Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-28, 09:35
  #1
Medlem
Tja! Nu är det så att tjejen har flyttat till norge vilket innebär att det kommer bli en hel del samtal över riksgränsen.
Jag tänkte höra om möjligheterna med skype (om inte ni har några andra förslag?) kan man installera detta på en vanlig mobil i dagensläge, eller måste jag köpa en sån där Dualphone?

Om ni har prövat med skype över telefon, hur fungerar det ingen fördröjning och liknande?
Citera
2008-10-28, 09:47
  #2
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Tja! Nu är det så att tjejen har flyttat till norge vilket innebär att det kommer bli en hel del samtal över riksgränsen.
Jag tänkte höra om möjligheterna med skype (om inte ni har några andra förslag?) kan man installera detta på en vanlig mobil i dagensläge, eller måste jag köpa en sån där Dualphone?

Om ni har prövat med skype över telefon, hur fungerar det ingen fördröjning och liknande?
Jag har iaf skype på min Nokia N95 om det nu hjälper dig.
Citera
2008-10-28, 09:53
  #3
Medlem
Paranoixs avatar
om du har tele2 eller telenor så kan du lägga till en tjänst som heter fastpris norden så får du typ X antal minuter till norden att ringa för
Citera
2008-10-28, 09:54
  #4
Medlem
Be henne köpa ett tele2-kontantkort i norge till hennes mobil. Med den ringer hon till sverige för samma pris som man gör inom norge. Hade själv den när jag bodde i Norge och det var snorbilligt
Citera
2008-10-28, 10:57
  #5
Avstängd
DontBeAretards avatar
Freecall?
Citera
2008-10-28, 17:33
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paranoix
om du har tele2 eller telenor så kan du lägga till en tjänst som heter fastpris norden så får du typ X antal minuter till norden att ringa för

Denna tjänsten gällde tyvärr bara företag.

Vad är freecall? typ skype?
__________________
Senast redigerad av Herze 2008-10-28 kl. 17:36.
Citera
2008-10-28, 18:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSpajs
Be henne köpa ett tele2-kontantkort i norge till hennes mobil. Med den ringer hon till sverige för samma pris som man gör inom norge. Hade själv den när jag bodde i Norge och det var snorbilligt

Verkar stämma, tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback