2008-10-18, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
åååååååååååååååååååå vilken idiot som trode de va gärningsmannen som kört offret till sjukhust..... om de jag hört stämmer så handlade hela grejen om att någon blivitblåst på ett "par tusen "... och sen väldigt ner knarkad skulle hämnas på dom som hade blåst honom... kan återkomma med mer info senare i helgen när jag vart och hälsat på en vän..

helt sjukt att ett liv knappt är värt nåra tusen. man blir ju mörkrädd, snart blir man väl skjuten för man har snygga skor eller ipod
Citera
2008-10-18, 17:02
Medlem
Är det nån som vet exakt var personerna hittades? Har tittat på bilderna men lyckas inte förstå vilken sida av E4an det är och vilken avfart/påfart.
Citera
2008-10-18, 17:04
Medlem
Citat:
I närheten av Spånga, vid E4-avfarten vid Kista, hade det tidigare under natten inträffat två svåra knivskärningar.

Spånga, ja. Det brukar ju vara ett namn som används istället för Rinkeby..
Citera
2008-10-18, 17:04
Medlem
von Hindenburgs avatar
Den döde är från Spånga vilket innebär Rinkeby eller Tensta eftersom de har postadress Spånga. Det är osannolikt att den döde bodde i villaområdet Spånga.

Vi som ibland rör oss i Kista centrum ser det nya Sverige där. Jag är oerhört glad att köpcentrumet har blivit av med en av sina kunder.
Citera
2008-10-18, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Häärregud. Vart farligt och obehagligt i kista inatt. Jag som bor i Kista tycker detta är förskräckligt och tänker genast flytta härifrån då det börjar numera påminna om compton

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3567454.ab

jadu... lägg din röst på sd 2010, det e en bra början.
sen får väl politikerna se till å ändra lagen SNABBT! BROTT = UTVISNING
Citera
2008-10-18, 18:21
Medlem
det är en somalia som blev kniv huggen, och det är bråk mellan somaliarna
Citera
2008-10-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Det var inte länge sedan det var bråk på Rinkebysvängen, den gången blev ju en knivskuren kille dumpad utanför Karolinska med.
Någon som läste det???
Kanske en fortsättning på detta?
gärningsmannen bor i rinkeby
Citera
2008-10-18, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Häärregud. Vart farligt och obehagligt i kista inatt. Jag som bor i Kista tycker detta är förskräckligt och tänker genast flytta härifrån då det börjar numera påminna om compton

Jag förstår om du inte vill bo i ett äckligt område som detta som det blir fler och fler av I sverige som blir värre .. Men snälla skärp dig, kista kan INTE jämföras med compton på något vis ..
Citera
2008-10-18, 21:57
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassaw

Vet du bakgrunden? Är det klanbråk eller handlar det om khatmarknaden?
Citera
2008-10-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassaw

Så jävla ovanligt att det var dessa bävrarna.

"I närheten av Spånga, vid E4-avfarten vid Kista, hade det tidigare under natten inträffat två svåra knivskärningar. "

E4-avfarten vid Kista är väl Silverdal. E18 är det ju som går förbi apbergen. E4:an ligger ju en bra bit ifrån Spånga-området:
http://img266.imageshack.us/my.php?image=namnlskb9.jpg
Citera
2008-10-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Så jävla ovanligt att det var dessa bävrarna.

"I närheten av Spånga, vid E4-avfarten vid Kista, hade det tidigare under natten inträffat två svåra knivskärningar. "

E4-avfarten vid Kista är väl Silverdal. E18 är det ju som går förbi apbergen. E4:an ligger ju en bra bit ifrån Spånga-området:
http://img266.imageshack.us/my.php?image=namnlskb9.jpg

japp. sollentuna närmare bestämt.
Citera
2008-10-19, 12:30
Medlem
Den mördade är från Husby, enligt den information jag har fått. Han kommer ursprungligen från landet Djibouti i Afrika och spelade även för deras landslag i fotboll. Hans klubbadress här i Sverige var "Atletica Husby".

Ni alla smygrasister här är bara för patetiska. Ni är sådana typer som vid olika sorters möten och forum i verkliga livet är för integration, ni är de som försvarar demokratin och dess grunder, ni är de som är emot talibanerna och sharia-lagarna osv - OFFICIELLT - men inofficiellt, bakom dataskärmarna kommer dock är riktiga sida fram, där får man se ert sanna jag. Genom sådant agerande och dubbelmoral kommer ni inte komma längre än att sitta bakom dataskärmarna och drömma om ett bättre Sverige utan invandrare, medans Sverige för varje dag blir berikade med alltfler invandrare. Jag kan förstå om det svider...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in