Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Är det bara jag som tror att eventuell teknisk bevisning är svag? Som jag förstår det är det vittnesmål
som kommit fram.
Eller har jag bara missuppfattat det eftersom det står att han "behöver höras mot bevisningen"?
För han är ju anhållen på den starkare graden "sannolika skäl".
Jag citerar mig själv för att säga "wow vad fel jag hade". Blir han inte fälld på detta så kan de lägga ner kalla fall grupperna. Vilket fantastiskt arbete som har lagts ner på detta, jag är djupt imponerad.
Jag har suttit och läst varje stund jag har kunnat men jag är långtifrån klar. Nu oroar jag mig inte för om han blir fälld för det måste han bli, utan nu är det straffet som bekymrar mig.
Jag vill ha livstid på honom. Vådaskott? Jäkla trams! Jag avskyr hobbypsykologer och tänker inte ägna mig åt det, men en mer kallhamrad j*vel än Filip är svår att hitta. 1999 slog han nästan ihjäl en gammal farbror, med ungdomsrabatt och och den vanliga rabatten satt han inte länge. Fri 2001, 2002 var det dags igen då mördas Marua. Sedan 2003 taxirån som gjorde att han kom bort från gatorna i Malmö.
Jag ska fortsätta läsa eftersom jag inte är klar men jag var tvungen att skriva vilken äcklig och störd människa Filip är. Dessutom alla som säger i FUP eller här att man inte ska rota i detta fallet kan dra åt helvete. Det är bara de inblandade som tycker det.. Vilka fruktansvärda stolpskott som figurerar i FUP och anser sig bli trakasserade, detta för att de fått ställa upp på några förhör under 20 års tid

Men så har de eller deras anhöriga all anledning att vilja sopa detta under mattan.
Nu vet vi inte bara med väldigt stor säkerhet vem som var med som hantlangare till Filip. Trots att ni inte kan åtalas för det kan ni inte öppna käften och prata. FHL ber om det, de vädjar till er att öppna upp och berätta.
Det de inte visste var att de stött på några av Malmö:s fegaste individer! Usch

!