Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-23, 23:02
  #1
Medlem
Coheloss avatar
Hej där ute.

jag har ett problem med en av mina killkompisar. Det hela började när vi blev vänner, vi var fulla en kväll och jag sög av han. sen så rullade det på och jag sög av han då och då..till slut slutade det hela med att han sov här hela våren och han tog intiativ till att ha mer än oralsex, men jag backade då. jag vet inte varför, jag gillar att suga av han och jag hade börjat få känslor för honom. Kände att jag inte vill ha ngt annat sex än oral, för då skulle det bli för seriöst. jag är nu dö kär i han och han är den enda jag tänker på, men han dissar mig rätt rejält, han sover här aldrig längre och när jag vill göra ngt så är han väldigt negativ att hitta på ngt över huvudtaget.
så mina frågor. tror någon att han är intresserad? lr vet någon kille hur han tänker?? jag vet att vilken kille som helst säkert skulle älska att bli avsugen då och då men skulle man fortsätta så länge som han gjort om han inte alls var intresserad av mig? slutligen ska jag lägga ner allt?
Citera
2008-10-23, 23:10
  #2
Medlem
MajkenMajkens avatar
För det första är det oklart om du är kvinna eller man.
Citera
2008-10-23, 23:22
  #3
Medlem
Coheloss avatar
jag är kvinna, hade du gett ett annat råd till en gay kille?
(förstår inte riktigt vad det gör för skillnad)
Citera
2008-10-23, 23:25
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
E&S-->R&S
//mod
Citera
2008-10-23, 23:29
  #5
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohelos
jag är kvinna, hade du gett ett annat råd till en gay kille?
(förstår inte riktigt vad det gör för skillnad)

Glada män behöver inga råd.

Jag tror inte att han är intresserad. Tyvärr då. En relation bygger sällan på avsugningar. Eller så gör den det, men då kan det förstås bli besvärligt om det ska blandas in känslor.

Och alldeles självklart gör det skillnad om det är två unga smygbögar eller en smygkär tjej. Det förstår du väl själv?
Citera
2008-10-23, 23:32
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cohelos
Hej där ute.

jag har ett problem med en av mina killkompisar. Det hela började när vi blev vänner, vi var fulla en kväll och jag sög av han. sen så rullade det på och jag sög av han då och då..till slut slutade det hela med att han sov här hela våren och han tog intiativ till att ha mer än oralsex, men jag backade då. jag vet inte varför, jag gillar att suga av han och jag hade börjat få känslor för honom. Kände att jag inte vill ha ngt annat sex än oral, för då skulle det bli för seriöst. jag är nu dö kär i han och han är den enda jag tänker på, men han dissar mig rätt rejält, han sover här aldrig längre och när jag vill göra ngt så är han väldigt negativ att hitta på ngt över huvudtaget.
så mina frågor. tror någon att han är intresserad? lr vet någon kille hur han tänker?? jag vet att vilken kille som helst säkert skulle älska att bli avsugen då och då men skulle man fortsätta så länge som han gjort om han inte alls var intresserad av mig? slutligen ska jag lägga ner allt?


Knulla honom då så kanske det blir åka av
Citera
2008-10-23, 23:37
  #7
Medlem
Coheloss avatar
Och alldeles självklart gör det skillnad om det är två unga smygbögar eller en smygkär tjej. Det förstår du väl själv?[/quote]

nja tycker du har helt fel tyvärr vännen=) då hade problemet varit att jag varit smygbög och då hade det stått skrivit med mitt problem, jag hade kunnat vara en "helt vanlig ute ur garderoben bög"..känns som du inte läste mitt problem utan började tolka hej vilt om smygbögar..
Citera
2008-10-23, 23:38
  #8
Medlem
Coheloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetlirarn
Knulla honom då så kanske det blir åka av

har fan funderat på det..hihi

men tror jag sabbade mina chanser när jag neka han annat sex än oral så han blev rädd=/ kan det ligga ngt i det? lr skiter killar i det?
Citera
2008-10-23, 23:40
  #9
Medlem
Katarsiss avatar
Men... lilla Cohelos...

Han har haft dig som KK, aldrig varit intresserad av mer än att utan förpliktelser få tömma pungen och använda dig istället för fröken höger när han runkat.

Och ja, så länge han inte haft någon seriös tjej på gång så är det väl klart att han fortsätter att bli avsugen av dig.

Du har låtit dig utnyttjas (och det är inte hans fel) och nu ska du lägga ner. Allt!
Citera
2008-10-23, 23:41
  #10
Medlem
Sälklubbarns avatar
Det är så roligt med dagens ungdom som tror att KK är nåt normalt, och som sen blir förvånade när det uppstår problem.
Citera
2008-10-23, 23:47
  #11
Medlem
Han är ett jävla svin som utnyttja din kärlek för honom för att få vad han ville. Du min vän ska vara glad att han är för feg för att ringa eller ha nån kontakt. Nu slipper du en falsk, manipulativ jävel som utnyttjar folk, du har fått se många dåliga sidor hos honom där och att du är kär är för mig ett mirakel. Du är bara besatt förmodligen i nåt du inte kan få, det har startats en hel del trådar på kort tid om sviniga killar som tjejerna är helt galet kära i? Varför frågar ni er inte vad ni är kära i, för uppenbarligen är det "Ju större svin och ignorans från killen = Desto mer kärlek från tjejen" Vad är det liksom, ge er nu man börjar bli riktigt sned av att läsa allt sånt här skit.

Sluta sug, sluta ring han, sluta messa, kamma dig och gå ut och skaffa en ny kille, enkelt.
Citera
2008-10-23, 23:49
  #12
Medlem
Tyvärr så tror jag att han bara utnyttjade dig!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback