är en idiot.
Kollat på film i fosterställning, sämsta försöket hittills till att finna ro i kroppen. Man kan tänka alldeles för mycket.
Min lösning på problemet:
Dricka mer alkohol (i form av glögg). Mår faktiskt hyfsat okej nu, efter två rejäla muggar med glögg. Imorgon vet jag att jag kommer se tillbaka på idag och skratta åt hur jävla patetisk jag är som ligger och har ångest över såna skit saker.
Och om en vecka vet man att man gör om samma sak igen!