2008-10-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoli2008
Den mördade är från Husby, enligt den information jag har fått. Han kommer ursprungligen från landet Djibouti i Afrika och spelade även för deras landslag i fotboll. Hans klubbadress här i Sverige var "Atletica Husby".

Ni alla smygrasister här är bara för patetiska. Ni är sådana typer som vid olika sorters möten och forum i verkliga livet är för integration, ni är de som försvarar demokratin och dess grunder, ni är de som är emot talibanerna och sharia-lagarna osv - OFFICIELLT - men inofficiellt, bakom dataskärmarna kommer dock är riktiga sida fram, där får man se ert sanna jag. Genom sådant agerande och dubbelmoral kommer ni inte komma längre än att sitta bakom dataskärmarna och drömma om ett bättre Sverige utan invandrare, medans Sverige för varje dag blir berikade med alltfler invandrare. Jag kan förstå om det svider...
Ok. Officiellt så är vi svenska smygrasister emot Talibaner och sharia lagar. Men inofficiellt så gillar vi Talibaner och sharialagar.....FAN att du fick oss till slut.
Citera
2008-10-19, 14:23
Medlem
jag bor själv i närheten av kista och gängbråk är inte helt ovanligt
Citera
2008-10-19, 15:18
Medlem
Ingen som vet exakt var de hittades? Vilken påfart? Kista/Helenelund/Silverdal? På Kista-sidan, eller?
Citera
2008-10-19, 15:25
Medlem
Det var precis söder om avfarten Kista/Silverdal. Polisen spärrade två filer både norrgående och södergående riktning av e4 i fredagsnatt.

Dijubitu-killen var ju med i lokaltidningen, eller? Lite svårare att ta sig till allsvenskan nu.
Citera
2008-10-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Ok. Officiellt så är vi svenska smygrasister emot Talibaner och sharia lagar. Men inofficiellt så gillar vi Talibaner och sharialagar.....FAN att du fick oss till slut.

Om du aktiverar de hjärnceller du har tillgång till, så kommer du nog förstå poängen med mitt inlägg.
Citera
2008-10-19, 18:15
Medlem
Citat:
Om du aktiverar de hjärnceller du har tillgång till, så kommer du nog förstå poängen med mitt inlägg.
Näe. Jag är stendum. Förklara.
Citera
2008-10-19, 18:15
Medlem
Danydamans avatar
Killen som dog gick i fotbollsklassen på jakobsbergskolan och var född 1985.
Citera
2008-10-19, 18:28
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Den mördade är från Husby, enligt den information jag har fått. Han kommer ursprungligen från landet Djibouti i Afrika och spelade även för deras landslag i fotboll. Hans klubbadress här i Sverige var "Atletica Husby".

Tråkigt att se såna här rasistiska påhopp på en stackars dödad flykting. Han var somalier och nu antyder du att han har ljugit genom att inte berätta att han visserligen är somalier men från ett annat land för att få stanna i Sverige. Sluta ifrågasätt flyktingarna. Hur skulle du känna det att behöva fly?

Citera
2008-10-19, 18:28
Medlem
mikaelss avatar
Så han kommer inte att rädda min pension då? Men hans polare kanske...
Citera
2008-10-19, 18:31
Medlem
von Hindenburgs avatar
http://www.svenskafans.com/grusplan/....asp?id=260370
Citera
2008-10-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Näe. Jag är stendum. Förklara.
En förklaring hjälper nog inte en "stendum" person att förstå. Jag borde kanske prova med att rita, men det är inte min starka sida - så jag avstår.
Citera
2008-10-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Tråkigt att se såna här rasistiska påhopp på en stackars dödad flykting. Han var somalier och nu antyder du att han har ljugit genom att inte berätta att han visserligen är somalier men från ett annat land för att få stanna i Sverige. Sluta ifrågasätt flyktingarna. Hur skulle du känna det att behöva fly?

Du visar att du verkligen har sinne för humor. Björn Gustafssons tid är nu definitivt över, du tar över. Ha-ha.

Du verkar ha en livlig fantasi, och inget fel i det - men kom inte med rena lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in