2008-10-21, 20:30
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Sluta grina VF, det syns tydligt att han är under ribban och styr pucken. Dessutom är Honken skitlångt ner vilket gör att det ännu mer ser ut som hög klubba.

Lee Goren är bäst i världen och Mattsson har bäst skott i Elitserien!

Fyfan vad jag vill vinna idag.

jag? Spelar du?
2008-10-21, 20:31
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jo men visst. Buhhhh Kallio var i målgården,, buhhhh.

Visst fan träffar Goren pucken över ribbans höjd. Honken reagerar
direkt på det och han står närmast (även om han är part i målet).

Jag gnällde aldrig på att han var i målgården.. Jag gnällde för att han hoppade in i vår målvakt.. Stor skillnad..

Sluta att försöka hitta situationer där domaren missfördelar Frölunda för det finns minst lika många situationer åt andra hållet som han gör fel i, Treille's boarding t.ex... SNÄLLA NÅN..

Domaren är kass åt båda håll, sluta tro annat.

Citat:
På tv-bilden som jag fryser i digitalboxen ser det ut så iaf.

Haha ja om det är så på din tv så måste det ju vara sant..
Bannlyst
Skräll att Goren kommer in och dominerar direkt.. Man börjar ju undra om Färjestad har några egna scouter, men det kanske är onödigt när man bara behöver köpa honom från nån annan klubb?

Får hoppas på att Frölunda kniper vinsten samt att Djurgården också kan överraska.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
jag? Spelar du?

På tipset, vf, på tipset.
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Jo men visst. Buhhhh Kallio var i målgården,, buhhhh.

Visst fan träffar Goren pucken över ribbans höjd. Honken reagerar
direkt på det och han står närmast (även om han är part i målet).

På tv-bilden som jag fryser i digitalboxen ser det ut så iaf.

Det sköna är ju att den snuskiga finnen faktiskt var inne i målgården och hoppar på Jonte så att han inte kan rädda pucken.
2008-10-21, 20:32
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Skräll att Goren kommer in och dominerar direkt.. Man börjar ju undra om Färjestad har några egna scouter, men det kanske är onödigt när man bara behöver köpa honom från nån annan klubb?

Får hoppas på att Frölunda kniper vinsten samt att Djurgården också kan överraska.

Fyfan vad du är bitter jämt. Det går ju faktiskt bra för SAIK, varför inte bara försöka vara lite glad istället?
2008-10-21, 20:33
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Färjestad är faktiskt det enda laget som har en anställd scout.
2008-10-21, 20:35
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Vi minns ju alla Lee Gorens førsta skär som knatte i AIKs dräkt, sedan via TV-puck och vidare genom juniorleden fram till den superstjärna han var till i fjor och då fult rekryterad av Mammon med den stora elaka plånboken.

Det verkar ju gå bättre før AIK utan honom så jag fattar inte vad sjutton du gnäller om?
2008-10-21, 20:36
Medlem
Djurgården måste sätta lite lägen! Effektivitet! Jäkla viktigt....
2008-10-21, 20:37
Moderator
Gromguttens avatar
Di Penta verkar ju inte vara en kanonvärvning direkt, men det kanske tar tid att komma in i spelet. Riko Hahl är en annan som definitivt varit bättre tidigare säsonger.

Är det något som diskuteras i Tipin?
2008-10-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Färjestad är faktiskt det enda laget som har en anställd scout.

Måste in och korrigera här. Herr Tommy Sjödin är anställd som scout för Brynäs IF.

Hoppas DIF kan vinna nu, så kanske man kan klamra sig ur Division 4 eller vad det nu är
2008-10-21, 20:49
Medlem
swed42s avatar
HV- DIF 2-1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in