2024-11-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det var smaklöshet i ett nötskal det där. Riktig turkvåning. De kommer säkert ha en stor tavla av sig själva i sovrummet också.
Noterar att Proppen rest jorden runt i höst. Antar att hon har stålar så det räcker. Sri Lanka, Maldiverna, Italien och USA. Hon behöver tydligen inte jobba heller. Eller är det podden hon drar in pengar på? Hon poddar kanske där hon är?
Noterat detta också med flera långresor på kort tid. Men hon reser ju alltid utomlands typ 1 gg i månaden. De kanske gjorde väl en stor vinst på Lidingövillan. Kanske lägenheten kostade någon miljon mindre, då har hon fått reskassa.
Citera
2024-11-28, 20:16
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Noterat detta också med flera långresor på kort tid. Men hon reser ju alltid utomlands typ 1 gg i månaden. De kanske gjorde väl en stor vinst på Lidingövillan. Kanske lägenheten kostade någon miljon mindre, då har hon fått reskassa.

Ni kan ju kolla upp henne på Allabolag innan ni börjar spekulera. Henne olika företag generar miljonvinster varje år och podden står för den största vinsten. Där delar hon och Pernilla på en utdelning på 4-5 mille varje år. De andra bolagen tar hon inte ut lika mycket från.
Citera
2024-11-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Ni kan ju kolla upp henne på Allabolag innan ni börjar spekulera. Henne olika företag generar miljonvinster varje år och podden står för den största vinsten. Där delar hon och Pernilla på en utdelning på 4-5 mille varje år. De andra bolagen tar hon inte ut lika mycket från.
Jag bryr mig inte var hon får sina pengar ifrån, svarade bara på en fråga med en gissning uppenbart att hon har pengar iaf som först bjuder två söner till NY , åker sen strax därefter till Sri Lanka.
Citera
2024-11-28, 21:35
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Jag bryr mig inte var hon får sina pengar ifrån, svarade bara på en fråga med en gissning uppenbart att hon har pengar iaf som först bjuder två söner till NY , åker sen strax därefter till Sri Lanka.

Du spekulerade ju i var hon fått pengar ifrån. Bättre att kolla fakta först.
Citera
2024-11-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du spekulerade ju i var hon fått pengar ifrån. Bättre att kolla fakta först.
Spekulera måste väl va tillåtet på flashback. Inte en chans att jag skulle lägga tid på att kolla upp hennes bolags intäkter.
Citera
2024-11-29, 17:40
Medlem
Citat:
Wistams_vaning
Viktigt där med a istället för å på våning så att alla internationella följare kan hitta dem 😂
Tack!
Det var riktigt smaklöst!
Citera
2025-01-17, 20:54
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:

Hon sålde huset på Lidingö för 24,8 miljoner. Köpte lägenheten för 20,3 miljoner (130 kvadratmeter). Allt enligt Booli.

Men gissningsvis så gjorde hon en rejäl realisationsvinst vid husförsäljningen så det lär nog bli mycket skatt att betala in. Det går inte att skjuta upp reavinsten till beskattning eftersom ersättningsbostaden kostade mindre.

Men det blev säkert ett hyfsat belopp ”över” ändå så nog räcker det både till resor och renovering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in