2008-10-27, 18:52
Bannlyst
Då var det redan dags för ny omgång:

Idag:
Luleå - Färjestad
Linköping - HV71
Rögle - Frölunda

Imorgon:
Skellefteå - Timrå
MODO - Brynäs
Djurgården - Södertälje
2008-10-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Då var det redan dags för ny omgång:

Idag:
Luleå - Färjestad
Linköping - HV71
Rögle - Frölunda

Imorgon:
Skellefteå - Timrå
MODO - Brynäs
Djurgården - Södertälje

Idag vinner Färjestad, Pengaköping och Rögle.
I morgon vinner Skellefteå, Brynäs och Djurgården. Den här gången SKA mitt feltippade - läste fel på Modo Brynäs - tips gå in.

Toskala
2008-10-27, 18:56
Medlem
Ferross avatar
Börjar bli lite pirrig inför matchen, tror vi har chans på poäng idag. Eller jag trodde det fram tills det var klart att Modig skulle stå, han var sådär senast mot Brynäs och skulle behöva några bortamatcher innan han står i Coop.

Ser man rent historiskt så har hemmaplan spelat en ganska stor roll när vi mött Färjestad de senaste säsongerna, inför den här säsongen hade vi rätt bra statistik mot dem dessutom.

Förlorar vi samtidigt som "fel" lag vinner så ser det tufft ut, blir det tvärtom så är vi verkligen med på allvar.

Hoppas på en bra match!
2008-10-27, 18:56
Medlem
SweTechs avatar
Jag säger det igen.. Norda är tillbaka!!!
Fan vad skönt att få se honom på isen igen, jag tror inte många förstår just hur viktig han är för Färjestad..

Edit: Kåberg - Bastiansen - Holtet

Smaka på den.. Fatta vad jobbigt det ska vara att möta dom..
Senast redigerad av SweTech 2008-10-27 kl. 18:58.
2008-10-27, 18:57
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Börjar bli lite pirrig inför matchen, tror vi har chans på poäng idag. Eller jag trodde det fram tills det var klart att Modig skulle stå, han var sådär senast mot Brynäs och skulle behöva några bortamatcher innan han står i Coop.

Ser man rent historiskt så har hemmaplan spelat en ganska stor roll när vi mött Färjestad de senaste säsongerna, inför den här säsongen hade vi rätt bra statistik mot dem dessutom.

Förlorar vi samtidigt som "fel" lag vinner så ser det tufft ut, blir det tvärtom så är vi verkligen med på allvar.

Hoppas på en bra match!

Hoppas på en bra match även om jag inte kan önska dig/er lycka till i just den här matchen..
2008-10-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag säger det igen.. Norda är tillbaka!!!
Fan vad skönt att få se honom på isen igen, jag tror inte många förstår just hur viktig han är för Färjestad..

Var det ryggen han hade fel på?

Toskala
2008-10-27, 18:58
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Hoppas på en bra match även om jag inte kan önska dig/er lycka till i just den här matchen..

Jag har aldrig kunnat göra det till dig/er heller så jag förstår din situation
2008-10-27, 18:59
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Var det ryggen han hade fel på?

Toskala

Nä, han hade prostata inflamation vilket ledde till inflamation i ljumskarna. Tydligen en vanlig skada för hockeyspelare som jag aldrig hört talas om innan det hände Norda.
2008-10-27, 18:59
Medlem
Citat:

Oroa du dig inte, jag har tippat vinst till Färjestad, så frågan är om det är 5 eller 6-0 ni vinner med.

Toskala
2008-10-27, 19:00
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Haha vi har inte Modig i mål så vi behöver ingen tur
2008-10-27, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Oroa du dig inte, jag har tippat vinst till Färjestad, så frågan är om det är 5 eller 6-0 ni vinner med.

Toskala

Haha

Luleå krossade väl FBK i Coop nån match förra säsongen om jag inte minns fel.
2008-10-27, 19:01
Medlem
Citat:
Nä, han hade prostata inflamation vilket ledde till inflamation i ljumskarna. Tydligen en vanlig skada för hockeyspelare som jag aldrig hört talas om innan det hände Norda.

Vilken koll man har. Men han har väl haft problem med ryggen? Eller blandar man ihop honom med någon annan nu?

Toskala

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in