2008-10-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Njae. Han är skjutvillig men så jävla bra blir det ju sällan. Tycker att Hietanen har ett bättre skott jag. Skönt med folk som vågar skjuta hur som helst. Det behövs, är sällan fel, även om de inte skjuter som Brendl.

Mja, blev lite fel där. Tänkte på kraften i skotten, som du säger så sitter dom ju inte så ofta. Håller med om Hietanen.

Kom ihåg att han vann någon slags mini skillscompetition i hårdast skott inför en match mellan Sverige-Finland innan ES säsongen drog igång.
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Helt sinnessjukt vad Brynäsfans det finns i den här tråden. Jag har inte varit så aktiv här (no offence alltså) men jag kan inte minnas att det var många här.

Anyway, Skrbek gjorde 1-2 just. Ser bra ut....på resultattavlan

såklart det finns Brynäs fanns ;D Vi finns överallt
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Kan bara tala för mig själv, men jo.. jag ramlade in lite sent.

Btw, jävlar sicken bössa Jonsson har. Helt klart topp 3 i ES.

Frågan är ifall bössan skjuter hårt eller välriktat.. Jag tänker på den där gamla ramsan..

Kennholt skjuter hårt som satan.. Genom väggen ut på gatan!!
2008-10-23, 20:30
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Anyway, Skrbek gjorde 1-2 just. Ser bra ut....på resultattavlan

Det är så förbannat roligt att se Skrbek lira. Han kan helt plötsligt vara spelaren som är längst fram av alla. Ja, för inte fan ser det bättre ut någon annanstans än där, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Första gången på länge som jag ligger någorlunda rätt i tipset också.. Hoppas att Skansen kan vända, att SSK spelar oavgjort och att SAIK vinner.

Edit: vänta lite.. Glömde ju att jag hade spelat på matcherna..

Vinst för Brynäs, Modo, HV, skansen och SAIK ger mig 1300..

Jaha, tack för det. Då är det väl lika bra att kasta in handduken inför sista...
2008-10-23, 20:32
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Jaha, tack för det. Då är det väl lika bra att kasta in handduken inför sista...

Haha varför då? Papa needs mer pengar till Staropramen..
2008-10-23, 20:32
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Frågan är ifall bössan skjuter hårt eller välriktat.. Jag tänker på den där gamla ramsan..

Var det Söderström som sa att "det säkraste stället att stå när Kennholt sköt var i kassen. Sargen bakom ser ut som en schweizerost."?
2008-10-23, 20:33
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Var det Söderström som sa att "det säkraste stället att stå när Kennholt sköt var i kassen. Sargen bakom ser ut som en schweizerost."?

Hahaha vet inte men det var kul sagt..
2008-10-23, 20:33
Medlem
Red Machines avatar
Kennholt hade ju en jäkla bössa men han siktade som en kratta om han ens siktade. Minns att när vi lirade landhockey när vi var små så fick den som var kennholt brassa av bara den men precis som orginalet missade vi hela tiden.

Men hursomhelst så är Hietanen Brynäs främste skytt. Men man får inte förakta både Jonssons skott och inte heller Nolander som kan skjuta rejält.
2008-10-23, 20:35
Medlem
Woho vilket snyggt mål av omark , känns som vi äger upp dif rätt bra i denna period hoppas det håller i sig i tredje oxå
2008-10-23, 20:36
Medlem
Citat:

Den ramsan hade jag glömt. Vilka minnen som väcktes nu haha
Moderator
Gromguttens avatar
Totto skjuter ju ganska hårt också men i klassen "värsta dragskott" tror jag trots allt att Hannes H dominerar. Minns dragaren mot dif under Fbk-tiden (en av hans førsta matcher om jag inte missminner mig och innan han tappade lusten).
Medlem
Partons avatar
Citat:
Haha varför då? Papa needs mer pengar till Staropramen..

Bara att kolla på dina placering i tipset så förstår man att slutresultaten oftast blir det motsatta mot vad du har tippat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in