Nu såg jag inte upprinnelsen till 3-3 målet mellan linköping och modo.. men fy fan om dommaren gjorde fel och det skapade friläget som resulterade i mål. Vart det tripping i ögonblicket innan?
Helt sinnessjukt vad Brynäsfans det finns i den här tråden. Jag har inte varit så aktiv här (no offence alltså) men jag kan inte minnas att det var många här.
Anyway, Skrbek gjorde 1-2 just. Ser bra ut....på resultattavlan
Helt sinnessjukt vad Brynäsfans det finns i den här tråden. Jag har inte varit så aktiv här (no offence alltså) men jag kan inte minnas att det var många här.
Anyway, Skrbek gjorde 1-2 just. Ser bra ut....på resultattavlan
Kan bara tala för mig själv, men jo.. jag ramlade in lite sent.
Btw, jävlar sicken bössa Jonsson har. Helt klart topp 3 i ES.
Kan bara tala för mig själv, men jo.. jag ramlade in lite sent.
Btw, jävlar sicken bössa Jonsson har. Helt klart topp 3 i ES.
Njae. Han är skjutvillig men så jävla bra blir det ju sällan. Tycker att Hietanen har ett bättre skott jag. Skönt med folk som vågar skjuta hur som helst. Det behövs, är sällan fel, även om de inte skjuter som Brendl.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!