2014-01-12, 12:20
Medlem
FloydPs avatar
Inget trevligt på gång?
Citera
2014-03-15, 12:57
Medlem
Vi hade tänkt ha massa föreläsningar och sånt på LP:s årsmöte men tyvärr fick vi inte riktigt den lokal vi ville ha, men det kanske blir någon ändå. Det sker i så fall 17 maj om jag inte missminner mig.
Citera
2014-04-20, 10:40
Medlem
sajberkgs avatar
Frihetsfronten har följande evenemang:

Torsdag 24 april kl 19 - Talarkväll
Peter Stein talar om "Utvecklingen i Afrika".
Plats: Twang, Katarina Bangata 25.

Torsdag 8 maj kl 18 - Liberöl Frihetsvänner träffas under lediga former för att umgås och konspirera. Plats: Pub Movitz, Tyska Brinken 34 i Gamla stan.

Torsdag 22 maj kl 19 - Talarkväll
Peter Santesson talar om "Individuell autonomi".
Plats: Twang, Katarina Bangata 25.

http://www.frihetsfronten.se/index.html
Senast redigerad av sajberkg 2014-04-20 kl. 10:42.
Citera
2014-07-17, 22:51
Moderator
HelgeBuks avatar
Anarkokapitalist-träff i Stockholm 2 augusti!

För mer information: http://www.ankeb.org/showthread.php?tid=21

Tyvärr kommer inte jag kunna åka dit, men ni som har möjlighet kommer säkert få väldigt trevligt, bara vädret är samarbetsvilligt.
Citera
2014-07-21, 21:05
Medlem
FloydPs avatar
Ingen har väll missat att Mises U är igång nu? Sammankomsten pågår hela veckan och vi som inte är på plats på Mises Institute i Auburn kan ändå se alla föreläsningar direkt på Youtube, eller gå via den här länken för hela schemat.

Idag höll t.ex. Joseph Salerno en föreläsning med titeln The Birth of the Austrian School.
Citera
2014-07-28, 12:33
Medlem
Det kommer att vara lite pubkvällar i sthlm för Liberala partiet om någon är intresserad. Dra ett PM till mig så fixar jag invites efterhand som de kommer upp. Hör av er till någon av våra facebookgrupper för tid, plats och inbjudningar.

Vi tänkte vara lite småförsiktiga med att lägga upp saker offentligt tills det kommit igång av AFA-relaterade skäl.
Citera
2014-09-09, 17:54
Medlem
Forskningscirkel ikväll, via Google Hangout

I en månad har jag funderat på att försöka få igång en studie/forskningscirkel som producerar grejer. Målet med det skulle vara att producera lite längre artiklar om svenska politiska och ekonomiska förhållanden - både för att få en bättre bild av hur läget ligger till här och för att få fram material som är intressant att sprida vidare.

Jag och några andra hade tänkt att starta ett sådant forskningsprojekt, nämligen att ta reda på och skriva ned alla lagar som inskränker individens frihet i sverige. Ett stort projekt, men det kommer nog att hålla på ett tag. Första mötet är ikväll, via google Hangouts och nästa kommer nog bli på onsdag nästa vecka.

https://www.facebook.com/events/533774943390649
https://plus.google.com/hangouts/_/gwfhd...urjrlgohma

Det här var lite tight planerat, men om du inte har något för dig ikväll, vad sägs om att studera lite med några frihetsvänner?
Citera
2014-09-15, 14:07
Medlem
Frihetlig forskningscirkel - Frihet och tvång i sverige #2

Vi fortsätter med att forska om frihet och tvång i sverige på onsdag kl. 18:00!
Citera
2014-09-15, 22:28
Medlem
Några Jönköpingsliberaler som är sugna på något? Jag kan väl inte vara helt ensam i detta heliga mecka?
Citera
2014-09-30, 20:13
Moderator
HelgeBuks avatar
Vi har ju glömt att annonsera det här!

Anarkokapitalist-träff och i samband med detta "informellt årsmöte" för Ofuss (du som inte är intresserad av Ofuss kan bara hänga med övriga icke-Ofussfrälsta under tiden) den 4 oktober, dvs nu på lördag!

Vi ses vid Hötorget 11.00 och sen får vi se vart vi tar vägen, nånstans i centrala Stockholm iaf. Troligtvis tar vi lunch på Kungshallens food court.

Mer info på Ankeborg, Facebook och Facebook(Ofuss)!
Citera
2014-12-14, 14:56
Medlem
Det blir en ankträff nu på tisdag i Göteborg, kl. 19:00! Det är inte helt säkert vart vi går någonstans, men lutar åt Jerntorgets brygghus.

För att se eventet gå med i Ankeborg om du inte redan gjort det! Eller kolla in Ankeb.org!
Citera
2015-01-09, 00:57
Medlem
Ankträff i Göteborg idag kl. 18:00 på Jerntorgets Brygghus, Järntorget.

Facebook för alla som är med i den väldigt hemliga gruppen Ankeborg. Ursäkta jag är lite sen med att posta, men ifall du inte har något för dig, häng på, vetja!
Senast redigerad av daemon3.14 2015-01-09 kl. 01:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in