Igår, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PublicenemyNo2
Ja Ewa Fröling satte han sig inte på. Det är en kvinna med integritet.
Han satte väl på henne ivf? Det visar ju vilken pojkvän hon valde.
Citera
Igår, 20:42
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Han var inte speciellt snygg, inte ens som ung enligt bilder utan rätt alldaglig.

Däremot ganska lång, ca 190, och uppenbart självsäker med utstrålning som lockade vissa. Samt därtill en relativt populär skådis.

Må du vila som du förtjänar, Ramberg.

Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Karln såg ju ut extremt bra ut som ung, de allra flesta människor både män och kvinnor har överseende med ”defekter” i personligheten när en partner är snygg.

Inte bara kvinnor utan även män, det är mänskligt. Så det som rörde sig i kvinnornas hjärnor var väl att han var sexig. Människor är biologiskt funtade att vilja para sig med snygga gener .

Sen försökte väl vad jag förstått samtliga kvinnor fly fältet när hans humör tog över. Till och med någon flydde väl utomlands med deras barn?
Citera
Igår, 20:56
Medlem
LA8PVs avatar
Ofattbart att så många kvinnor särat på benen för denna despot.
För att sedan blivit övergivna/äcklade/förnedrade.
metoo 0.0
Citera
Igår, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han satte väl på henne ivf? Det visar ju vilken pojkvän hon valde.
Jo då. Men det jag tänker är väl att han inte kom så långt med Ewa. Dom var ungefär jämngamla, hade kommit ungefär lika långt i skådespelarekarriären när dom träffades. Tänker att dom var jämställda då. Men Ewa finns det nog ingen som nån kan trycka ner och sätta sig på. Hon är stentuff 💪💪
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Fått bilden av att han var en slagskämpe, men han verkade bara använda danska skallar. Extremt fegt sätt att "slåss".

Ungefär lika modigt som att slå ner någon bakifrån.
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Månsans avatar
Tveklöst en mycket bra skådespelare. Jag gissar att högst 20% är sant av allt det drevats mot honom de senaste 10-15 åren. Karln har ju för fan inte kunnat öppna käften eller vidröra någon medmänniska utan att slaskpressen varit på plats med sitt skitsnack. Ramberg hade lätt att få de snyggaste kvinnorna, ett oförlåtligt brott enligt det äckliga, sjukligt vänstervridna journalistpacket.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Jag har inte läst det där vanliga hyckleri tramset som man alltid läser när någon känd person dör. Det finns ju en såklart anledning till detta men det är skönt att slippa för det får mig att vilja spy
Citera
Igår, 21:04
Medlem
En psykopat mindre - skål!
Citera
Igår, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Han var inte speciellt snygg, inte ens som ung enligt bilder utan rätt alldaglig.

Däremot ganska lång, ca 190, och uppenbart självsäker med utstrålning som lockade vissa. Samt därtill en relativt populär skådis.

Må du vila som du förtjänar, Ramberg.
Tja vad vet jag, jag är ingen skönhetsexpert, men vad jag har hört från kvinnor i min omgivning är att han var snygg som ung. Jag låter det vara osagt, men något har han ju haft som attraherat dem så att säga.
Citera
Igår, 21:06
Medlem
jessewn372s avatar
Intressant med sån utstrålning. Han kanske var bipolär, som så många i nöjesbranschen? Karismatisk, energisk och social när han var uppåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Han hade utstrålning, som det heter.

Jag såg honom några gånger på Leopardi på Östermalm tillsammans med Gösta Ekman och något fruntimmer; de var stammisar där. Han är en sådan som kan gå in i ett rum och helt dominera det med sin självsäkerhet bara genom att vara där och vara sig själv.
Kvinnfolk älskar sådant eftersom de tror att det utlovar resurstransfereringar och beskydd. Att det också utlovar några raka högrar och blåtiror tänker de inte på i fallet.
Citera
Igår, 21:09
Medlem
Kalliss avatar
Jag tyckte att han var en rätt osympatisk diva. Det som kommit fram om hans behandling av Ainbusk Marie Nilsson gör det svårt att känna någon större sympati för honom.

Tanken på det lidande, efter hans fysiska misshandel, utöver psykisk, det hon fick leva med, den efterföljande svåra ryggsmärta och förstörd livskvalitet är djupt tragisk.

Jag känner därför ingen sorg över hans bortgång, snarare en glädje!
Citera
Igår, 21:12
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Jag tyckte att han var en rätt osympatisk diva. Det som kommit fram om hans behandling av Ainbusk Marie Nilsson gör det svårt att känna någon större sympati för honom.

Tanken på det lidande, efter hans fysiska misshandel, utöver psykisk, det hon fick leva med, den efterföljande svåra ryggsmärta och förstörd livskvalitet är djupt tragisk.

Jag känner därför ingen sorg över hans bortgång, snarare en glädje!

Inte Marie. Den andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in