2011-05-28, 03:08
Medlem
Snotrics avatar
Ja man blev lite förvånad när man skulle beställa sig ett max deluxemål och man fick veta att den minsann hade blivit ersatt av Grand deluxe... 10kr extra suck. Men den var god i alla fall!
Citera
2011-05-28, 14:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Hur kan du få nötfärs till att bli slaktavfall?

Äter herrn bara filé?
Vet min herre vad som ingår i "nötfärsen" som Max använder till sina hamburgare?
Citera
2011-05-28, 14:06
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vet min herre vad som ingår i "nötfärsen" som Max använder till sina hamburgare?
I Grand De Luxe är det högrev. Vad som ingår i de andra vet jag inte, men det är väl som all annan färs?
Citera
2011-05-28, 14:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
I Grand De Luxe är det högrev. Vad som ingår i de andra vet jag inte, men det är väl som all annan färs?
Högrev? Ja säkert minst 5-7%......
Citera
2011-05-28, 14:21
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Högrev? Ja säkert minst 5-7%......
Det står att den till största del består av högrev.
Citera
2011-05-30, 11:06
Medlem
spectres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Nej det ska dom inte

Jo, igår morse när jag skulle käka min efter-berns-burgare så fanns inte Max deLuxe längre!

Fick hålla till godo med nya granddeluxe cheese'n'bacon som faktiskt var rätt smarrig, åtminstone efter 8 öl och 6 drinkar och 3 shots.
Citera
2011-05-31, 03:28
Medlem
_killahs avatar
Märkte samma sak idag. Besviken vart jag. Jag märkte även lite andra lama/fula grejer med själva bytet.

1. MaxDelux kostade 78:- (menyn med +meny)
2. Cheese N bacon kostar 85:- utan plusmeny.

Detta medför att menyn har blivit 7:- dyrare utan plusmeny, ska man sedan lägga till detta blir de hela 13:- dyrare och då får man 20gram mindre kött med. Lurendrejeri. Jag drog iväg ett argt och surt mail till max. Får se om de svarar med något bra svar.
Citera
2011-05-31, 04:26
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Märkte samma sak idag. Besviken vart jag. Jag märkte även lite andra lama/fula grejer med själva bytet.

Detta medför att menyn har blivit 7:- dyrare utan plusmeny, ska man sedan lägga till detta blir de hela 13:- dyrare och då får man 20gram mindre kött med. Lurendrejeri. Jag drog iväg ett argt och surt mail till max. Får se om de svarar med något bra svar.
Det var fult. Jag hade en kupong som gav mig 20 kronors rabatt, så jag klagade inte på priset, men det där är ju rätt illa.
Citera
2011-05-31, 18:29
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah

Förmodar att dom kommer beklaga att du blivit besviken, sen att detta köttet är så himla mycket lyxigare så det är värt det
Citera
2011-05-31, 23:16
Medlem
_killahs avatar
Jag fick ett fånigt svar idag. Att frågan skulle vidarebefodras till personen som är ansvarig för det området. Dock itne fått något svar av denna person ännu. Dom sitter väl o försöker komma på något bra svar antar jag.
Citera
2011-06-01, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spectre
Jo, igår morse när jag skulle käka min efter-berns-burgare så fanns inte Max deLuxe längre!

Fick hålla till godo med nya granddeluxe cheese'n'bacon som faktiskt var rätt smarrig, åtminstone efter 8 öl och 6 drinkar och 3 shots.

Vad är inte gott efter några öl. Men visst, kött är alltid en favorit då.
Citera
2011-06-01, 14:09
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max AB
Tack för din feedback!

Vår gamla de Luxe har utgått ur sortimentetpå grund av låg försäljning.
Vi har ersatt den med en ny bättre produkt – Grand de Luxe Cheese 'n'bacon.
Istället för två vanliga kött har vi tagit fram en extra tjock och saftighamburgare av svenskt nötkött. Som enligt våra smaktester får högre betygän gamla de Luxe.
Det nya köttet är dyrare och det medför att vi tvingas justera priset.
Våra fokusgrupper visar att de flesta vill ha mellan läsk och pommes fritesdärför har vi ändrat.

Men jag ska självfallet framföra dinasynpunkter till vår ledning.

Vänliga Hälsningar
Max

Fick svar från max. Lika fånigt som jag räknat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in