Söker man efter Zeunerts och bor i Piteå så har dom den nu på Dollar Store. Ica har Nygårdas Ekfatslagrade. Kommer Systemet sälja julmust i år också?
Edit: Jo sytemet kommer sälja Nygårdas Bourbonfatslagrade julmust i år också. Ska tydligen finna 225 flaskor redan på systemet i Piteå. Blir att köpa några flaskor. Rekommenderas starkt!
Senast redigerad av FreddeD 2012-11-13 kl. 17:30.
Nygårda bourbonlagrade säljs bara på Systemet. Jag provade den förra året men tycker att Nygårda ekfatslagrade är bättre. Undra om de säljs i år igen? Zeunerts är dock ohotad etta synd bara att de är så svåra att få tag i här i södra Sverige.
Jaha, då håller jag nog mig till Zeunerts. Testade den ekfatslagrade förra året, definitivt inget fel på den men gillar Zeunerts mer.
Vet någon var man kan finna julmust i Kanada? Eller om man kan beställa hit utan att det blir alltför dyrt?
Bor för långt borta för att åka till närmsta IKEA och kolla där, har varken körkort eller bil.
Vet någon var man kan finna julmust i Kanada? Eller om man kan beställa hit utan att det blir alltför dyrt?
Bor för långt borta för att åka till närmsta IKEA och kolla där, har varken körkort eller bil.
Tror du måste be någon i Sverige att skicka till dig. Dock så blir nog frakten rätt dyrt
Nu har jag hittat de flesta sorterna här i stan och köpt på mig ett litet lager Zeunerts
Hur avnjuter ni en flaska? Häller ni upp i whiskyglas och smuttar lite, eller hetsdricker ni från ölbägare tillsammans med juleskum? Jag tycker att det passar bra med en lussebulle vid sidan av, men har inte sett några sådana säljas än, får väl baka själv
Har du smakat årets upplaga av den? Jag trodde den skulle smaka skit, precis som de flesta saker från dem. Men vart positiv överraskad, det är ingen "måste" must. Men klart godkänd, Apotekarnes smakar bara tråkmåns...
Nu har jag hittat de flesta sorterna här i stan och köpt på mig ett litet lager Zeunerts
Hur avnjuter ni en flaska? Häller ni upp i whiskyglas och smuttar lite, eller hetsdricker ni från ölbägare tillsammans med juleskum? Jag tycker att det passar bra med en lussebulle vid sidan av, men har inte sett några sådana säljas än, får väl baka själv
Jag gillar att "hetsdricka" från ölglas till starka snax, t.ex. chillinötter eller doritos