2008-10-29, 13:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceflower
Att du är avundsjuk på en framgångsrik Tv-kvinna säger ju en hel del om dig.

Var fick du avundsjuka ifrån i den posten? Det var väl snarare ett dvärgskämt. Som jag skrev i en senare post så tycker jag inte att hon har något skäl att "hålla på sig" utan göra vad hon vill.
Citera
2008-10-29, 19:41
Medlem
Blasters avatar
Från Apansson (http://apgap.blogspot.com/)

http://1.bp.blogspot.com/_3ZhIAfXkj1...-h/sofia+e.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_3ZhIAfXkj1...h/sofia+e3.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_3ZhIAfXkj1...son-wistam.jpg

Äkta? Photoshop? Ingen aning.

EDIT: får inte länkarna att funka riktigt, men väl "öppna i ny flik" så ska det funka.
Citera
2008-10-29, 20:48
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Äkta? Photoshop? Ingen aning.

Äkta...de togs när hon var på nån gaygala och helt sonika bestämde sig för att visa tillgångarna...kan ha varit för 7-8 år sedan tro.
Citera
2008-10-29, 21:29
Medlem
z2joiss avatar
Finns det inte en tråd om henne sedan förut? Konstigt i så fall.
Det går mängder av historier om henne från förr. De flesta involverar att hon mer än gärna visar på tuttar och mus så fort hon fått lite i sig. Själv har jag hört två historier där hon på fest, hemma och hos någon kompis, helt enkelt flashat det hon hade, utan någon direkt förvarning. Bara lite på kul så där.
Citera
2008-11-11, 19:46
Medlem
Silmarillions avatar
Det goaste måste väl ändå vara när Hannes Holm kommer hem och hittar Sofiproppen naken i sängen - och Orup i garderoben!
Citera
2008-11-12, 09:04
Medlem
Jag har en slags hatkärlek till Sofia, jag tycker hon bara är så oemotståndlig utseendemässigt och stilmässigt. Hon verkar vara en lättsam tjej och jag bara får för mig att hon är rolig att hänga med. En cool brud helt enkelt.

Samtidigt så får jag golddigger-vibbar. Hon har ju lyckats avancera uppför den sociala stegen med varje förhållande typ. Först Orup, som öppnade dörren för kändisskap och uppmärksammade jobb inom media. Sen skaffade hon barn med en stenrik affärsman som gav henne ja.. pengar. Och sen nu en höjdare inom reklambranschen. Visst vid det här laget är hon ett större namn än sin partner. Men jag kan inte låta bli att äcklas lite över hennes uppenbara strategi när det gäller att gifta sig rikt.
Citera
2009-10-26, 23:46
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Det goaste måste väl ändå vara när Hannes Holm kommer hem och hittar Sofiproppen naken i sängen - och Orup i garderoben!

Jepp och då tar hon en urdrucken vinpava och slår sig med i huvudet, av skam eller för att rikta bort uppmärksamheten.
Citera
2009-10-27, 18:03
Medlem
utters avatar
Vart har mänskan tagit vägen? Det var länge sen man hörde talas om henne.
Citera
2009-10-27, 18:29
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Vart har mänskan tagit vägen? Det var länge sen man hörde talas om henne.

Hon leder två program på Femman och snackar varje vardag i Rix FM på eftermiddagen. Ja det är väl det.
Citera
2009-10-28, 11:10
Medlem
Skum kroppslukt...

Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Hon leder två program på Femman och snackar varje vardag i Rix FM på eftermiddagen. Ja det är väl det.
Soffipropp har en mycket märklig kroppslukt. Det luktar inte ofräscht eller smutsigt, men väldigt skarpt och senapslikt pà nàgotvis.
Citera
2009-10-28, 12:12
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Soffipropp har en mycket märklig kroppslukt. Det luktar inte ofräscht eller smutsigt, men väldigt skarpt och senapslikt pà nàgotvis.

Hahaha, detta var nog bland de mest skumma skvaller jag läst om någon här på FB. Inte dåligt, bara väldigt märkligt
Citera
2010-04-23, 01:28
Medlem
Något nytt skvaller om denna kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här