Igår, 21:14
Medlem
jessewn372s avatar
Jag har aldrig sett honom i verkligheten, men tycker har är riktigt ful på bild. Stor, avlång potatisnäsa och ointelligent uppsyn. Men de har väl tyckt han var het av andra skäl.

Verkar inte som något av hans ex verkar sakna honom särskilt mycket, ingen har sagt nåt i media med hänvisning till honom vad jag sett.

Humörsvängningar undrar man om de var drog/alkoholutlösta eller om det fanns någon stämningssjukdom.

Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Karln såg ju ut extremt bra ut som ung, de allra flesta människor både män och kvinnor har överseende med ”defekter” i personligheten när en partner är snygg.

Inte bara kvinnor utan även män, det är mänskligt. Så det som rörde sig i kvinnornas hjärnor var väl att han var sexig. Människor är biologiskt funtade att vilja para sig med snygga gener .

Sen försökte väl vad jag förstått samtliga kvinnor fly fältet när hans humör tog över. Till och med någon flydde väl utomlands med deras barn?
Citera
Igår, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Tveklöst en mycket bra skådespelare. Jag gissar att högst 20% är sant av allt det drevats mot honom de senaste 10-15 åren. Karln har ju för fan inte kunnat öppna käften eller vidröra någon medmänniska utan att slaskpressen varit på plats med sitt skitsnack. Ramberg hade lätt att få de snyggaste kvinnorna, ett oförlåtligt brott enligt det äckliga, sjukligt vänstervridna journalistpacket.
Du är absolut nåt på spåret där. En vanlig svensk skådespelare enligt mig. Men varför fick han alla fina kvinnor. Det är nog för dom sönder feministiska pojkarna som skriver här i tråden att fundera på.😉🤣
Citera
Igår, 21:19
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Inte Marie. Den andra.
Förlåt, Jossan, Josefin

Är insatt, både Marie och Josefin, lika tragiskt, är jämngammal, första gången 1986 jag stötte på dem?
Senast redigerad av Kallis Igår kl. 21:23.
Citera
Igår, 21:34
Medlem
JeffDaviss avatar
DN stängde av kommentarsfältet direkt till denna nyhet. Det säger något om hans fittighet.
Citera
Igår, 21:40
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
"Hörru du, vad i helvete håller du på med själv?!"
: "Din egen son då, va, han röker ju hasch!"
: "Vad fan säger du om min son?! Din jävla mysplågare, gå hem och föd barn med dig!"

🤣
Säger han inte mysproggare
Citera
Igår, 21:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Tja vad vet jag, jag är ingen skönhetsexpert, men vad jag har hört från kvinnor i min omgivning är att han var snygg som ung. Jag låter det vara osagt, men något har han ju haft som attraherat dem så att säga.

Snygg jämfört med Medel-Svensson, men inte jämfört med världseliten bland manliga skådespelare (jag menar dom som spelar första älskar-roller, "leading man"-roller).
Citera
Igår, 22:03
Medlem
På nåt sätt är världen en bättre plats nu när han är borta..
Ett stort ARSLE var han med kvinnor tydligen 😳
Senast redigerad av snallakillen Igår kl. 22:05.
Citera
Igår, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Intressant med sån utstrålning. Han kanske var bipolär, som så många i nöjesbranschen? Karismatisk, energisk och social när han var uppåt.

Hade han Kavorka månne?
Citera
Igår, 22:23
Medlem
Fasen vad alla kändisar hyllar denna kvinnomisshandlare...
Citera
Igår, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Jag har aldrig sett honom i verkligheten, men tycker har är riktigt ful på bild. Stor, avlång potatisnäsa och ointelligent uppsyn. Men de har väl tyckt han var het av andra skäl.

Verkar inte som något av hans ex verkar sakna honom särskilt mycket, ingen har sagt nåt i media med hänvisning till honom vad jag sett.

Humörsvängningar undrar man om de var drog/alkoholutlösta eller om det fanns någon stämningssjukdom.

Stor näsa ska inte ses i negativ bemärkelse då det är maskulint och visar på ariskt påbrå. Karln var dock ett svin.
Citera
Igår, 22:37
Medlem
Är det onormalt att som 40+are inte sett honom i en enda roll? Han hade tydligen em biroll i repmånad men det hade jag också missat.
Man ska inte skriva elakt om de döda men jag tycker att en enkel bild-googling säger allt om honom…
Citera
Igår, 22:39
Medlem
Ett j-a svin var han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här