Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Vem hade du valt att satsa på av dessa två? 🙂
1 En riktigt snygg man. Medlem i mensa och högt iq. Men mycket fattig.
2 En riktigt snygg man. Väldigt rik men iq som en fiskmås.
Jag gillar korkade män 🤣 Jag har även alltid tyckt om högre begåvade eller mer intellektuella män. De flesta av mina killar har legat lågt rörande intelligensnivån och då lågt som att vi kan säga under 90 iallafall. Men det kan bli väldigt utmanande i längden.
Pengar hade jag ju valt om man ska skaffa barn av väldigt uppenbara skäl.
Du valde iallafall en väldigt snygg man. Lättare att falla för.
Jag har aldrig dejtat män med pengar. Struntat i sådant helt. Känns lite konstigt om jag skulle börja när utseendet haverar och åldern stiger. Menar man blir mindre fåfäng och mer vis med åren. Sägs det iallafall.
Jag har ett ganska bra liv faktiskt. Så kravet är nog att karln ska vara värd att leva med. Vill inte kasta ut mitt behagliga liv mot en ny huvudvärk. Oavsett hans plånbok.
De flesta män tror att de är genier oavsett om de är rätt dumma eller riktigt smarta. Det är lättare att kommunicera med män som är över 130 i IQ men inte jättemycket lättare. Dummare män är även mer kärleksfulla.
Jag tror att det skulle vara svårt för en rik man att vara tillsammans med mig eftersom jag inte är så statusdriven utan exempelvis har mycket secondhand och gillar att ha en mer hemtrevlig känsla än lyxig. Dessutom så bryr jag mig inte så mycket om klädsel även om det är minsta biten eftersom jag kan ändra kläderna (och då förstår smak) men jag är rätt bekväm. Så socialt passar jag inte med rika män 😂 fattiga män brukar iofs också ha en särskilt uttalat dålig och störig smak men det är mer när de har en ok inkomst som smaklöshetwn hos dem brer ut sig genom allt de tar på.