Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 19:57
  #1681
Medlem
Vargfars avatar
Max är den enda hamburgerkedjan idag som har satsat helhjärtat på köttfria hamburgeralternativ alternativ på menyn. Stort plus för en som har gått från vegetarian först till nu vegan. Barbequeburgaren är ett riktigt bra alternativ för en vegan.

Hoppas det kommer flera köttfria alternativ i framtiden
Citera
2017-06-02, 22:27
  #1682
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag +1 åt vid Max Löddeköpinge längs E6 häromdagen...
Fy fan!!
Sa vi. Max är inget extra nånstans. Svenskt kött??!
En svullig Sibylla-burgare med fabrikspackad kött-puck.

As simply as that.
Citera
2017-06-05, 10:36
  #1683
Medlem
PK fittorna som äger MAX gillar inte TRUMP och beslutet att gå ur Paris avtalet, så dom lovar att senast 2022 ska hälften av burgarna vara vegetariska.. Ja vilken räddning av klimatet, tack MAX!
Citera
2017-06-06, 08:34
  #1684
Medlem
Hulkapulkas avatar
Var på Liseberg nyligen. Tvingades gå till Max nu när inte BK finns kvar i parken. Barnen som vanligtvis älskar nuggets (BKs, McDs, Wendys etc) rynkade på näsan och ville inte äta.

Maxmännen ger otäcka fascistiska vibbar; de vill berätta för oss kunder och anställda vad vi ska rösta på. De är nog 'goda' hatare.

Har patriarken skickat iväg sina stormtrupper för att misshandla en fotograf?
http://www.expressen.se/nyheter/expr...-pa-max-festen
Citera
2017-06-07, 11:50
  #1685
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkapulka
Var på Liseberg nyligen. Tvingades gå till Max nu när inte BK finns kvar i parken. Barnen som vanligtvis älskar nuggets (BKs, McDs, Wendys etc) rynkade på näsan och ville inte äta.

Maxmännen ger otäcka fascistiska vibbar; de vill berätta för oss kunder och anställda vad vi ska rösta på. De är nog 'goda' hatare.

Har patriarken skickat iväg sina stormtrupper för att misshandla en fotograf?
http://www.expressen.se/nyheter/expr...-pa-max-festen
Nu är ju nuggets skit överlag men vad är de som gör att MCs och BKs nuggets ändå något sånär går att äta men Max är vidriga?
Citera
2017-06-07, 20:22
  #1686
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Nu är ju nuggets skit överlag men vad är de som gör att MCs och BKs nuggets ändå något sånär går att äta men Max är vidriga?

Det är en annan typ av panering tror jag, jag gillar inte heller Max nuggets. Där jag tycker att skillnaden märks mest är just paneringen, den är inte god och känns brödigare och smuligare.
Citera
2017-06-17, 18:01
  #1687
Medlem
japanskbruds avatar
MAX är värdelöst skit .. hoppas dom går i konkurs .. kvalitén varierar för mkt .. kan beställa något jättebra och smakar helt underbart ena dagen, samma sak exakt en vecka senare är en total flopp och pissäckligt. Dom verkar ofta sakna formell utbildning och vissa i personalen har ingen känsla för kvalité.
Sibylla superstar kommer alltid va 1000 gånger bättre än något som max och donken kan göra.
Bästa hamburgarna som någonsin funnits är från Uncle Sam i karlskrona. Tyvärr la det ner när ägaren dog. Önskar jag visste hur man gör såna.
Citera
2017-06-21, 13:01
  #1688
Medlem
Undrar hur lång tid det kan ta att göra om den gamla kinesrestaurangen vid Medis till
ett sprillans nytt Max ? Hoppas på generösa invigningserbjudanden !
Citera
2017-06-21, 17:38
  #1689
Medlem
mjukmjukares avatar
Sveriges sämsta skitburgare som spelar i ligan "de tre burgarhaken"...!!!

Enkelt.
Citera
2017-07-01, 08:31
  #1690
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag +1 åt vid Max Löddeköpinge längs E6 häromdagen...
Fy fan!!
Sa vi. Max är inget extra nånstans. Svenskt kött??!
En svullig Sibylla-burgare med fabrikspackad kött-puck.

As simply as that.
Själv äter jag hellre en burk daggmask än det slämmiga äckel som serveras på Max.
Citera
2017-07-15, 12:19
  #1691
Medlem
Börjar synas att det skall bli en MAX på Medis nu. Lite reklam i fönstrena och så. Men
de lovar inte så mycket mera än att det skall öppnas till hösten ...
Citera
2017-07-15, 12:20
  #1692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Börjar synas att det skall bli en MAX på Medis nu. Lite reklam i fönstrena och så. Men
de lovar inte så mycket mera än att det skall öppnas till hösten ...

Undviker alla ställen där muslimer jobbar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback